Miehet, mitä tykkäätte jos nainen tulee juttelemaan teille?
Ja ennenkuin kukaan vastaa, olen hoikka ja nätti.
Mitä tykkäätte siitä, että nainen tulee juttelemaan small talkia?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin kovastikin.
Mutta et tulisi juttelemaan minulle, vaan kaveriporukan komeimmalle ja karismaattisimmalle miehelle, joka on jo naimisissa lähes mallitasoisen naisen kanssa.
No viimeksi menin juttelemaan n 60-v, lyhyelle, kaljulle ja ei-treenatulle miehelle. Oli hauska ja mukava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se sitten etenee vaakamambaan.
Vaakakäärme?
Seistään vaa'alla toivoen, että vielä ehtii rantakuntoon. Vielä on kesää jäljellä!
Olis varmaan aika yllättävä tilanne. Ei kai siinä, varmaan olis mukava jutella.
Joku hullu tai rahan perään. Perääntyisin eleettömästi.
Älkää tulko minulle mitään puhumaan, tuhlaatte aikaanne.
Minä en osta teille juomaa, en kustanna taksia Jakomäkeen, en ryhdy upean ideologianne kuukausirahoittajaksi, en ole kaupunkikohteiden opas, en vaihda kulkuvälineesi rengasta, en lainaa puhelinta tai ainakaan suostu kutsumaan sinua poikaystävinesi viettämään juhannusta kustannuksellani mökilleni.
Sori, ei voitettavia etuuksia täällä.
Ei oo tällasta tapahtunu vielä koskaan elämässäni, ja 34 vuoden ikään oon päässy.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko minulle mitään puhumaan, tuhlaatte aikaanne.
Minä en osta teille juomaa, en kustanna taksia Jakomäkeen, en ryhdy upean ideologianne kuukausirahoittajaksi, en ole kaupunkikohteiden opas, en vaihda kulkuvälineesi rengasta, en lainaa puhelinta tai ainakaan suostu kutsumaan sinua poikaystävinesi viettämään juhannusta kustannuksellani mökilleni.
Sori, ei voitettavia etuuksia täällä.
Lisätään listaan:
Jos (kun) olet kiinnostunut komeasta kaveristani, voit kysyä suoraan häneltä itseltään onko hän varattu.
Luulen, että tulet juttelemaan vain siksi että voisit todeta ettet ole kiinnostunut.
Tulen heti kertomaan, kun näin tapahtuu ensimmäisen kerran.
M36
"Huolestuttaako sua ihmisoikeudet/eläinoikeudet/ ?"
"Mikä liittymä sulla on, ootko kuullut uudesta ---"
"Saako sulle kertoa Jeesuksesta?"
"Heitä rööki/vippaa vitonen"
"Milloin seuraava dösä lähtee?"
Joo, älkää tulko.
Paras, ettei kukaan mene juttelemaan kellekään mitään. Suomessahan tässä ollaan.
Mikäs siinä, juttelen itsekin kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Tietenkin ajattelen, että vau ton täytyy olla musta kiinnostunut. M33
Vierailija kirjoitti:
Mukavaahan se on. Reilusti vanhemmat naiset tulevat silloin tällöin juttelemaan, samanikäiset tai nuoremmat eivät koskaan. Olisi kiva, jos kulttuurissamme olisi enemmän tavallista sosiaalisuutta muutenkin kuin kännissä tai pariutumistarkoituksessa.
Meillä vanhemmilla naisilla on se etu, että kukaan ei käsitä jutteluamme väärin. Voimme jutella kaikille ihmisille vapaasti ja rennosti. Nuorilla naisilla ei oikein ole uskallusta ruveta miesten kanssa noin vain juttusille, koska miehet ryhtyvät liian usein kuvitelmissaan viemään tilannetta juttelua pidemmälle. Olisi miestenkin edun mukaista, että he oppisivat juttelemaan kaikenikäisten ja -näköisten naisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia.
Parempi, kun ei tule juttelemaan sen voi muuten tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi ja syyte tulee.
Tähän en osaa vastata, koska 40:n ikävuoden aikana näin ei ole koskaan käynyt,
Luultavasti ei se mitenkään ikävääkään olisi, koska tykkään jutella ihmisille.
Itse pitäisin siitä, että minulle tullaan juttelemaan. Olen kova puhumaan ja ihan fiksu tyyppi, mutta jännittää lähestyä naista. Nykyään paljon puhutaan näistä turvallisista tiloista ja miten toiset kokevat minkäkin sosiaalisen kanssakäymisen epämiellyttävänä, niin olen mieluummin hiljaa. Juttuseuraa on onneksi riittänyt.
Tykkäisin kovastikin.
Mutta et tulisi juttelemaan minulle, vaan kaveriporukan komeimmalle ja karismaattisimmalle miehelle, joka on jo naimisissa lähes mallitasoisen naisen kanssa.