Nordea palvelumaksu 7 euroa
Kommentit (39)
Mä en maksa kahdesta op-tileistäni yhtään mitään :D
Onneksi lähdin nordeasta jo vuosia sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hätävaratili osuuspankissa, siellä on muutama tonni rahaa jos tulee joku äkillinen meno. Ei verkkopankkitunnuksia eikä muuta hienoutta. Lähtee joka kuu 2 euroa palvelumaksua, ja sen takia pitää sitten lähettää mulle paperinen tiliote siitä, kun on yksi pankkitapahtuma. Varmasti pankille tulee kalliimmaksi tuo systeemi, kuin antaa sen mun tilin viettää hiljaiseloa ettei tarttis sitä kirjettä joka kuu lähettää.
Aiemmin oli kuukausimaksuton.
Kannattaisi liittyä omistajajäseneksi, niin tuota 2e veloitusta ei menisi ollenkaan.
Jäsenyys maksaa 100e ja sen saa takaisin kun haluaa lopettaa jäsenyyden.Menisi yli neljä vuotta, että säästäisi tuon kaksi euroa kuussa-määrän. Melkein mieluummin etsin tilin, jossa ei ole palvelumaksua tai liityn S-pankkiin, sieltä sentään saa bonuksiakin kun asioi sopivissa paikoissa...
Mutta jos niitä rahoja on tarkoitus makuuttaa tilillä pidempäänkin, niin kannattaa maksaa se 100e koska sen saat takaisin.
Nuo 2e katoaa joka kuukausi taivaan tuuliin.
Myös s-pankissa pitää liittyä omistaja-asiakkaaksi (100e), ennen kuin saa ilmaiset pankkipalvelut.
Vierailija kirjoitti:
SikSi että se palvelu vaatii työtä ja kuluja
S-pankilla ei ole maksuja. Tai ainakaan tilinhoitomaksuja joita OP-kin rokottaa kaksin (2) käsin.
Vierailija kirjoitti:
S-Pankissa ei vissiin ole palvelumaksua?
S-rymän asiakasomistajille ei ole
Ei minulla ainakaan ole. Nordeassa siis. Kun kannatte muutakin kuin hiekkaa pankin lattialle niin palvelut ovat ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole. Nordeassa siis. Kun kannatte muutakin kuin hiekkaa pankin lattialle niin palvelut ovat ilmaisia.
siis peruspankkipalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Op:ssa on jo 10,45e/kk
Minulla on sielä 2 tiliä ja palvelumaksut yhteensä 3e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hätävaratili osuuspankissa, siellä on muutama tonni rahaa jos tulee joku äkillinen meno. Ei verkkopankkitunnuksia eikä muuta hienoutta. Lähtee joka kuu 2 euroa palvelumaksua, ja sen takia pitää sitten lähettää mulle paperinen tiliote siitä, kun on yksi pankkitapahtuma. Varmasti pankille tulee kalliimmaksi tuo systeemi, kuin antaa sen mun tilin viettää hiljaiseloa ettei tarttis sitä kirjettä joka kuu lähettää.
Aiemmin oli kuukausimaksuton.
Kannattaisi liittyä omistajajäseneksi, niin tuota 2e veloitusta ei menisi ollenkaan.
Jäsenyys maksaa 100e ja sen saa takaisin kun haluaa lopettaa jäsenyyden.
S-pankista sai reilulla satasella kuponkeja kauppoihin, joten jäsenmaksun sai käytännössä takaisin samantien.
Vaihdoin pois OP:sta viime kesänä 40 vuoden asiakkuuden jälkeen kun maksut nousi noin kymppiin kuussa, vaikka olin jäsen sielläkin.. Olen ollut tyytyväinen ainakin toistaiseksi.
Nordeassa tili ja sieltä myös asuntolainat x2. Palvelumaksut 0e
Vierailija kirjoitti:
Maksat kyllä. Sulla sitten laina op:ssä ja maksat "lahja" pisteillä.
Mutta maksoin OP kassalla säästötililtä niin jouduin 5€ ylimääräistä maksamaan, kassaneiti kyllä sanoi että jos itse siirrän rahan ensin käyttötilille niin tuota summaa ei menisi. (En viitsinyt enää alkaa vatvomaan)
Mulla on vähän päälle 5 e Popissa, ja siihenkin piti maksaa se satanen (jonka saa takaisin) ja liittyä omistajaksi. Ennen oli 3 e, niin ne hinnat vaan nousee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Nordeassa neljä tiliä, luotto/pankkikortti, verkkopankkitunnukset, arvo-osuustili ja osakesäästötili. En maksa mistään muusta kuin arvo-osuustilistä ja osakesäästötilistä, ja niistäkin vain silloin, jos en tee yhtään osakekauppaa neljännesvuoden aikana. Se vaadittu osakekauppa voi olla esim. yhdrn viiden euron arvoisen osakkeen osto, mistä kulut ovat viisi senttiä.
Asuntolainat on maksettu kauan sitten, eikä uudet lainat kiinnosta. Äänestän jaloillani kun voin.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla kaikilla pankeilla että v 18 asti on maksuttomia mutta sitten napsuu. S-pankki on ilman ainakaan tilihoitomaksuja.
Annakun minä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla kaikilla pankeilla että v 18 asti on maksuttomia mutta sitten napsuu. S-pankki on ilman ainakaan tilihoitomaksuja.
Nordeassa peruspankkipalvelut ovat Premium-asiakkaille ilmaisia. Ei tarvitse olla lainaa, jos on tarpeeksi säästöjä tai muita sijoituksia.
Tallelokeron pitäminen kaikista kalleinta, 15 e kuussa. Ja ei, ei ole muuta paikkaa missä säilyttäisi testamenttia.
Ei mullakaan ole mitään palvelumaksuja Nordeassa. Neljä tiliä, kaksi luottokorttia sekä arvo-osuustili ja osakesäästötili. Ei lainaa.
Tällaisia irtonaisia palvelumaksuja ei pankin pitäisi periä. Ei ole peritty ennenkään. Pankki saa asuntolainastani korkotuloja kymmeniä tuhansia euroja. Siinä on palvelumaksua! Sen lisäksi palkkani tulee heille vapaasti sijoitettavaksi. Ei se raha oikeasti tilillä lepää, vaikka numerot niin verkkopankissa kertovatkin. Oikeasti raha on sijoitettuna pankin toimesta, mistä se käärii hillot. Pelkkää ahneutta alkaa velottamaan erikseen jotain hiluja jostain tilin tai kortin olemassaolosta. Korttia käyttämälläkin pankki vetää maksua välistä tuotteen myyjältä.