Aattelin että alan jättämään ulos "salaviestejä"
Vai onko nää vaarallisia eläimille? sellaisia pieniä minikirjekuoria joissa on salainen viesti henkilölle jos löytää sen.
Kommentit (19)
Mitä vaaraa eläimille?? Eivät ne osaa lukea.
Jossain näin sellaisia kiviä, johon oli kirjoitettu viestejä.
Ne olivat keränneet paljon mukavia kommentteja somessa. Eivätkä aiheuta roskaakaan :)
Katokkin että on ystävällisen kannustavia eikä mitään ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikanaan naapuri joka kirjoitteli lappuja joka paikkaan. Lopulta tuli lääkäri poliisien kanssa ja vei sen mukanaan, sen jälkeen sitä ei näkynyt.
Sama. Naapurin täti vietiin pakkopaidassa hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaaraa eläimille?? Eivät ne osaa lukea.
Varmaan ap ajatteli että jos joku eläin päättää ne syödä.
Ihana idea! Miten ajattelit toteuttaa käytännössä, että eivät kastu sateella ja tulevat kuitenkin huomatuiksi?
Minä haluaisin mielelläni löytää tuollaisen salaviestin… 😍
Kerro nyt asiasi niin ei tartte hiippailla lappujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä olisi veikeä idea
Riippuu viestien sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana idea! Miten ajattelit toteuttaa käytännössä, että eivät kastu sateella ja tulevat kuitenkin huomatuiksi?
Toi kivi juttu oli aika nerokas. Mutta pitäisi löytää sellainen kynä joka ei lähde sadevedellä
Minäkin kerrostalo rapussa kirjoittelen oviin lappuja kun kaikki muut ovat niin tyhmiä.
Miksi paperilappuihin? Kirjoita suoraan rakennusten seinille, bussipysäkeille jne. Ai niin... sehän on keksitty jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kivi juttu oli aika nerokas. Mutta pitäisi löytää sellainen kynä joka ei lähde sadevedellä
Kynsilakka.
Kiehtovaa. Laita lappuun osoitteesi ja kuva "siitä"
Kivijuttu varmaan toimisi, tosin katso viestin kirjoittamiseen käytetty aine ei ole ympäristölle haitallista.
Ala geokätköilemään ja jätä lappuja niihin laatikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossa kirjoittelivat laulunsanoja:
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000006477310.html
Ja muistan lukeneeni, että myös hymynaamoja ym. kivoja kuvia oli maalattu jossain.
Minulla oli aikanaan naapuri joka kirjoitteli lappuja joka paikkaan. Lopulta tuli lääkäri poliisien kanssa ja vei sen mukanaan, sen jälkeen sitä ei näkynyt.