Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varakas, köyhät vituttaa

Vierailija
27.06.2014 |

Olen siis keskivertotallaajaa varakkaampi kolmekymppinen nainen. Erottuani olen nyt alkanut käymään treffeillä mutta on vaikeaa löytää miestä, jonka kanssa voisi olla avoimesti rikas. Köyhät tuntuvat odottavan, että kustannan kaiken eivätkä keskiluokkaisetkaan miehet ymmärrä elämäntyyliäni. Minua kadehditaan eikä siksi naispuolisia ystäviä ole kuin muutama, tosin ovat sitten läheisiä. Toivon, että löytäisin jonkun joka ymmärtää maailmaani enkä todellakaan jaksa tavata enää yhtäkään luuseria onnenonkijaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou mään

Vierailija
2/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yrittänyt tarpeeksi, aika köyhä provo, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tough life.

Vierailija
4/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä on väärä palsta sinulle. Olen huomannut että täällä pesii kaikenmaailman kommunistit, sosialistit ja muut vasurit. Täällä pärjää, kun ei ota kantaa mihinkään akselilla talous- politiikka. Vaikka on kyllä välillä kiva hieman provosoida näitä pikku punikkeja.

Vierailija
5/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen terve, ja vituttaa sairaat.

No ei, mä ymmärrän, ettei se ole kivaa, kun muut on kärkkymässä pussillasi. Pidä toivoa yllä ja pysy jämäkkänä. Itselläni on muutamia tuota... jänniä ominaisuuksia, ja niiden takia on vaikea löytää ystäviä tai kumppaneita. Ei ole herkkua. Tässä maassa on kuitenkin miljoonia ihmisiä, ja kai niistä nyt jonkun on oltava jotenkin "kunnollinen". :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi