Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla on astma/siitepölyallergia! Onko tää viimeisin hellejakso pahentanut oireita?

Vierailija
28.06.2021 |

Mulla oli jo ihan hyvä vaihe tuossa, mutta hellejakson loppupuolelta lähtien on ollut taas ihan mahdoton tilanne. Keuhkot on täynnä limaa ja henkeä ahdistaa 24/7. Koko ajan saa olla kiskomassa avaavaa, eikä auta mitään. Mulla on myös siitepölyallergia, jonka aikana astma pahenee. Mietinkin nyt, että onko tuolla ulkona joku, joka saa tän aikaan vai mitä tapahtuu..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten korona. Käy testissä varmuuden vuoksi.

Täällä meillä ( Jkl) lähti tuossa joku tovi sitten isohko rypäs, kun kuviteltiin koronaoireita allergiaksi. 

Vierailija
2/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten korona. Käy testissä varmuuden vuoksi.

Täällä meillä ( Jkl) lähti tuossa joku tovi sitten isohko rypäs, kun kuviteltiin koronaoireita allergiaksi. 

No voi pska. Mulla ei ole mitään muita oireita, kuin tää keuhkojen limaisuus ja vinkuminen. Voiko silti olla koronaa? Täällä meilläpäin ei kyllä pääse näillä oireilla testeihin, pitää olla vähintään kuumetta :( Vai voiko mennä ihan mille paikkakunnalle vaan testeihin, tiedän että isommissa kaupungeissa on näitä "drive in" testipaikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinät taitaa kukkia tähän aikaan

lisäksi hellejakso usein merkitsee myös kuivaa aikaa, joka merkitsee pölyä ilmassa ja muutenkin huonompaa ilmanlaatua

Vierailija
4/4 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oireet helteen vuoksi pahentuneet, tukalinta oli toukokuussa. Mutta en olekaan allerginen heinille, vaan esimerkiksi koivun siitepölylle.

Yleisesti ottaen astma ja siitepölyallergiat helpottavat mulla juhannuksesta. Astma pahenee sitten syksyn ekan flunssan myötä yleensä syyskuun alkupuolella. Syksyllä allergiaoireita tulee ulkoilman homeitiöistä, mikäli en pysyttele pois sienimetsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän