Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuuko teidän ystävänne, jos ette aio tavata sitä kesällä koronan takia?

Vierailija
28.06.2021 |

Mun kesäsuunnitelmat ainakin muuttui deltavariantin takia nyt niin, että ennen toista rokoteannosta en kaverille mene kylään. Laitan kaikki ihmiskontaktit minimiin, pysyttelen perhepiirissä. riskejä on muutenkin liikaa kun asioita on hoidettava paikoissa joissa ihmisiä on. Johonkin se raja on vedettävä.
Nyt pelkään että kaveri jotenki loukkaantuu tästä, on aika mustasukkainen luonne. Pitäisi kyllä ymmärtää, olen monisairas ja sairastellut koko alkukesän muutenkin, korona olis viiminen niitti tähän via doloroosaani. Eikä minulla ole oikeasti nyt edes voimia kyläillä ja sosialisoida, aika menee läökkeitä napsiessa ajoillaan ja terkkarissa rampatessa.
Pitäisihän nen ymmärtää. Mitään draamaa en jaksa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tuohduin yhteen ystävääni, joka ei suostu näkemään ulkona turvavälein FFP2 kanssa. Hän on jo tuplarokotettu ja itse saan elokuussa toisen annoksen. Emme ole nähneet toisiamme 2 vuoteen. Liian hysteeriseksi ei saa mennä. 

Vierailija
22/22 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä tuohduin yhteen ystävääni, joka ei suostu näkemään ulkona turvavälein FFP2 kanssa. Hän on jo tuplarokotettu ja itse saan elokuussa toisen annoksen. Emme ole nähneet toisiamme 2 vuoteen. Liian hysteeriseksi ei saa mennä. 

No ette ilmeisesti muutekaan ole erityisen usein tavanneet, jos ette ole nähneet kahteen vuoteen. Ette siis ole nähneet kesästä 2019, jolloin koronasta ei edes puhuttu mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi