Miten näin voi käydä?
Yritettiin (ex) miehen kans lapsia vuosia. Hakeuduttiin lapsettomuushoitoon. Aika olis ollut syksyllä. Sain miehen pari viikkoa sitten pettämisestä kiinni ja meille tuli ero tai oikeastaan mies heitti mut kylmästi pihalle. Oon nyt aivan romuna ja itsetunto maassa. Elämäkin muuttui täysin enkä ole edes työelämässä ja koulutusta ei ole. Vihainen olen miehen exälle kun tuli sekaantumaan meidän suhteeseen! Ja miehiä en voi enää ymmärtää. Kaikki oli meillä hyvin siihen asti kun exä tuli kuvioihin. Viimeiset pari viikkoa olen nyt vain itkenyt ja en tiedä mistä saan enää otetta tässä elämässä tai mistä aloitan. Lapsihaaveet pitää vissiin nyt hylätä kokonaan kun ikää on jo 37v. Oon niin toivoton olo nyt :( Miten ihminen jonka olin tuntenut lähes 16 vuotta voi muuttua yhtäkkiä niin kylmäksi ja tunteettomaksi mua kohtaan ja alkaa haikailemaan exän perään 40 kriisikö? Näin ei ole voinut käydä kenellekään toiselle! En ymmärrä tätä...
Kommentit (10)
Ei koulutusta ja työpaikkaa sinun ikäisellä? Miten olet saanut aikasi kulumaan vaikka viimeiset 17 vuotta..? Totta puhut, että nyt on aika epätoivoista enää lapsia ajatella, mutta oman elämäntilanteen miettiminen ei ole koskaan myöhäistä. Järjestä ensin asiasi kuntoon, pääsi sisällön takaisin kohtuulliseen järjestykseen ja sitten alat miettimään tulevaisuutta kunnolla. Miehen syitä voit kysellä, mutta tuskinpa se mitään auttaa enää
Mies on aina tehnyt reissutöitä ja olen monesti ollut hänen mukanaan ulkomailla. siksi oma elämä on jäänyt ja opinnot keskeytyneet. Lapsi oli nyt mun tärkeysjärjestyksessä etusijalla ja keskityin täysin siihen ja mies teki mulle näin kamalan teon :( Nyt oon sitten täysin tyhjän päällä...
ap
Mä olen 30 ei koulutusta ei työpaikkaa. Viimeiset 10.v olen ollut samassa firmassa töissä. Yt neuvottelut tuli ja jouduin ulos talosta.
en ole ap. Mutta siis ihan hyvin on aika kulunut kouluttamattomana töissä. Ei tartte olla merkonomi tai laitoshuoltaja, että pääsee kassalle tai siivoamaan. Aikoinaan oli tarkotus mennä kouluun, mutta oli kivempi olla töissä ja elää leveämmin, kun kituuttaa opiskelijana. No nyt elokuussa alkaa vihdoin opinnot. Löysin rikkaan aviomiehen elättämään ni nyt on rahaa opiskella ammatti talouden horjumatta. Lapseton olen tahtomattani, hoidoissa ollaan.
nuo potkut oli kyllä luojan lykky. Muuten varmaan olisin jumittanu tossa paskafirmassa tavan takia eläkkeelle asti.
Ehkä hän vain kyllästyi lapsettomuuteen. Syypäästä riippumatta toisen kanssa voi tärpätä. Toivottavasti uuden vanhan kanssa hedelmöitys onnistuu, lapset ovat mukavia. Toisaalta voihan olla, että hän kyllästyi pakkomielteeseesi, koska sinulla ei taida olla muuta elämää kuin ajatus onnistuneesta siittämisestä.
17 vuotta lapsen yrittäminen tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen asia ja estänyt työnteon???
Just just.
Hirviö mies! Onko sillä lapsia eksänsä kanssa? Jos ei ole niin kohta varmaan on. Valmistaudu!
Toisella murenee maailma ja lähiövalaat vaan leukojaan louskuttaa. Hävetkää! Ite pukkaatte kolmen vuoden välein lapsia, ettei tartte mennä töihin.
Mitä ihmettä sinä olet tehnyt noin 20 edellistä vuotta, kun et ole ollut töissä, et hankkinut koulutusta eikä sinulla ole ollut lapsiakaan?
Sellaista elämä on, kun kaikki on yhden kortin (= sen miehen) varassa. Nyt vaan keräilet itsesi sieltä romujen seasta ja alat kasailla ihan ikiomaan elämääsi aivan alkutekijöistä. Menneitä vuosikymmeniä ei voi pyyhkiä pois etkä ole enää 17, mutta edessäsi on vielä paljon hyviäkin vuosia.
Oon ollu työelämässä joskus ja opiskellut. En enää. Elämässäni on ollut paljon rankkoja asiota.
ap
Hyi kamala. Tekee pahaa sun puolesta. Toivon sulle voimia paljon tähän kriisiin. Toivottavasti sulla on läheisiä ja hyvä tukiverkko, ettet jää yksin tässä tilanteessa.