Pätevä marketti kasvovoide jossa myös UV-suoja?
Päivävoide pitäisi ostaa ja nyt kesäaikaan saisi tietysti olla uv-suojan sisältävä. Olisiko suositella?
Kommentit (7)
Uv-suojaa, mihin sä sitä tarviit? Täällä ainakin ollut/on edelleen ihan pilvistä ja sateista.
Jos se aurinko nyt sieltä jossain vaiheessa näyttäytyy niin aurinkorasvaa naamaan, kos sitä nyt kokee tarvitsevansa.
Itse en laita vaikka punatukkainen olenkin.
No mikä olisi muuten hyvä kasvovoide, uv:lla tai ilman? :)
Ihoni sekaiho, toisaalta aika herkkä ja ohut. Silmänaluset luonnostaan tummat ja ihohuokoset näkyvät herkästi ja tulee epäpuhtauksia.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:44"]Uv-suojaa, mihin sä sitä tarviit? Täällä ainakin ollut/on edelleen ihan pilvistä ja sateista.
Jos se aurinko nyt sieltä jossain vaiheessa näyttäytyy niin aurinkorasvaa naamaan, kos sitä nyt kokee tarvitsevansa.
[/quote]
Ja jo nuoresta ryppyinen.
Lidlin voiteet ovat ylivoimaisia. Hyvät ainesosat, miellyttäviä käyttää, kosteuttavia. Hinta olematon. Itse saan esim.Lumenen vaseliineista finnejä
Näin kesällä käytössä peruskosteusvoide, mutta voiteita on.muitakin
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 08:44"]Uv-suojaa, mihin sä sitä tarviit? Täällä ainakin ollut/on edelleen ihan pilvistä ja sateista.
[/quote]
Ihan tosi? Eli asioidessasi kaupungilla yhtäkkiä alkaa aurinko paistaa ja niiden huolella tehtyjen meikkien päälle meinasit että joku tahtoo lätskätä tahmaista aurinkorasvaa ja edelleen jatkaa asiointiaan ihmisten ilmoilla? All right then...
Nivea Q10 Plus Anti Wrinkle Moisturizing Day Cream,SPF 15.
Levittyy helposti ja tuntuu hyvältä.Maksoi Prismassa 10.80 Euroa.
Minä tykkään Lumenen Time Freeze- sarjasta, löytyy päivävoide suojakertoimella. Muutkin Lumenen voiteet toimivat ainakin minulla hyvin.