Bussikuski ajoi ohitse kun adoptiotyttäreni (kiinassa syntynyt) heilutti bussikorttia (näkyvästi ja ajoissa)
Ja bussissa ei ollut mitään "ei linjalla" tekstiä vaan ihan se numero, jolla tytön oli tarkoitus matkustaa. Millainen kuljettaja tekee noin ja miksi? 13-vuotiaasta kyse.
Kommentit (28)
Kohta tulee fillari pihaan. Tuollaista tapahtuu vain vähemmistöille.
Kysy liikennöitsijältä, miksi linjan se-ja-se kuljettaja ei pysähtynyt pysäkillä se-ja-se silloin ja silloin?
Minä Suomessa syntynyt yritin saada bussia (oranssi linja) pysähtymään, kun se oli juuri starttaamassa.
Se ei pysähtynyt. Mitä kuskin käyttäytymisestä
Pitäisi ajatella? Voisiko siitä
Päätellä jotain?
Niin, ja vielä: Kuskilla oli hattu (sininen) päässään.
Mitä sä vihjailet? R-kortti?
Höpöhöpö.
Omalle miehelle käynyt noin myös ja on ulkomaalainen (näkyvästi), eikä tosiaan alkanut mitään r a s I s m I a siihen vetää.
se varmaan syvästi vihaa juuri adoptoituja kiinakakaroita. ei voi olla muuta selitystä. siis kaikki muut skenaariot on mahdottomia.
Näitä sattuu, että kuski ei huomaa pysäkillä asiakasta, mutta on toki mahdollista että kuski ei halunnut nähdä. Itse olen kerran ollut bussissa toteamassa, että bussissa oli jo kahdet rattaat ja kuski sanoi tummaihoiselle äidille, että ei mahdu enää rattaita (kuten ei mahtunutkaan). Seuraavalta pysäkiltä päästi kuitenkin valkoisen miehen rattaiden kanssa kyytiin, vaikka kukaan ei poistunut.
Taitaa adoptioäiti nähdä mörköjä kaikkialla Suomessa. Muuttakaa Kiinaan.
On sattunut minunkin kiinatytölleni. On sattunut myös minulle itselleni.
Minunkin ohi ajoi bussi pysähtymättä vaikka nostin käteni. Suomessa syntynyt, niin myös vanhempani ja isovanhempani. Mistähän moinen 'rasismi' johtui?
Johtuu siitä, että ne Lähi-Idästä kotoisin olevat kuskit on melkoisia rasisteja.
0/5 huono.
Ensi kerralla vähän enemmän yritystä, jookos?
Bussikuski luuli jonkun kiinalaisen harjoittelevan tulevaa Xi Jinpingin Suomen vierailua varten.
Minuakaan ei kerran kuski huomannut, kun minulla oli sininen hattu päässä. S*****n sinihattuvihaaja!
Minunkin ohi ajoi kerran bussi vaikka ihan ajoissa näytin merkkiä että pysähtyisi. Ei ollu todellakaan täynnä se bussi. Enkä ole kiinalainen vaan ihan tavallinen kantis. Saman olen todistanut tapahtuvan parille nuorelle naiselle, jotka asianmukaisesti viittoivat bussia pysähtymään. Ne kuskit ei taida aina olla ihan hereillä.
Joskus todistanut sitäkin ettei kuski huomaakaan pysähtyä seuraavalle pysäkille vaikka joku matkustaja on painanut stop-nappia ajoissa ennen sitä. Sitten matkustajat ja kuski tappelee kun kuski väittää että eeei painettu nappia ajoissa.
Minulle on käynyt samoin. Kuski vielä vilkutti. Bussi oli tupaten täynnä eikä siihen ollut mahdollista ottaa lisää matkustajia. En ollut ainoa matkustaja pysäkillä ja kaikki vaaleita.
Olisi kaikille matkustajille vaarallista, jos kuljettaja päästäisi aina kaikki sisälle bussiin. Joskus edellinen linjan vuoro on voinut jättää tulematta, ja silloin matkustajia olisi ainakin kaksinkertainen määrä ja osa käytävällä. Busseissa on rajoitettu asiakasmäärä. Sitten täytyy vain odottaa seuraavaa bussia ja toivoa ettei se ole täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että ne Lähi-Idästä kotoisin olevat kuskit on melkoisia rasisteja.
Tämä. Mitähän kansallisuuksia siellä ratin takana onkaan. Muita kuin suomalaisia.
Säälittävä yritys