Kohta gynellä käynti ja vatsa aivan sekaisin :(
En pääse mitenkään apteekkiin ja näköjään ei omasta lääkelaarista löydy mitään helpotusta. Helvetti kun ahdistaa. Niin pitkän ajan päähän sain tän ajan aikanaan ja nyt tätä saa tuskailla.. Ei viitsis peruuttaa näin kahden tunnin varoajalla, varmaan tulis lasku perässä siitäkin :(
Kommentit (10)
Älä nyt vaan ripuloi sen gyneparan edessä.
Onko siis niin pahasti sekaisin että pelkääät että tulee hallitsemattomasti housuun? Jos niin on niin ei auta kuin soittaa ja koitaa siirtää aika.
Muuten, kyllä vatsa sekaisin voi gynelle mennä. Itseläni on ärtyvän suolen oireyhtymä ja siis käytännössä aina vatsa sekaisin. Silti on gynellä tullut käytyä. Mitään peräsuolen kautta tutkimusta en anna kyllä tehdä ilman painavaa syytä, ja jos lääkäri sellaista aikoo, varoitan siitä että siellä suolessa on kyllä löysää ulostetta sitten...
Soita heti ja koeta vaihtaa se aika!
Mullaki oli eilen ja se aika oli sisätitkimuksineen kaikkineen. Selvittiin silti. :) jos sulla on hiilitabletteja niin ota niitä?
Ei voi olla totta! Minulla on sama juttu. :'D Just tuli pieru varren kanssa ja pitäisi lähtee ronkittavaksi... Voi hyvänen aika!
Heh, onneks on ainakin yks kohtalotoveri tälle päivälle! :) No menen nyt kuitenkin, oon tässä koittanut vähän tunnostella olotilaa. Se vaan kun on aika kireät paikat ja pitäis tosi rentona olla. Otan nyt riskin kuitenkin. ap
Jotain kummallista gyneripulia liikkeellä :D
Mulla meni maha eilen sekaisin ja jatkui vielä aamullakin.. Mut selvisin tän aamuisesta gynellä käynnistä ja papastakin ilman roiskeita ;D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:52"]
Mulla meni maha eilen sekaisin ja jatkui vielä aamullakin.. Mut selvisin tän aamuisesta gynellä käynnistä ja papastakin ilman roiskeita ;D
[/quote]
Voi ei, minullakin on tänään gyneaika illalla, mutta mitään vatsaoireita ei ole ollut. Vielä...:D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Nonni! Hyvä! Onneks selvisit :)
Minulla vasta nyt kohta kahdeltatoista. Toivottavasti käy samoin ku sulla! ap
No soita äkkiä lääkäriasemalle. Ehkä he voivat antaa sinulle jonkun lääkkeen jos menet hyvissä ajoin. Tuskin uloste on lääkäreille tai hoitajille uusi asia.