Olen punamulkku, kysy jotain!
Otsikossa asia.
Olen se punamulkku, jonka kiero naapurisi yritti tunkea postiluukustasi. Tällä hetkellä laulan pihapuussa, jotta lapsesi eivät saisi tässä melussa unta. Minulla on tylsää ja alkaa tämä lauleskelu käydä omillekin hermoilleni, siis kysy ihan mitä tahansa! ;)
Kommentit (34)
Mut minäpä se oon perserakki, sanoi Bergerac.
Mistä galaksista punamulkut ovat alun perin kotoisin?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:58"]Mistä galaksista punamulkut ovat alun perin kotoisin?
[/quote]
Se Perseuksen suunnassa oleva galaksi, muistaakseni. Tein aina jekkuja koulun historiantunnilla, joten vähän huonosti jäi mieleen kaikki asiat...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:58"]Mistä galaksista punamulkut ovat alun perin kotoisin?
[/quote]
Se Perseuksen suunnassa oleva galaksi, muistaakseni. Tein aina jekkuja koulun historiantunnilla, joten vähän huonosti jäi mieleen kaikki asiat...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:58"]Mistä galaksista punamulkut ovat alun perin kotoisin?
[/quote]
[/quote]
En myöskään hallitse kunnolla teknologiaa, kuten tuplaviestistä näkyy.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:58"]Rakastan sinua ♥
[/quote]
Kiitos samoin, kuka ikinä oletkin. <3
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:11"]Ja mä oon talipimppi!
[/quote]
Wau. Hauska tutustua! Oletko sinäkin muistanut laulaa tänään iltalaulusi? Millaisessa naapurustossa asut?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:58"]Rakastan sinua ♥
[/quote]
Kiitos samoin, kuka ikinä oletkin. <3
[/quote]
olen ilolintunen, oikea värkkiräkki.
Varokaa minua, sillä minä olen verilokki.
Hei, täällä on Munahaukka ja mieheni Kassikotka. Hauska tavata!
Vaikka olen aivan pieni, minäkin saan kai tulla kekkereihin: olen heppiäinen.