Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet iloinnut tänään?

Vierailija
28.06.2021 |

Positiivisuutta palstalle!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin käen kukkuvan!

Ensin kauempaa ja sitten lähempänä kun kuljin lenkkipolkua eteenpäin.

Oli pitkät sarjat. Otan tämän hyvänä enteenä :)

Vierailija
2/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtokarkkijätskistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, mutta en ole mistään surkutellutkaan. Perus kauraa

Vierailija
4/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

softis ja kahvi kioskilla, pyöräilyn ohessa ex tempore

🌞🍦😋

Vierailija
5/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillessäni ohitin  trampalla leikkiviä lapsia jotka nauroivat niin heleästi että tulin hyvälle mielelle.

Vierailija
6/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että sain nurmikot leikattua ja mies toi mulle mansikoita ja jätskiä.

Vierailija
7/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun yöllä oli satanut vähän vettä, en tarvinnut raahata vettä kasvimaalle ja muutenkin oli tarpeeseen vesi. Ja siitä kun ilma oli "viilennyt", oli vain 24 astetta, jaksoin tehdä pihahommia, ja sen lisäksi  olin viihteränä ja pesin muutaman maton.

Vierailija
8/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpennusta... Se on ihan mahdoton veijari :)

Vierailija
9/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennusta & jätskistä.

Muuten ihan väsynyt & saamaton oli ☹️

Vierailija
10/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimassa ja sitten kävelin aikuisen lapseni kanssa rantoja pitkin niemeen, josta näki ulapalle. Lokki pesi niemessä olevalla kivellä eikä häiriintynyt meistä. Ei kuulunut kuin luonnon ääniä. Kumpikaan meistä ole höpttäjä, joten nautiskelimme yhdessä hiljaisuudesta.

11/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään, että MS-tautiin käyttämäni lääkkeen säilytysohje on "alle 30 asteessa". Olin tähän asti vain olettanut, että se on 15-25 asteessa, kuten yleensä lääkkeiden ja kosmetiikan säilytys.

Olen ollut huolissani lääkkeen säilyvyydestä, kun esim. viime viikolla sisälämpö kohosi 29 asteeseen useaksi päiväksi. Nyt ei tarvitse enää asiasta huolehtia.

Vierailija
12/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olen iloinen? Sain siskoltani lämpöisen s-postin tänään!  Oikeastaan olen monesta pienstä asiasta tänäänkin  kiitolinen.Kuljeskelin ulkona, näin perhosen,ne on kauniita.Olin viemässä kierätyskeskus shortsit,yksi koriste esinne. Matkalla sinne,näin vuosien takaa ystävän.Vaihdoimme kuulumiset.kysyi mihin menen? Kerroin asiani ja pyysi näytää mitä vien sinne kierätyskeskus? Kysyin haluatko nämä ?Halusi ja  voi hänen iloa,kun annoin ne hänelle.Itsekin tulin iloiseksi.siitä kohtaamispaikasta ,Itis prsma :Sain tänään mahtavaa palvelua,tosin aina. Tomatit unohtu ostaa  prisamasta, hain ne Alepa ja sama asia, päivän kruunasi lenkki sauna. iloa  siis paljon päivälle kuin   kiitollisuuta.

Vierailija
13/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräillessäni ohitin  trampalla leikkiviä lapsia jotka nauroivat niin heleästi että tulin hyvälle mielelle.

Minkälainen ihminen alapeukuttaa Tätä😮?

Eri

Vierailija
14/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukistettiin killan kanssa Wowissa raid pomo jossa oltiin oltu jumissa.

Vierailija
15/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hassu pieni asia, mutta äsken tulin sisälle ja menin suihkuun, missä ensimmäiseksi laitoin kädet suihkun alle niitä pestäkseni. Auringon valo osui juuri sopivasti vesisuihkuun ja se, että käteni olivat siinä suihkun alla sai pisarat helkkymään, kuin olisi jalokiviä satanut käsieni alle.

Vierailija
16/16 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen alapeukuttaa Tätä😮?

Eri

Lasten heleä nauru=kamalaa rääkymistä?

En ole se alapeukuttaja, mutta näin herkkäkorvaisena tuo lasten ääntely ei useinkaan heleältä kuulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi