Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea palvelumaksu 7 euroa

Vierailija
28.06.2021 |

Miksi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta?

Vierailija
2/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SikSi että se palvelu vaatii työtä ja kuluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa nousee maksu!

Vierailija
4/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa pankkia

Vierailija
5/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta?

mistä minä tiedän?

Vierailija
6/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa pankkia

Ja muissaako ei ole?

Vierailija
7/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se enää palvelua, jos siitä pitää maksaa? Eikö se silloin ole palkka tai kulukorvaus tms.

Vierailija
8/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että rahastetaan niin maan perkuleesti. Puhelinoperaattorillakin 6 + 6 euroa liittymän avaus ja sim-kortin postitus kultaisella postimerkillä varustettuna. Nykyään palvelu maksaa, itsepalvelukin.

Vierailija
9/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vakiopankillani (kilpailijalla) 20 snt vähemmän/kk. Se tuntuu siinä kohtaa suurelta, kun ajattelee sillä summalla saatavan ruoan määrää vuositasolla mitaten. Minulla on toki toinenkin pankkitili, eikä siitä tarvitse maksaa mitään tilinhoitomaksuja, mutta muuten se ei oikein pärjää vakiopankilleni. Silti on väärin, että automatiikka hoitaa vakiopankkini laskut jonoon ja tietokone veloittaa ne pois. Eivät esim. sähkö ja serverikulut ilmaisia ole, mutta en pidä veloitusta oikeutettuna kaiken sujuessa ilman "ihmisen tekemää työtä". Toki joku ne sähkötkin kytkee pankin koneisiin, mutta ei kelpaa perusteeksi. (Tahallani hieman kärjistin).

Vierailija
10/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hätävaratili osuuspankissa, siellä on muutama tonni rahaa jos tulee joku äkillinen meno. Ei verkkopankkitunnuksia eikä muuta hienoutta. Lähtee joka kuu 2 euroa palvelumaksua, ja sen takia pitää sitten lähettää mulle paperinen tiliote siitä, kun on yksi pankkitapahtuma. Varmasti pankille tulee kalliimmaksi tuo systeemi, kuin antaa sen mun tilin viettää hiljaiseloa ettei tarttis sitä kirjettä joka kuu lähettää. 

Aiemmin oli kuukausimaksuton. 

Vierailija
11/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankissa ei vissiin ole palvelumaksua?

Vierailija
12/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla vakiopankillani (kilpailijalla) 20 snt vähemmän/kk. Se tuntuu siinä kohtaa suurelta, kun ajattelee sillä summalla saatavan ruoan määrää vuositasolla mitaten. Minulla on toki toinenkin pankkitili, eikä siitä tarvitse maksaa mitään tilinhoitomaksuja, mutta muuten se ei oikein pärjää vakiopankilleni. Silti on väärin, että automatiikka hoitaa vakiopankkini laskut jonoon ja tietokone veloittaa ne pois. Eivät esim. sähkö ja serverikulut ilmaisia ole, mutta en pidä veloitusta oikeutettuna kaiken sujuessa ilman "ihmisen tekemää työtä". Toki joku ne sähkötkin kytkee pankin koneisiin, mutta ei kelpaa perusteeksi. (Tahallani hieman kärjistin).

Missä pankissa on tili, josta ei tarvitse maksaa tilinhoitomaksuja? Kyselee tuo aiemmin kirjoittanut osuuspankin asiakas.

Vierailija
13/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun katsoin niin kaikissa tilivaihtoehdoissa oli.

Vierailija
14/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 4 euroa. (Mobiili Plus -paketti 1 kpl 4,00)

Vierailija
15/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan säilyttäminen maksaa. Inflaatio ja sekava maailmantilanne.

Pankit sysää tämän palvelumaksuihin.

Vierailija
16/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pankissa on tili, josta ei tarvitse maksaa tilinhoitomaksuja? Kyselee tuo aiemmin kirjoittanut osuuspankin asiakas.

Käsittääkseni S-pankki. Satavarma en ole, koska käytän sitä vain ruokien maksamiseen ja bonusten vastaanottamiseen.

Vierailija
17/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun katsoin niin kaikissa tilivaihtoehdoissa oli.

S-pankki on ilmainen vain osuuskaupan jäsenille (eli s-bonuskortin omaaville).

Vierailija
18/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Nordeassa kuukausimaksu 0 euroa (myös elokuun jälkeen).

Vierailija
19/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hätävaratili osuuspankissa, siellä on muutama tonni rahaa jos tulee joku äkillinen meno. Ei verkkopankkitunnuksia eikä muuta hienoutta. Lähtee joka kuu 2 euroa palvelumaksua, ja sen takia pitää sitten lähettää mulle paperinen tiliote siitä, kun on yksi pankkitapahtuma. Varmasti pankille tulee kalliimmaksi tuo systeemi, kuin antaa sen mun tilin viettää hiljaiseloa ettei tarttis sitä kirjettä joka kuu lähettää. 

Kannattaisi liittyä omistajajäseneksi, niin tuota 2e veloitusta ei menisi ollenkaan.

Jäsenyys maksaa 100e ja sen saa takaisin kun haluaa lopettaa jäsenyyden.

Vierailija
20/39 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi liittyä omistajajäseneksi, niin tuota 2e veloitusta ei menisi ollenkaan.

Jäsenyys maksaa 100e ja sen saa takaisin kun haluaa lopettaa jäsenyyden.

Menisi yli neljä vuotta, että säästäisi tuon kaksi euroa kuussa-määrän. Melkein mieluummin etsin tilin, jossa ei ole palvelumaksua tai liityn S-pankkiin, sieltä sentään saa bonuksiakin kun asioi sopivissa paikoissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi