Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitteleeko teidän äidit kun ne menee kauppaan, lenkille, tekee ruokaa?

Vierailija
28.06.2021 |

Mietin onko normaalia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai puhelimella?

Mun äiti ei kirjoittele, kun se on kuollut aikaa sitten.

Minäkään en kirjoittele, mutta mun tytär 18v näpyttelee puhelinta aina ja kaikkialla.

Vierailija
2/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ilmoittaa vaan menevänsä kauppaan tai lenkille tai tekevänsä ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa mitä? Runoja? 

Vierailija
4/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vajaa, entä ap?

Vierailija
5/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten.  On kenties yksinäinen, haluaa senkin takia viestitellä.

Miten se olis  sen epänormaalimpaa, kuin nuorten käyttämät viestisovellukset.

Kummallinen kysymys?

Vierailija
6/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on 75-vuotias. Hän kirjoittelee toisinaan lappusia, jos on käynyt ulkoiluttamassa koiran tai ruokkimassa lapset päivän aikana. "Käytiin Mustin kanssa puolen tunnin lenkillä. Teki kakat ja pissat. Annoin yhden siankorvan ja Musti joi hyvin lenkin jälkeen. Jäi olkkarin matolle nukkumaan." "Tein lapsille jauhelihapihvejä, Ville söi hyvin, mutta Jaakko vähän huonommin. Annoin luvan ottaa jäätelöt. Lähdin klo 16". Kertoisitko ap tarkemmin, mitä sinun todennäköisesti huomattavasti nuorempi äitisi kirjoittelee, miksi ja millä välineellä. Aloituksestasi kun ei oikein saanut selkoa, mitä hittoa yrität kysyä.

Vierailija
7/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ilmoittaa vaan menevänsä kauppaan tai lenkille tai tekevänsä ruokaa?

Voisko niissä kuitenkin olla joku syvällisempi taka-ajatus, jonka tajuamiseen tarvittaisiin edes minimaalista aivotoimintaa?

Menen kauppaan -> kerro, jos tarvitset jotain + en ole kotona seuraavaan noin puoleen tuntiin, vaikka kuinka olisit unohtanut avaimesi ja seisoisit oven takana + älä odota, että vastaan heti viesteihisi, jos olen kassajonossa, vaikka kuinka olisi pissahätä siellä oven takana ilman niitä avaimia

Menen lenkille -> en ole kotona seuraavaan tuntiin + en totta hitossa vastaa kesken lenkin, vaikka sinun olisi ihan pakko juuri sillä hetkellä ja ihan heti saada tietää, voitko lähteä Renen kanssa uimaan tai voinko laittaa tilillesi rahaa

Teen ruokaa -> ruoka on valmista noin vartin kuluttua, joten hinaa se laiska persauksesi kotiin sieltä, että olet ruokapöydässä samaan aikaan kuin muutkin

Vierailija
8/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, mitä ap tarkoittaa. Mun äitini puhuu puhelimessa näitä samoja.

"Kävin kaupassa, oli pakko hakea maitoa ja munia, koska tein pannukakkua, sitä tässä syön. Oli vielä viimekesäistä mansikkahilloa. Marttakin (mulle joku tuikituntematon henkilö) siinä soitteli, että Pertti (yhtä tuntematon) sitä ja tätä.... Sitten kävin lenkillä, ja siellä...Tuli Kauniit ja rohkeat, ja kyllä se Bridge (selittää kaikki vähäiset tapahtumat)."

Tämä on ok joskus. Mutta ihan joka päivä en näitä raportteja jaksa kuunnella.

Vierailija
9/9 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla ihmisillä voi olla tarve raportoida omaksi turvakseen. Että tiedät missä on jos sattuu jotakin. Viestit ovat myös ilmoituksia: "kaikki hyvin, olen elossa".