Kuolaako teidän miehet Lola Odusogaa?
Lola oli mun eksäni kuuma päiväuni ja yllätyin, kun nyksäkin alkoi jotain selittää Lola kauneudesta. Tai kun kysyin, kuka sen mielestä on Suomen kaunein nainen (mun jälkeen luonnollisesti ;)). Mielenkiintoista sikäli, että sekä eksäni että nyksäni ovat ikäluokkaa 30-35v. Kun itse luulin Lolaa fanittavan vain semmoiset viisikymppiset sedät.
Kommentit (61)
Ei kiinnosta, läski, tumma, silikonit.
Silikonit tekevät hänestä entistäkin tukevamman näköisen!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:41"]
Se on kyllä totta, että Lola on niitä harvoja joille silarit sopii. En edes tiennyt sillä olecan niitä, kun jotenkin istuu kroppaan niin hyvin. Toisin kuin joillekin supertimmeille laiheliineille, joilla sellaiset irtopallot rinnanpäällä näyttää huvittavalta.
[/quote]
Kyllä. Mieheni 25v ja on kehunut Lolaa maailman kauneimmaksi naiseksi. Harmi vain, etten näytä itse tippaakaan samalta.
Ei tosiaankaan kuolaa.. Kyseinen henkilö on aikoinaan ollut miehen firmassa tekemässä jotain promokampanjaa ja hänen leiskautuksistaan tuli lentäviä lauseita ja koko työpaikan vitsejä useiksi vuosiksi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:37"]Lola on ruma.
[/quote]
Kolmas Miss Universum kisoissa :). Että niin ruma.
Harmittaako, jos jotkut miehet käy kuumana Lolasta? Varmaan kukaan ei ole väittänytkään, että kaikki. Huvittava keskustelu.
Lola on mieheni mielestä naisellinen, iloinen ja seksikäs. Näin häntä kuvaili, kun oli pakko kysyä oikeasti :D. Ei käy kuitenkaan itsetunnon päälle, kun totesi samaan syssyyn, että samat adjektiivit sopivat minuun ja lisäksi olen rakas :D. Halusi varmaan varmistaa selustansa :D.
Omasta mielestäni nuori Lola Odusoga oli kyllä kaunis, mutta nykyinen lihonut, silikoni-Wallinkoski ei.
Tosi kuuma pakkaus. Yhden illan keskustelujen pohjalta vielä kaiken lisäksi fiksu. Kannattaa tähdätä samaan :-)
Ei kuolaa mutta ei haittaa vaikka kuolaisikin, onneksi talouspaperi on keksitty.
Mustasukkaiset vaimot piinaavat Lolaa .
Ei kuolaa Lolaa. Kuolasi Gillian Andersonia, kun sillä oli punaiset hiukset. Nykyinen blondiversio Gillianista ei enää kiinnosta, kun mies ei voi sietää blondeja. :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:27"]
Mun mies ei, on makuunsa liian löysä ja lihava. Saatte alapeukuttaa viestiä, mutta se on miehen mielipide, ei mun.
[/quote]
Samaa mieltä, tämäkin on miehen, siis minun mielipide.
Lola on aina ollut erittäin kaunis seksi-pommi! Joten kuolaaminen jatkunee vielä hyvin hyvin pitkään..!
Kuolaan itse. Siinä todella hyvännäköinen nainen! Oli missiksikin harvinaisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:44"]
On nää kateelliset av-mammat sitten ihania. Se, jonka mielestä Lola on tuhti tai liian lihava, menköön pelin eteen ja katsokoon onko varaa aukoa päätään. Ja omaa vartalokuvaa tänne linkkinä, niin voidaan vertailla.
Mitä tarkoitit peilin eteen menemisellä? Tai miksi luulet että jokaikinen mies diggaa Lolan vartalonmallia erityisesti? Miehillä on eri makuja, ja jonkun makuun voi olla liian pyöreä tullakseen suorastaan kuolatuksi. Eikai siinä mitään väärää ole.
Hyvin kaunis nainenhan Lola on ihan kiistämättä. Minusta nätti rehevänäkin, vaikka pidin itsekin enemmän painostaan kaksikymppisenä. Voisiko tässä ollakin sittenkin sellainen, ettei yksikään pulska av-mamma halua uskoa, että hänen miehensä ei pitäisi pulskista naisista?
t 13
Öö.. Entä jos ei pidä Lolaa kummoisen näköisenä? Miksi se minun mielestäni on aika perustavallisen näköinen? Vain ihon väri eroaa. En nyt oikein ymmärrä tätä keskustelua...
En tiedä miehen mielipiteestä, kun ei koskaan puhuta tällaisista, että ketä kuolaa milloinkin.
Minusta Lola on kyllä yksi Suomen kauneimmista, vaikka nykyään onkin melko pulska. Mun suosikki missi ollut aina.
Se on kyllä totta, että Lola on niitä harvoja joille silarit sopii. En edes tiennyt sillä olecan niitä, kun jotenkin istuu kroppaan niin hyvin. Toisin kuin joillekin supertimmeille laiheliineille, joilla sellaiset irtopallot rinnanpäällä näyttää huvittavalta.