Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.

Vierailija
28.06.2021 |

Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.

Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.

Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Hyvä se on kauhistella, kun on työpaikka ja on laiha.

Ne on ne asiat, mitä en koskaan tule saavuttamaan, jos jään tähån liittoon. Ap

Täh, estääkö tuo liitto työpaikan?

Vierailija
182/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Hyvä se on kauhistella, kun on työpaikka ja on laiha.

Ne on ne asiat, mitä en koskaan tule saavuttamaan, jos jään tähån liittoon. Ap

Täh, estääkö tuo liitto työpaikan?

Kyllä, osa-aikatyön, koska miehen mielestä ei mitään järkeä, tulot ei kasva, vaan pysyy samana, koska asumistuki lähtee pois.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehellehän se olis kivaa, jos eroaisit. 

Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu

Ap

Koskaan kullut lapsenvahdeista joita palkaltaan, esim lukio opiskelijat vahtivat mielellään lapsia pienestä korvauksesta

Minä olen kuullut kyllä palkattavista lastenhoitajista, mutta en ikinä  lukio-opiskelijasta vuorotyöläisen lastenhoitajana "pienestä korvauksesta".  Se on ihan eri asia kuin satunnainen lastenvahtikeikka silloin tällöin. Lukio-opiskelu on tosi rankkaa nykyään, ei mitään mahdollisuuksia moiseen.

Vierailija
184/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapset tarhaan ja tee pimeitä töitä niin ei lähde tuet. Tai sitten ala vaikka perhepäivähoitajaksi niin voit työskennellä kotona.

Laihduta. Noudata vaikka go fat go ilmaista dieettiä kaksi vuotta ja tadaa painat 60kg.

Vierailija
185/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele lähihoitajaksi. Sinulla se kestää 2 vuotta, kun aikaisempaa koulutustaustaa. Lisäksi sen voi suorittaamyös oppisopimuksella, eli voit käydä töissä jayienata samalla. Vanhustenhoitopaikoissa on varmasti töitä, samoin lasten hoitopaikoissa.

Vierailija
186/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa rehellisesti. Haluatko siis eron siitä sinun adonismiehestä, joka on sua ylläpitänyt 10v ja jonka kanssa olet lapsiakin saanut vai niistä lapsista joitten takia joudut ruokaa laittamaan ja lihomaan etkä saa sitä omaa aikaa "kuin" 3h päivässä (Plus kouluikäiset ei muutenkaan äitiä paljo leikkeihin tarvitse). Valitettavasti tämmöisiä vanhempia on. Mieti hetki tätä ja tee omat johtopäätökset. Olet vastuussa lapsiesi lapsuudesta. Toivottavasti tää on trolli.

Ei ole adonis, vaan isi kroppa ja komea naama. En ole trolli. Eikä ole elättänyt mua kuin 3v, ennen oltiin sossun tuella

Ap

Isi- kroppainen mies, mutta muuten niin stanan komea, että kaikki naiset yrittää sitä vikitellä🤣👌

Vierailija
187/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ja syyttää kaikkia paitsi itseään. Olet saamaton lusmu luuseri laiskuutesi on saattanut sinut tähän pisteeseen.

Et edes uskalla erota vaan pidät sen jonkinlaisena viimeisenä oljenkorsena parempaan elämään. Arvaa mitä, sun elämä ei parane sillä mihinkään ennenkuin tajuat että sun on itse parannettava oma elämäsi.

Joko pyydät tukea mieheltäsi tai eroat ja teet sen täysin yksin. Sinun harteilla lepää vastuu onnellisuuteen joka tapauksessa.

Vierailija
188/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, saisi lapset kokonaan ja joutuisi työttömäksi, kun ei voisi tehdä 3 vuorotyötä. Tietäisi, miltä tää kakka tuntuu

Ap

Saisi tietenkin lapset hoitoon. Sinä olisit tarinan häviäjä joka tapauksessa.

Minne saisi? Ei ole ketään. Ap

Tuolla on kuule kuntien yllläpitämiä päiväkoteja, jopa vuorohoitopäiväkoteja. Miksi haluat ajatella olevasi umpikujassa?

Vierailija
189/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele lähihoitajaksi. Sinulla se kestää 2 vuotta, kun aikaisempaa koulutustaustaa. Lisäksi sen voi suorittaamyös oppisopimuksella, eli voit käydä töissä jayienata samalla. Vanhustenhoitopaikoissa on varmasti töitä, samoin lasten hoitopaikoissa.

Jaksaako satakiloinen tehdä raskasta hoitotyötä? 

Vierailija
190/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut kateelliselta miehellesi. Hänellä on, sinulla ei, elämä. Ikään kuin se olisi miehen syy. Onko se jollakin tasolla niin?

Vierailija
191/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saisi tietenkin lapset hoitoon. Sinä olisit tarinan häviäjä joka tapauksessa.

Minne saisi? Ei ole ketään. Ap

Tuolla on kuule kuntien yllläpitämiä päiväkoteja, jopa vuorohoitopäiväkoteja. Miksi haluat ajatella olevasi umpikujassa?

Missä kunnassa alakouluikäiset pääsee illaksi ja yöksi vuoropäiväkotiin???? Ap

Vierailija
192/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnut kateelliselta miehellesi. Hänellä on, sinulla ei, elämä. Ikään kuin se olisi miehen syy. Onko se jollakin tasolla niin?

On. Piti muuttaa hänen työn perässä 400km päähän läheisistä. Luulin itsekin työllistyväni. VIRHE. Olisi parempi olla työttömänä lähellä eläkkeellä olevia vanhempiani, lapset pääsisi mummolaan enemmän kuin kerran vuodessa. Ap

Vierailija
193/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lapset tarhaan ja tee pimeitä töitä niin ei lähde tuet. Tai sitten ala vaikka perhepäivähoitajaksi niin voit työskennellä kotona.

Laihduta. Noudata vaikka go fat go ilmaista dieettiä kaksi vuotta ja tadaa painat 60kg.

Olen yrittänyt tuota go fat go, monta kertaa, ei onnistu, ei riitä itsekuri. Ap

Vierailija
194/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla painolla voisit mahdollisesti päästä jo laihdutusleikkaukseen. Pienten lasten kanssa touhutessa terveellisen, laihduttavan ruokavalion noudattaminen on kyllä haastavaa. Ota yhteys terveyskeskukseen. Myös laihduttavia lääkkeitä on on tarjolla. Tsemppiä!

Vierailija
195/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa rehellisesti. Haluatko siis eron siitä sinun adonismiehestä, joka on sua ylläpitänyt 10v ja jonka kanssa olet lapsiakin saanut vai niistä lapsista joitten takia joudut ruokaa laittamaan ja lihomaan etkä saa sitä omaa aikaa "kuin" 3h päivässä (Plus kouluikäiset ei muutenkaan äitiä paljo leikkeihin tarvitse). Valitettavasti tämmöisiä vanhempia on. Mieti hetki tätä ja tee omat johtopäätökset. Olet vastuussa lapsiesi lapsuudesta. Toivottavasti tää on trolli.

Ei ole adonis, vaan isi kroppa ja komea naama. En ole trolli. Eikä ole elättänyt mua kuin 3v, ennen oltiin sossun tuella

Ap

Isi- kroppainen mies, mutta muuten niin stanan komea, että kaikki naiset yrittää sitä vikitellä🤣👌

Sanoinko kaikki?

2 huonoa kokemusta.

Toinen sanoi miehelleni, että "ei ole koskaan tuntenut näin ketään muuta kohtaan" Hällä oli perhe. Laittoi fb viestiä, luuli ettei mieheni kerro.

Toinen "ystävä" sanoi miehelleni, että "sinut ottaisin koska vaan!"

Nainen on naiselle susi.

Ap

Vierailija
196/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla trolli. 10 sivua jauhamista jauhamisen perään. Mikään ei käy mitä ehdotetaan, ei sitten mikään.

Vierailija
197/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla painolla voisit mahdollisesti päästä jo laihdutusleikkaukseen. Pienten lasten kanssa touhutessa terveellisen, laihduttavan ruokavalion noudattaminen on kyllä haastavaa. Ota yhteys terveyskeskukseen. Myös laihduttavia lääkkeitä on on tarjolla. Tsemppiä!

Oksentelen, kun yritän laihduttaa,eli ei mun juttu.

Ap

Vierailija
198/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoinko kaikki?

2 huonoa kokemusta.

Toinen sanoi miehelleni, että "ei ole koskaan tuntenut näin ketään muuta kohtaan" Hällä oli perhe. Laittoi fb viestiä, luuli ettei mieheni kerro.

Toinen "ystävä" sanoi miehelleni, että "sinut ottaisin koska vaan!"

Nainen on naiselle susi.

Ap

Hei, en usko. Ei voi miehesi olla niiiiiiiin ihqu.

Vierailija
199/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tämä trollin ruokkiminen

Vierailija
200/212 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksentelen, kun yritän laihduttaa,eli ei mun juttu.

Ap

Eli et voi noudattaa go fat go:ta, mutta mikään muukaan laihfutustapa ei käy kun oksentelet.

No ratkaisu on se, että unohdat laihdutuksen ja hyväksyt sen, että olet läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän