Kuolaako teidän miehet Lola Odusogaa?
Lola oli mun eksäni kuuma päiväuni ja yllätyin, kun nyksäkin alkoi jotain selittää Lola kauneudesta. Tai kun kysyin, kuka sen mielestä on Suomen kaunein nainen (mun jälkeen luonnollisesti ;)). Mielenkiintoista sikäli, että sekä eksäni että nyksäni ovat ikäluokkaa 30-35v. Kun itse luulin Lolaa fanittavan vain semmoiset viisikymppiset sedät.
Kommentit (61)
Miten lola on teidän mielestä "rempseä"?
Sanoisin, että Lola on pulska, ei siis liian lihava, muttei hoikkakaan.
No, mun mies on viiskymppinen "setä" ja se ei edes tiennyt kuka on Lola Odusoga tai mikä sen sukunimi nyt onkaan. Näytin miehelle netistä Lolan kuvia. Kuolaa ei valunut ja mies sanoi, että hänen makuunsa Lola on väärän värinen ja liian lihava. Että ei ne kaikki kuolaa. Jokainen makunsa mukaan.
Mun mies ei tykkää silikonibimboista joten ei...
Mun miehen naisihanne ei ole Lolamainen kauneus enkä tajua miten tämän nyt saisi käännettyä jollain tapaa kateudeksi. Mun mies tykkää enemmän blondeista, mitä väärää siinä on?
Ja joo olen itsekin tuhti mutta niin on Lolakin.
Kaikki miehet ei kuolaa silikonirintoja tai tummaa naista....ei se silti tarkoita¨että heillä olisi jotain esim rotua vastaan. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme.
Joo mies tykkää kyllä ja onhan ne silkkarit tehneet sen kropasta vähän tasapainoisemman. Ilman niitä irtopalleroita maha ja muut läskit näyttäisivät vielä rumemmilta mutta onneksi voi lisäillä vähän implantteja löllöön niin miehet taas tykkää. Kaunis on kasvoista kyllä. Mietin kyllä joskus miltähän ne silarit tuntuu siellä kaiken rasvan seassa?
25:lle: voi sua naiivia reppanaa, kun kulkee ettei ukko kuolaa muita naisia, kyllä se sunkin ukkos kuolaa Lolaa ja muita mut ei se sitä tietenkään sulle sano!
Mun naimaku on hieman eksoottinen,koska mun pallit rupee lyömään tulta Severi suhosen ja Ritva Valkaman näköisistä hiippareista.
Miten voi eräille olla niin vaikeaa tajuta ettei Lola ole läheskään kaikkien miesten kauneusihanne? Jotenkin todella lapsellista...se nyt vaan on faktaa!
Ei välitä Lolasta eikä muutenkaan tummista naisista ole koskaan syttynyt...voin toki alkaa luetella kenestä kaikista vaaleista pitää mutta en jaksa.
Ei, enemmän kuulemma kiinnostaa kauneus ja äly samassa paketissa, vaikkei Lolaa tyhmimpänä missinä pidäkään. Jaana Pelkosta kyllä kuolaa..
Ööh miksi kaikki miehet pitäis Lolasta? Ei tietenkään....ei kaikki tykkää sen näköiusestä kauneudesta toiset esim innostuu vain punapäistä ja toiset vain blondeista...ihmeellisiä kommentteja taas eräällä taitaa olla joku wannabe Lola :D
Miks pitäis kuolata jonkun turhan julkkiksen silikoneista? Miks pitäsi oman vaimon kanssa keskustella minkälaisien t o i s t e n naisten kuvat kiinnostavat? Tälläkin palstalla on toistuvasti hämmentyneiden ja loukkaantuneiden vaimojen parahduksia, kun oma kultamies jäi kiinni netin teiniseksikuvien katselusta.
Yks mies
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:51"]
Ei, enemmän kuulemma kiinnostaa kauneus ja äly samassa paketissa, vaikkei Lolaa tyhmimpänä missinä pidäkään. Jaana Pelkosta kyllä kuolaa..
[/quote]
Miten joku, jota kiinnostaa kauneus ja äly samassa paketissa, voisi kuolata Jaana Pelkosta? Vai oliko tämä sarkasmia?
Meinasin kyllä purskauttaa kahvit näppikselle kun tuon luin :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:44"]
On nää kateelliset av-mammat sitten ihania. Se, jonka mielestä Lola on tuhti tai liian lihava, menköön pelin eteen ja katsokoon onko varaa aukoa päätään. Ja omaa vartalokuvaa tänne linkkinä, niin voidaan vertailla.
[/quote]
Mitä tarkoitit peilin eteen menemisellä? Tai miksi luulet että jokaikinen mies diggaa Lolan vartalonmallia erityisesti? Miehillä on eri makuja, ja jonkun makuun voi olla liian pyöreä tullakseen suorastaan kuolatuksi. Eikai siinä mitään väärää ole.
Hyvin kaunis nainenhan Lola on ihan kiistämättä. Minusta nätti rehevänäkin, vaikka pidin itsekin enemmän painostaan kaksikymppisenä. Voisiko tässä ollakin sittenkin sellainen, ettei yksikään pulska av-mamma halua uskoa, että hänen miehensä ei pitäisi pulskista naisista?
t 13
[/quote]
Onko Lola pulska/tuhti/lihava? Enkä ole pulska av-mamma vaan normaalipainoinen mies.
[/quote]
No minä näin Lolan ennen juhannusta paikallisessa S-marketissa ja kyllä, Lola on todella mehevässä kunnossa. Hän on pitkä ja ryhdikäs, mutta kyllä se takapuoli oli kuin seitsemän leivän uuni! Se oli niin iso ettei sitä saanut enää vaatteilla piiloon, jos tiedätte mitä tarkoitan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:38"]
Sanoisin, että Lola on pulska, ei siis liian lihava, muttei hoikkakaan.
[/quote]
Moniko teistä on nähnyt Lolan livenä esim viimeisen puolen vuoden aikana? Ihan ihmeellistä taas ettei Lolaa saisi sanoa lihavaksi kun sitä ilmiselvästi on.
Munkaan mies ei kuolaa Lolan perään. Mieheni pitää sporttisemmista naisista ja silikonit ovat iso miinus.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:44"]
On nää kateelliset av-mammat sitten ihania. Se, jonka mielestä Lola on tuhti tai liian lihava, menköön pelin eteen ja katsokoon onko varaa aukoa päätään. Ja omaa vartalokuvaa tänne linkkinä, niin voidaan vertailla.
[/quote]
Mitä tarkoitit peilin eteen menemisellä? Tai miksi luulet että jokaikinen mies diggaa Lolan vartalonmallia erityisesti? Miehillä on eri makuja, ja jonkun makuun voi olla liian pyöreä tullakseen suorastaan kuolatuksi. Eikai siinä mitään väärää ole.
Hyvin kaunis nainenhan Lola on ihan kiistämättä. Minusta nätti rehevänäkin, vaikka pidin itsekin enemmän painostaan kaksikymppisenä. Voisiko tässä ollakin sittenkin sellainen, ettei yksikään pulska av-mamma halua uskoa, että hänen miehensä ei pitäisi pulskista naisista?
t 13
[/quote]
Onko Lola pulska/tuhti/lihava? Enkä ole pulska av-mamma vaan normaalipainoinen mies.