Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussikuski ajoi ohitse kun adoptiotyttäreni (kiinassa syntynyt) heilutti bussikorttia (näkyvästi ja ajoissa)

Vierailija
28.06.2021 |

Ja bussissa ei ollut mitään "ei linjalla" tekstiä vaan ihan se numero, jolla tytön oli tarkoitus matkustaa. Millainen kuljettaja tekee noin ja miksi? 13-vuotiaasta kyse.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastin je fikkari auttaa!

Vierailija
22/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski on ihmisoikeuksien kannattaja. Sinun kiinalaisä*äräsi rikkoo ihmisoikeuksia Xinjiangissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini-ikäinen poikani jätettiin myös pysäkille. Valitin bussiyhtiölle ja (suomalaisen) kuskin puolustus oli että poikani oli vain istunut penkillä eikä näyttänyt merkkiä. Kyseisellä pysäkillä tosin ei ole katosta eikä penkkiä ja poikani kertoi viittoneensa bussia pysähtymään.

Ehkä kuskin kyydissä on ollut joskus häiriköiviä teinejö mutta ei sitä pidä syyttömille kostaa. Nuorillakin voi olla töitä tai muita menoja joista myöhästyminen aiheuttaa ikävyyksiä. Ja hekin ovat maksavia asiakkaita.

Vierailija
24/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ!?! Tällaista ei voi hyväksyä missään nimessä! Suomessa ei saa olla sijaa aasialaisiin kohdistuvalle rasismille!

Voisi järjestää pienen mielenosoituksen tyttösi puolesta, ja rasismia vastaan. Minä ainakin suomalaisena miehenä olen täysin tällaista vastaan. Miten on, lähdettekö muut suomalaiset miehet mukaan miekkariin osoittamaan solidaarisuutta Suomessa tapahtuvaa aasialaisiin kohdistuvaa rasismia vastaan, jos järjestän?

Tämä asia on todella lähellä sydäntäni, eikä näin saa missään olosuhteissa käydä enää uudestaan. ALM! ✊

Vierailija
25/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se vika ei ole pysäkillä vaan ratin takana.

Siellä kun istuu kaikemoista viheltäjää.

Ovat kotimaassaan tottuneet, että pysäkin missä pysähtyy monta linjaa, voi näppärästi sivuuttaa pysytellen muiden bussien takana.

Näppärää!

Vierailija
26/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku porukka oli etukäteen varmistanut, että bussissa on tilaa 20 henkilölle nousta kyytiin jollain täsmäpysäkillä. Esim. joku eläkeläisporukka vanhainkodilta noussut kyytiin, suuntana kaupungin uimaranta tai kauppatori. Silloin bussi ei pysähdy, jos odotettavissa on auton täydeltä sakkia ja siitä on etukäteen tiedotettu kuskia. Seuraavaan autoon sitten mahtuu keräilyasiakkaita. Sillä lailla kouluaikana (muinoin ennen pandemiaa) koululuokat käyvät keskustassa museossa ym., ilmoitetaan etukäteen, että noustaan sillä pysäkillä siihen tiettyyn autoon. Jos sattuu olemaan ruuhka-aika, osaavat laittaa heti perään toisen auton linjalle.

Vierailija
27/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kymmenkunta muuta ihmistä. en kiinnittänyt huomiota kansalaisuuksiin, seistiin pysäkillä viittoilemassa ja kuski vain kaasutti ohi. Ihan tieten tahtoen. Sellaista sattuu. ehkä sillä oli burn out.

Vierailija
28/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja kymmenkunta muuta ihmistä. en kiinnittänyt huomiota kansalaisuuksiin, seistiin pysäkillä viittoilemassa ja kuski vain kaasutti ohi. Ihan tieten tahtoen. Sellaista sattuu. ehkä sillä oli burn out.

Siinä joku polkupyöräkauppa teki hyvän tilin.