Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöytätietokone?!???!!!?!?

Vierailija
28.06.2021 |

Käyttääks jotkut näitä siis enään? Omasta mielestä parempi kännykkä yhdistettynä tv. +bluetooth näppäimistö jossa touchpad. Kännykkä nopeampi varsinkin jos 4gb ramia on ja netti on hyvä.

Pöytätietokone on kova-ääninen ja vie paljon tilaa ja vaikea siirtää. Myös hitaampi ja näyttö huonompi kuin tv.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikkisella on pöytäkone ja se pitää ihan kauheeta meluu.. silleen kuuluu ku hööyyyy...hööyyyy... hööööyyyyy... välillä myös joku paukkuu siellä.

Vierailija
22/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä siis enään kyllä on pöytäkone, läppäri ja tabletti mutta ei äly kännyä. Mitään pelejä en pelaa jos peliksi ei lasketa taskubiljardia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittä siis enään kyllä on pöytäkone, läppäri ja tabletti mutta ei äly kännyä. Mitään pelejä en pelaa jos peliksi ei lasketa taskubiljardia.

Olet millipippeli narpakyyma!!!! ENÄÄ!

Vierailija
24/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pöytätietokonetta, mutta läppäri on. Ei ole myöskään älypuhelinta, musta se on tosi epäkäytännöllinen. On siis joskus ollut. 

Vierailija
25/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla teineillä pöytäkoneet, koska läppäreistä ei vaan löydy riittävää suorituskykyä ja näytöt joutuisi joka tapauksessa hankkimaan erikseen. Harrastavat piirtämistä/kuvataiteita, ja läppärillä ei vaan kertakaikkiaan enää riitä potku. Yksi pojisa innostui musisoinnista, niin ei taida enää tuo viritelty pöytäkonekaan riittää.

Sivutuotteena sitten myös pyörii notkeasti paremmat pelit.

Kun ei se elämä ole pelkkaa juutuubia ja tiktokkia.

Vierailija
26/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järeän luokan keskuyksiköt kielivät siitä, että konetta käytetään pelaamiseen.

Mulla on työn puolesta keskusyksikkönä läppäri ja pöydällä kaksi isoa näyttöä.

Läppäri riittää, jos "työ" on kevyttä puuhastelua tekstintuottamisen parissa. Pöytätietokonetta keskusyksikköineen tarvitaan, kun koneella tehdään videoedittiä tai tuotetaan numeerista karttaa.

Vierailija
27/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nallipaama AP!!! Se on ENÄÄ!!!!! Ei tippaakaan järkeä päässä, kuten aloituskin osoittaa!

Hienoa, että osaat käyttäytyä aikuismaisen asiallisesti ja keskustella aiheesta.

Vierailija
28/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari läppäriä, tabletti ja e-lukulaite, mutta kyllä silti käytän vain pöytäkonetta. Kännykällä en jaksa selata yhtään mitään, siitä on ainoastaan iloa kodin ulkopuolella kun ei ole tietokonetta käsillä. Ja joo, olen tylsäntavallinen, korkeakoulutettu, keski-ikäistyvä nainen ja tuo koneeni on pelikäyttöön rakentamani, pirunm kovaääninen neljäntuhannen euron RGB-helvetti muutamalla näytöllä.

Vierailija
29/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nallipaama AP!!! Se on ENÄÄ!!!!! Ei tippaakaan järkeä päässä, kuten aloituskin osoittaa!

Mulla loppu lukeminen "enään" sanaan.

Loppu taisi olla ihan yhtä vajaamielistä.

Vierailija
30/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöytätietokoneita ei olisi, niin netti, ihan kaikki filmattu ja painettava mediakin ois ihan eri tasoa, skeidaa. Harva ammattilainen räpeltää pelkän läppärin ja puhelimen voimin, tuskin yksikään tosiammattailainen. Nykyajan pikkuaivot eivät ymmärrä että laadukkaisiin juttuihin tarvitaan laadukas laite.

Vierailija
31/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argumentit loppu ja väittely hävitty, kun asiasta keskustelemisen sijaan aletaan solvata mielipiteen esittäjää.

Vierailija
32/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit oikeaa tietokonetta, niin osaisit kirjoittaa oikein sanan ”enään”.

Vierailija
33/33 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet toista sataa kertaa esittänyt saman kysymyksen tällä palstalla, niin se osoittaa, että tahdonvastaisen pakkohoidon kriteerit täyttyvät osaltasi kirkkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän