Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikä ja ulkonäkökriisi ahdistaa! Kauneuden pikavoitot ja parhaat kikat?!

Vierailija
26.06.2014 |

Ahdistaa! Ikää 30v. Ei lapsia edes vielä ja peilikuva ei miellytä. Oon ihan "tavallisen" näkönen. Laitettuna varmaan kauniskin, mutta laittautumattomana kamala. Tilanne on tämä:

Ongelmat:

- kasvojen iho rasvainen ja isoja finnejäkin 2-5 naamassa aina kun teini-ikäisellä (meikit ei pysy kasvoilla!)

- tissit alkanut roikkua

- paino normaalin ylärajalla

- huono ryhti

- ekat selluliitit tullu perseeseen ja reisiin

- vaatteet ja muoti eivät kiinnosta tarpeeksi, shoppailu tai asukokonaisuuksien suunnittelu ei kiinnosta

- liikunta ei maistu

- ripset on lyhyet ja piikksuorat (onneksi edes tuuheat)

Jotain hyvääkin:

- tukka on pitkä ja paksu

- jaksan käydä kampaajalla joka toinen kk (=raidat, ei vaadi enempää)

- värjään ripset ja kulmat

- jaksan meikata päivittäin, ja teen sen kauniisti

- vaikka tukka rasvoittuu, pesen sen päivittäin, muotoilen ja föönaan jolloin se ei mene luiruna päätä myöten

- kynsissä on kauniit, kiiltävät, luonnolliset geelilakat (ei mitkään kotkan rakennekynnet!)

Millä aisoilla sinusta on eniten merkitystä kauneusasioissa? Mihin kannattaa panostaa, jotta olisi miellyttävän näköinen ja huoliteltu? Mitkä puutteet ulkoisessa olemuksessa ovat mielestäsi kamalimpia (itselle esim. likaiset hiukset pahinta maailmassa)?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta siihen, että et panosta ulkonäköön. Opettele tykkäämään itsestäsi sellaisena kuin olet, niin näytät heti kauniimmalta.

t. 38-vuotias, joka on omasta mielestään ruma kuin perse, mutta näytän olevan ainoa, joka on sitä mieltä...

Vierailija
2/2 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän tuollainen ennen lasten saantia. Lasten myötä turha ulkonäköön keskittyminen ja stressaaminen jäi. Tulin huolettomammaksi ja opin tykkäämään itsestäni luonnollisena. Toki huolehdin itsestäni vieläkin, mutta olen armollisempi itselleni. Kauneus on myös itsevarmuutta ja hehkuu sisältäpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän