Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero? Mies elää täyttä elämää, on työpaikka ja harrastuksia. Minä työtön jo 10v,ei harrastuksia, ei kavereita ,vain kotityö ja lapset.

Vierailija
28.06.2021 |

Olen niin kateellinen miehelle työpaikasta. Itse joudun olemaan vaan kotona. Nyt lasten kesäloman aikaan jotenkin ihan hirveää, ei hetken taukoa. Tukiverkot 300km päässä.

Ei mitään saavutettavissa olevia tavoitteita. Yritän kyllä koko ajan :Opiskelin toisen kerran - - >työttömäksi.
Olen yrittänyt laihduttaa ja liikkua jo vuosia, Aina se päätyy ahmimiseen,edelleen paino yli 100kg vaikka talvella taas aloitin.

Ihan loppu. Turha avioero, mutta olen katkera miehen onnelle.

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se painon pudotus antaisi lisä boostia elämään. Lopulta varmaan helpoin tapa saada muutosta sun elämään. Alkaat vaan kylmästi laihduttaan. Ihan vaan itsesi vuoksi. Tehkööt mies itse ruokansa tai syökööt työpaikalla. Tilatkoon työpaikalle, jos ei ruokalaa ole. Lapset ruokit ja itsesi kalapuikkoja, kananmunaa, perunaa, kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Kaikki tuhdimmat ruoat jätät tekemättä. Hyviä ja terveellisiä eineksiä kaupan laarit täynnä. Ruoanlaittoon käyttämäsi ajan ulkoilet lasten kanssa. Käytte uimassa, pyöräilette pelaatte jalkapalloa. Lastenkin painolle ja kropalle tekee hyvää.

Tiedän. Mutta luitko ketjua? Olen laihdutusta yrittänyt satoja kertoja, aina se loppuu, kun jokin asia alkaa tarpeeksi ottamaan päähän.

3. Kesäkuuta päätin, että nyt tämä onnistuu!! Joo, kolme päivää meni hyvin, tässä sitä taas ollaan, syöty viikko tolkulla.

Rukoilen Jumalalta anoreksiaa.

Ap

Tällaisista jutuista tietää sun olevan pelkkä surkea rölli. 36-vuotias, kolmen lapsen äiti olisi muka niin aasi, että toivoo anoreksiaa.

No toivon, pakko toivoa, kun se on ainoa tapa saada mut laihtumaan.

Ap

Jos haluat laihtua sairastumalla vakavasti, niin suolistosyöpä on yksi vaihtoehto.

Vähän kevempi vaihtoehto. Itselläni oli sun ikäisenä munuaistulehdus ja paino putosi viikossa 7kg. Toki menin niin heikkoon kuntoon, että toipuminen vei toista kuukautta.

Vau, tosi hyvin! Miten saa munuaistulehduksen? Ap

Vierailija
162/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sarja valintoja. Ihmiset jostain syystä aina valitsevat hankkia lapsia vaikka tietävät mitä siitä seuraa, myös jos ei ole varsinaisesti varaa edes omaan elämään saati sitten lapsiin. Ihmiset myös valitsevat jättäytyä koulutuksen ulkopuolelle tai hankkia minimikoulutuksen jolla jää työttömäksi tai joutuu elämään minimipalkalla. Samat valinnat tietysti pätee myös syömiseen, liikkumiseen ja muihin elintapoihin. Sitten jossain vaiheessa kovasti kummastellaan kun ei ole samanlaista elämää kuin korkeasti koulutetuilla ja kovatuloisilla itsestään huolta pitävillä. Ehkä joku nuori voisi ottaa tästä oppia ja miettiä mihin ainoan elämänsä käyttää, varsinkin kun ollaan maassa jossa on kaikki mahdollisuudet vapaasti tarjolla.

Tässähän minä olen, uuden valinnan edessä, kuolema vai uusi ELÄMÄjoka sisältää joka toinen viikko omaa aikaa 7 päivää. Opiskelua, tyhjää jääkaappia(ei Lapsia kotona, ei tarvitse olla ruokaa), laihtumista ja uusi rakkaus!

Nämä on niitä haaveita, joita mietin päivittäin.

Vanhat kaveri on fb:n mukaan uudella kierroksella, perhe elämää 2 viikkoa kuukaudesta, muuten sitten uuden miehen kanssa kotimaanmatkailua ja kaikkea romanttista kahden kesken sen toiset 2vkoa

Ap

Luuletko että kukaan haluaa sua? 36v, työtön, läski, jolla 3 lasta.

Avioero laihduttaa, lapset voi jättää isälle ja olen nuori niille himoitsemilleni 50v miehille. Niillä yleensä rahaakin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on sarja valintoja. Ihmiset jostain syystä aina valitsevat hankkia lapsia vaikka tietävät mitä siitä seuraa, myös jos ei ole varsinaisesti varaa edes omaan elämään saati sitten lapsiin. Ihmiset myös valitsevat jättäytyä koulutuksen ulkopuolelle tai hankkia minimikoulutuksen jolla jää työttömäksi tai joutuu elämään minimipalkalla. Samat valinnat tietysti pätee myös syömiseen, liikkumiseen ja muihin elintapoihin. Sitten jossain vaiheessa kovasti kummastellaan kun ei ole samanlaista elämää kuin korkeasti koulutetuilla ja kovatuloisilla itsestään huolta pitävillä. Ehkä joku nuori voisi ottaa tästä oppia ja miettiä mihin ainoan elämänsä käyttää, varsinkin kun ollaan maassa jossa on kaikki mahdollisuudet vapaasti tarjolla.

Tässähän minä olen, uuden valinnan edessä, kuolema vai uusi ELÄMÄjoka sisältää joka toinen viikko omaa aikaa 7 päivää. Opiskelua, tyhjää jääkaappia(ei Lapsia kotona, ei tarvitse olla ruokaa), laihtumista ja uusi rakkaus!

Vanhat kaveri on fb:n mukaan uudella kierroksella, perhe elämää 2 viikkoa kuukaudesta, muuten sitten uuden miehen kanssa kotimaanmatkailua ja kaikkea romanttista kahden kesken sen toiset 2vkoa

Ap

Luuletko että kukaan haluaa sua? 36v, työtön, läski, jolla 3 lasta.

Avioero laihduttaa, lapset voi jättää isälle ja olen nuori niille himoitsemilleni 50v miehille. Niillä yleensä rahaakin

Ap

Eroa vaan. Se onnistuu heti tänään.

Vierailija
164/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, kun olet tehnyt senvalinnam, etyä kouluttaudutaan pitkälle, ja vielä vähän lisää, mutta siitä huolimatta jäät työttömäksi viisikymppisenä ja vasta sitten ajattelet, että vttu kun tuli tehtyä huono valinta, olisinpa kouluttautunut toiseen ammattiin. Tässä iässä ei enää kovin pitkiä uusia ammatteja voi opiskella, ja työttömäksi jäät kuitenkin, kun ikä on kirous työmarkkinoille.

Vierailija
165/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, kun olet tehnyt senvalinnam, etyä kouluttaudutaan pitkälle, ja vielä vähän lisää, mutta siitä huolimatta jäät työttömäksi viisikymppisenä ja vasta sitten ajattelet, että vttu kun tuli tehtyä huono valinta, olisinpa kouluttautunut toiseen ammattiin. Tässä iässä ei enää kovin pitkiä uusia ammatteja voi opiskella, ja työttömäksi jäät kuitenkin, kun ikä on kirous työmarkkinoille.

Ihan lyhyttä koulutusta mietin, esim hoitoapulainen tai siivooja. En ikinä ole pystynyt noudattamaan pitkän tähtäimen suunnitelmia. Ap

Vierailija
166/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa rehellisesti. Haluatko siis eron siitä sinun adonismiehestä, joka on sua ylläpitänyt 10v ja jonka kanssa olet lapsiakin saanut vai niistä lapsista joitten takia joudut ruokaa laittamaan ja lihomaan etkä saa sitä omaa aikaa "kuin" 3h päivässä (Plus kouluikäiset ei muutenkaan äitiä paljo leikkeihin tarvitse). Valitettavasti tämmöisiä vanhempia on. Mieti hetki tätä ja tee omat johtopäätökset. Olet vastuussa lapsiesi lapsuudesta. Toivottavasti tää on trolli.

Vierailija
167/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Facebookissahan kaikkien normaali arki on esillä. Arkena ruoka-annokset on kauniisti aseteltuna viinilasien ja "elämääonihkua" lauseiden kera : D D

Vierailija
168/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa rehellisesti. Haluatko siis eron siitä sinun adonismiehestä, joka on sua ylläpitänyt 10v ja jonka kanssa olet lapsiakin saanut vai niistä lapsista joitten takia joudut ruokaa laittamaan ja lihomaan etkä saa sitä omaa aikaa "kuin" 3h päivässä (Plus kouluikäiset ei muutenkaan äitiä paljo leikkeihin tarvitse). Valitettavasti tämmöisiä vanhempia on. Mieti hetki tätä ja tee omat johtopäätökset. Olet vastuussa lapsiesi lapsuudesta. Toivottavasti tää on trolli.

Ei ole adonis, vaan isi kroppa ja komea naama. En ole trolli. Eikä ole elättänyt mua kuin 3v, ennen oltiin sossun tuella

Ap

Vierailija
169/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. oman käden eutanasia auttaa.

Vierailija
170/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun saisikin jostain kumppanin joka on kateellinen minun nautinnoistani ja henkisestä hyvinvoinnista. Ainiin mulla oli just sellainen nainen, onneks pistin kiertoon, sillä tuollainen vie kaiken energian ja elämänilon. Tuo on muuten itsekäs tapa, että kaikki muiden ihmisten kiva pitäisi kuulua minulle, vaikka en mitään vaivaa sen eteen nääkkään. On muuten yllättävän yleistä. Onneksi valtaosa osa iän karttuessa oppii nauttimaan niistä pienistä asioista.

Vierailija
171/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se painon pudotus antaisi lisä boostia elämään. Lopulta varmaan helpoin tapa saada muutosta sun elämään. Alkaat vaan kylmästi laihduttaan. Ihan vaan itsesi vuoksi. Tehkööt mies itse ruokansa tai syökööt työpaikalla. Tilatkoon työpaikalle, jos ei ruokalaa ole. Lapset ruokit ja itsesi kalapuikkoja, kananmunaa, perunaa, kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Kaikki tuhdimmat ruoat jätät tekemättä. Hyviä ja terveellisiä eineksiä kaupan laarit täynnä. Ruoanlaittoon käyttämäsi ajan ulkoilet lasten kanssa. Käytte uimassa, pyöräilette pelaatte jalkapalloa. Lastenkin painolle ja kropalle tekee hyvää.

Tiedän. Mutta luitko ketjua? Olen laihdutusta yrittänyt satoja kertoja, aina se loppuu, kun jokin asia alkaa tarpeeksi ottamaan päähän.

3. Kesäkuuta päätin, että nyt tämä onnistuu!! Joo, kolme päivää meni hyvin, tässä sitä taas ollaan, syöty viikko tolkulla.

Rukoilen Jumalalta anoreksiaa.

Ap

Tällaisista jutuista tietää sun olevan pelkkä surkea rölli. 36-vuotias, kolmen lapsen äiti olisi muka niin aasi, että toivoo anoreksiaa.

No toivon, pakko toivoa, kun se on ainoa tapa saada mut laihtumaan.

Ap

Jos haluat laihtua sairastumalla vakavasti, niin suolistosyöpä on yksi vaihtoehto.

Vähän kevempi vaihtoehto. Itselläni oli sun ikäisenä munuaistulehdus ja paino putosi viikossa 7kg. Toki menin niin heikkoon kuntoon, että toipuminen vei toista kuukautta.

Vau, tosi hyvin! Miten saa munuaistulehduksen? Ap

Tätä yritin hoitavalta lääkäriltä kysyä, mutta ei suostunut kertomaan.

Vierailija
172/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat varmaan ylpeitä sinusta: opiskelu, ammatti/työ, elämänhallinta, suunnitelmallisuus.

Vierailija
173/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 sivua tätä ulinaa. Eikä vieläkään ratkaisua. Oivoi. Taitaa ap jatkaa ihan niin kuin tähänkin asti on jatkanut.

Vierailija
174/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlea Ozenbic laihdutuslääke. Antaa toivoa ja tuloksia oikeasti.

Vierailija
175/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi ovat varmaan ylpeitä sinusta: opiskelu, ammatti/työ, elämänhallinta, suunnitelmallisuus.

Ne tietää, että minua ei mikään kiinnosta

Muutama vuosi sitten, kun täytin 34v, niin sanoin äidille suoraan, että mun elämä on ohi

Ap

Vierailija
176/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
177/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap. Mä olen ihan tyytyväinen työtön, vaikka ylipainoa on eikä yhtään laihdutusyritystä takana(mut hei se onkin tullut herkuttelusta tiedän niitä, jotka oikeasti yrittävät jättää kaikki herkut ja silti tursuavat) ei ole mt ongelmia, tykkään lapsistani vaikka kieltämättä vähän laiska olen hoitamaan mut koululaisina pitäisi niiden jo pärjätä kavereiden kanssa ja ei kai niille vanhempien pidä hauskanpitoa koko kesäksi järjestää. Jos voi matkustaa ja tehdä reissuja niin hyvä, mut jos ei niin ei voi mitään. Ainoa ongelma on raha, jota kyllä saisi olla rutkasti enemmän. Moni kiva vähän erikoisempi kesätekeminen on kuitenkin maksullista lukuunottamatta niitä pyöräilyjä tai uimisia. Harrastuksia en ole ikinä kaivannut.

En ole erityisemmin ollut kateellinen ukolle. On puoli kuollut töiden jälkeen, lähinnä nukkuu sohvalla ja en osaa olla kateellinen sille harrastuksellekaan, joka on kerran viikossa. On itse selvästi kateellinen kun "laiskottelen", enkä siivoa 8h päivässä. Mul on sen verran tuloja kuitenkin, että en elä miehen rahoilla. Hän ei oikein ole tajunnut tuota ja käyttäytyy kun yksin elättäisi meidät. Hänen omat kulut on kuitenkin aika korkeat. Toki huonompi se tilanne on kummallekin taloudellisesti erossa kun yhdessä. Kovempia aikoja se vaan tietäisi miehelle, jos töihin lähden kun joutuisi hoitamaan joskus aamuherättämiset (vapaapäivinä tai iltavuoroina ei enää köllittäisi puoleen päivään) ja hoitamiset töiden jälkeen. Mies tietää itse, että ei pystyisi eikä jaksaisi mitenkään hoitaa lapsia työpäivien jälkeen (ei oikein jaksa, vapaa päivinäkään)ja tosiaan vuorotyö on aika mahdotonta pienten koululaisten kanssa. Vuorolisät menisi hoitokuluihin, jos sellaisia edes löytää.

Tuossa taannoin kun oli asumusero, jouduin oikein anelemaan, että ottaisi lapset useammin, vaikka niin uhosi, että lasten takia ei voi erota, kun näkisi harvoin. Monestihan vuorotyöläinen ei välttämättä lapsia paljon näe, jos tekee paljon ilta- viikonloppuja, vaikka asuisikin samassa taloudessa eli parempi lapsilla kyllä sitten vaikka sillä työttömällä vanhemmalla. Ainakin joku tarvitsee olla kotona, vaikka enimmäkseen itsekseen pelaavat tms.

On myös päihdeongelmaa, persoonallisuus ongelmaa ja ylipainoa, vaikka käy töissä ja harrastaa. Vaikka tietenkin sekin on miehen sukulaisten mielestä "laiskan" äidin aiheuttamaa, mutta hyvin nuo aineet on aina maistuneet. Silloinkin kun en ollut työtön ja silloinkin kun on asustellut yksin. Palkka ei mitenkään loistava vaikka ei enää ihan tyhjätasku, niinkuin aikaisemmin. Eli vaik täs ei mikään jackpot ole itse, niin en nyt niin kateellinen miehelle osaa olla. Mutta sulla ap on varmaan unelma mies kun niin surkuttelet. Mites ap:n mies hoitaisi lasten kesäloma ajat kun käy vuorotöissä ja lapsilla lomaa 10 vko. Nyt ap pitäisi lähteä töihin ja pyytää vaikka miestä ottamaan palkatonta lomaa, jotta lapset ei ole sitten yksin.

Vierailija
178/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Hyvä se on kauhistella, kun on työpaikka ja on laiha.

Ne on ne asiat, mitä en koskaan tule saavuttamaan, jos jään tähån liittoon. Ap

Vierailija
179/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Hyvä se on kauhistella, kun on työpaikka ja on laiha.

Ne on ne asiat, mitä en koskaan tule saavuttamaan, jos jään tähån liittoon. Ap

Miksi jäät?

Vierailija
180/212 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää palstahullu aloitti jo toisen ketjun aiheesta. Hei te 40v naiset tjsp...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi