Mistä olet iloinnut tänään?
Kommentit (16)
En mistään, mutta en ole mistään surkutellutkaan. Perus kauraa
softis ja kahvi kioskilla, pyöräilyn ohessa ex tempore
🌞🍦😋
Pyöräillessäni ohitin trampalla leikkiviä lapsia jotka nauroivat niin heleästi että tulin hyvälle mielelle.
Siitä, että sain nurmikot leikattua ja mies toi mulle mansikoita ja jätskiä.
Siitä kun yöllä oli satanut vähän vettä, en tarvinnut raahata vettä kasvimaalle ja muutenkin oli tarpeeseen vesi. Ja siitä kun ilma oli "viilennyt", oli vain 24 astetta, jaksoin tehdä pihahommia, ja sen lisäksi olin viihteränä ja pesin muutaman maton.
Kissanpennusta... Se on ihan mahdoton veijari :)
Koiranpennusta & jätskistä.
Muuten ihan väsynyt & saamaton oli ☹️
Olin uimassa ja sitten kävelin aikuisen lapseni kanssa rantoja pitkin niemeen, josta näki ulapalle. Lokki pesi niemessä olevalla kivellä eikä häiriintynyt meistä. Ei kuulunut kuin luonnon ääniä. Kumpikaan meistä ole höpttäjä, joten nautiskelimme yhdessä hiljaisuudesta.
Huomasin tänään, että MS-tautiin käyttämäni lääkkeen säilytysohje on "alle 30 asteessa". Olin tähän asti vain olettanut, että se on 15-25 asteessa, kuten yleensä lääkkeiden ja kosmetiikan säilytys.
Olen ollut huolissani lääkkeen säilyvyydestä, kun esim. viime viikolla sisälämpö kohosi 29 asteeseen useaksi päiväksi. Nyt ei tarvitse enää asiasta huolehtia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mistä olen iloinen? Sain siskoltani lämpöisen s-postin tänään! Oikeastaan olen monesta pienstä asiasta tänäänkin kiitolinen.Kuljeskelin ulkona, näin perhosen,ne on kauniita.Olin viemässä kierätyskeskus shortsit,yksi koriste esinne. Matkalla sinne,näin vuosien takaa ystävän.Vaihdoimme kuulumiset.kysyi mihin menen? Kerroin asiani ja pyysi näytää mitä vien sinne kierätyskeskus? Kysyin haluatko nämä ?Halusi ja voi hänen iloa,kun annoin ne hänelle.Itsekin tulin iloiseksi.siitä kohtaamispaikasta ,Itis prsma :Sain tänään mahtavaa palvelua,tosin aina. Tomatit unohtu ostaa prisamasta, hain ne Alepa ja sama asia, päivän kruunasi lenkki sauna. iloa siis paljon päivälle kuin kiitollisuuta.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräillessäni ohitin trampalla leikkiviä lapsia jotka nauroivat niin heleästi että tulin hyvälle mielelle.
Minkälainen ihminen alapeukuttaa Tätä😮?
Eri
Kukistettiin killan kanssa Wowissa raid pomo jossa oltiin oltu jumissa.
Ihan hassu pieni asia, mutta äsken tulin sisälle ja menin suihkuun, missä ensimmäiseksi laitoin kädet suihkun alle niitä pestäkseni. Auringon valo osui juuri sopivasti vesisuihkuun ja se, että käteni olivat siinä suihkun alla sai pisarat helkkymään, kuin olisi jalokiviä satanut käsieni alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen alapeukuttaa Tätä😮?
Eri
Lasten heleä nauru=kamalaa rääkymistä?
En ole se alapeukuttaja, mutta näin herkkäkorvaisena tuo lasten ääntely ei useinkaan heleältä kuulosta.
Kuulin käen kukkuvan!
Ensin kauempaa ja sitten lähempänä kun kuljin lenkkipolkua eteenpäin.
Oli pitkät sarjat. Otan tämän hyvänä enteenä :)