Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussikuski ajoi ohitse kun adoptiotyttäreni (kiinassa syntynyt) heilutti bussikorttia (näkyvästi ja ajoissa)

Vierailija
28.06.2021 |

Ja bussissa ei ollut mitään "ei linjalla" tekstiä vaan ihan se numero, jolla tytön oli tarkoitus matkustaa. Millainen kuljettaja tekee noin ja miksi? 13-vuotiaasta kyse.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä yritys

Vierailija
2/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee fillari pihaan. Tuollaista tapahtuu vain vähemmistöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttösi nimi Valtteriina?

Vierailija
4/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy liikennöitsijältä, miksi linjan se-ja-se kuljettaja ei pysähtynyt pysäkillä se-ja-se silloin ja silloin?

Vierailija
5/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Suomessa syntynyt yritin saada bussia (oranssi linja) pysähtymään, kun se oli juuri starttaamassa.

Se ei pysähtynyt. Mitä kuskin käyttäytymisestä

Pitäisi ajatella? Voisiko siitä

Päätellä jotain?

Niin, ja vielä: Kuskilla oli hattu (sininen) päässään.

Vierailija
6/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vihjailet? R-kortti?

Höpöhöpö.

Omalle miehelle käynyt noin myös ja on ulkomaalainen (näkyvästi), eikä tosiaan alkanut mitään r a s I s m I a siihen vetää.

Vierailija
7/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan syvästi vihaa juuri adoptoituja kiinakakaroita. ei voi olla muuta selitystä. siis kaikki muut skenaariot on mahdottomia.

Vierailija
8/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu, että kuski ei huomaa pysäkillä asiakasta, mutta on toki mahdollista että kuski ei halunnut nähdä. Itse olen kerran ollut bussissa toteamassa, että bussissa oli jo kahdet rattaat ja kuski sanoi tummaihoiselle äidille, että ei mahdu enää rattaita (kuten ei mahtunutkaan). Seuraavalta pysäkiltä päästi kuitenkin valkoisen miehen rattaiden kanssa kyytiin, vaikka kukaan ei poistunut.

Vierailija
9/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut koronaa?

Vierailija
10/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa adoptioäiti nähdä mörköjä kaikkialla Suomessa. Muuttakaa Kiinaan.

Vierailija
11/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusta bussiyhtiölle.

Vierailija
12/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut minunkin kiinatytölleni. On sattunut myös minulle itselleni.

Vierailija
13/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ohi ajoi bussi pysähtymättä vaikka nostin käteni. Suomessa syntynyt, niin myös vanhempani ja isovanhempani. Mistähän moinen 'rasismi' johtui?

Vierailija
14/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että ne Lähi-Idästä kotoisin olevat kuskit on melkoisia rasisteja.

Vierailija
15/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 huono.

Ensi kerralla vähän enemmän yritystä, jookos?

Vierailija
16/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski luuli jonkun kiinalaisen harjoittelevan tulevaa Xi Jinpingin Suomen vierailua varten.

Vierailija
17/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei kerran kuski huomannut, kun minulla oli sininen hattu päässä. S*****n sinihattuvihaaja!

Vierailija
18/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ohi ajoi kerran bussi vaikka ihan ajoissa näytin merkkiä että pysähtyisi. Ei ollu todellakaan täynnä se bussi. Enkä ole kiinalainen vaan ihan tavallinen kantis. Saman olen todistanut tapahtuvan parille nuorelle naiselle, jotka asianmukaisesti viittoivat bussia pysähtymään. Ne kuskit ei taida aina olla ihan hereillä.

Joskus todistanut sitäkin ettei kuski huomaakaan pysähtyä seuraavalle pysäkille vaikka joku matkustaja on painanut stop-nappia ajoissa ennen sitä. Sitten matkustajat ja kuski tappelee kun kuski väittää että eeei painettu nappia ajoissa.

Vierailija
19/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin. Kuski vielä vilkutti. Bussi oli tupaten täynnä eikä siihen ollut mahdollista ottaa lisää matkustajia. En ollut ainoa matkustaja pysäkillä ja kaikki vaaleita.

Olisi kaikille matkustajille vaarallista, jos kuljettaja päästäisi aina kaikki sisälle bussiin. Joskus edellinen linjan vuoro on voinut jättää tulematta, ja silloin matkustajia olisi ainakin kaksinkertainen määrä ja osa käytävällä. Busseissa on rajoitettu asiakasmäärä. Sitten täytyy vain odottaa seuraavaa bussia ja toivoa ettei se ole täynnä.

Vierailija
20/28 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että ne Lähi-Idästä kotoisin olevat kuskit on melkoisia rasisteja.

Tämä. Mitähän kansallisuuksia siellä ratin takana onkaan. Muita kuin suomalaisia.