Onko/Tiedätkö ketään joka olisi parantunut mahasyövästä?
Tänään varmistui diaknoosi. Mies ei vielä tiedä. Enkä tiedä miten kertoa.
3 pientä lasta ja ikää " vasta" 34v. Tähänkö mun elämä sit loppuu. Vittu mie en osaa muutaku itkee, tuntuu helvetin pahalle. Miten lapset ja mies pärjää. Tää on ihan liian epäreilua.
Kommentit (9)
Millaisista oireista sinua lähdettiin tutkimaan ja miten tutkimukset tehtiin? Epäilitkö itse syöpää vai lähettikö lääkäri sinut tutkimuksiin?
Toivottavast sun vatsasyöpä on löydetty ajoissa. Kaikki tapaukset jotka mä tiedän ja tunnen ovat olleet surullisia.... löydetty liian myöhään, ei enää mitään tehtävissä.
Toivottavasti sinulla on parempi tuuri!!! bd
Voimia!!
Tietääkseni nainen elää edelleen. Tuttavapiirissä eläkeläisnainen, joka tiesi että syöpä on, mutta ei uskaltanut mennä lääkäriin. Kivut pahenivat ja pakko oli mennä. Leikattiin ja nyt näin viimeksi ihan hyvinvoivana.
Ripulia joka parantui hetkellisesti helikolääkityksen jälkeen alkaen taas uudelleen. Eli navasta alaspäin oon maha kipee. Lääkärit piti mua ensin luulotautisena ja useamman kerran passitti kotiin kun valitin mahaa. Sitten vaihtui ihana naislääkäri joka tutki kunnolla ja laittoi ihan kaikkiin tutkimuksiin, jaksoi kuunnella ym.
Verikokeita ja ym labra kokeita tehtiin, muotti peräsuolesta, peräsuolen tähystys ja mahalaukuntähystys.
Miten kertoa miehelle ettei koko maailma kaadu samalla niskaan?
Ex-mieheni isoäiti sairastui vatsasyöpään 80-luvun alussa, selvisi ja eli sen jälkeen vielä parikymmentä vuotta!!! Kaikkea hyvää ja toipumista sinulle!!
oma mummuni, kasvain oli tosi iso ja sairauksia muitakin paljon, mutta niin vain toipui leikkauksesta ja kävi " myrkkyhoidot" läpi...tästä nyt 10 vuotta! Voimia sinulle ja perheellesi oikein kovasti!!!
Enneku tuli oikea diaknoosi. Kipu oli välillä kovempaa kuin menkka kipu, mahassa " möyrähti" ja sitten tuli kramppi jota vertaisin loppu vaiheen supistukseen hetkeä ennenku vauva tulee ulos. Kipu on synnytyskivun tapaista ja tulee kramppi että on pakko ponnistaa pytyllä. Maha pysyi krampissa niin pitkään että koko suoli oli tuhjentynyt.
Laihduin 20kg loppuvaiheessa kun en enään uskaltanut syödä peläten niitä kramppeja.
edessä todennäköisesti aikamoinen leikkaus.
Voimia!!