Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten SINUA kosittiin?

Vierailija
26.06.2014 |

:)?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme kumpikin tahoiltamme pikkujouluja viettämästä, mies aika tuiskeessa tuolloin klo 04 aamuyöllä. Istuttiin keittiön pöydän ääressä kun mies ojensi pienen rasian sanoen: tos on toi. Kysyin mikä toi? No toi mitä sä olet halunnut.....

Ei ihan romanttisimmasta päästä mutta suostuinhan minä. Naimisiin mentiin tosin vasta 5 vuotta myöhemmin viikkoa ennen yhteisen lapsen syntymää. Yhdessä nyt jo lähes 20v

Vierailija
4/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarinoita :)

Vierailija
5/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo seurustelun alussa mies aina sanoi,että voisi mennä kanssani naimisiin vaikka huomenna. Naimisiin mentiin vasta 18 vuoden kuluttua ja silloin ei kukaan kosinut. Kävin vain hakemassa kirkkoherran virastossa kuulutukset ja pyysin miestä käymään laittamassa nimensä seuraavana päivänä kuulutuspaperiin. En ole kyllä ihan varma kannattiko.

Vierailija
6/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voin joskus tulla kertomaan omankin tarinani :) Onnea teille kaikille, ihan mahtavia miehiä teillä :)

Vierailija
7/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä kysyi polvistuen. :)

Vierailija
8/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen kanssa lomalla Välimerellä (Kreetalla) , ja ihanan ja romanttisen illallisen jälkeen menimme rannalle ihailemaan auringonlaskua. Kiipesimme laiturille ja laiturin päässä hän polvistui ja ojensi rasian, jossa oli upea timanttisormus, joka säihkyi ihanasti. Kysyi, että tuleeko vaimokseni. Suostuin heti ja mies sujautti sormuksen sormeeni. Hetken kuluttua paikalle purjehti miehen huvijahti, jolla olimme purjehtineet pitkin Välimerta. Jahdilla minua odotti romanttinen hytti, jonka sängyllä oli tarjotin, jossa oli mansikoita ja kirsikoita, shamppanjaa sekä kreikkalaisia leivoksia. Sain vielä lahjaksi pullon lempihajuvettäni ja sormukseen sopivat korvakorut.
-
En ikinä unohda sitä iltaa, vaikka siitä on jo melkein 15 vuotta. Kaikkiaan olemme olleet yhdessä 19 vuotta. Olen säilyttänyt hajuvesipullon ja korvakorut tähän päivään saakka. <3

Vierailija
9/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkin romanttisesti, että kysyi parin kuukauden seurustelun jälkeen ihan tavallisena arkipäivänä, "Eikö mentäis jo naimisiin?". Käytiin ostaa sormukset ja samantien pujotettiin ne toistemme sormiin. Häät oli seuraavana kesänä ja kymmenen vuotta tulee kohta täyteen.

Ihania tarinoita teillä kosinnasta!

Vierailija
10/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko kosi mua vanhan kämppämme partsilla, ja poltti samalla tupakkaa. Tökkäsi sormeeni surkean muovitekeleen, joka oli liian iso. Kysyi että rupeatko emännäksi. Suostuin hetken kuluttua. Häät eivät olleet järin juhlalliset. Epäromanttisin kosinta ikinä! Ihan kateeksi käy numero 26:sta!

Vierailija
11/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, ei ole kukaan koskaan kosinut

t. lihva palsta mamma

Vierailija
12/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä ollu maailman surkein kosinta.Mies tyrkkäs muovisormuksen sormeen eräs kesäilta, eikä sanonut mitään. Ymmärsin tilanteesta, että kosi kun kihloista oli ollut aiemmin puhetta..myöhemmin sitten hommattiin oikeat sormmukset. Erottiin 2 vuotta myöhemmin, ei onneks keretty naimisiin. Kun ois älynny vaan aikoja sitten juosta karkuun.

Vierailija
13/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että ovessa voisi jatkossa olla vain yksi sukunimi. Ja täsmensi hetken päästä, että tarkoitti naimisiinmenoa eikä eroamista.

Vierailija
14/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensimmäinen vuosi päivä alkusyksystä ja olin iltavuorossa töissä. Yhdeksän jälkeen mies haki mut grillailemaan yhden järven rannalle jossa oltiin vietetty paljon aikaa yhdessä. Yhtäkkiä kun mies sitten lisäili puita hiljaisena nuotioon kääntyikin polvistuneena mua päin äitini vanha vihkisormus kädessä ja kertoi, että vaikka hänellä on huono muisti hän muistaa vielläkin missä istuin ensimmäisillä treffeillä ja kuinka hän ajatteli, että olen kaunis. sitten hän kertoi, että yhteinen aika on ollut ihanaa ja hän haluaa olla loppuelämänsä kanssani, kysyi tulenko hänen vaimokseen. Tottakai suostuin :)

Sitten läheteltiin viestejä vanhemmille, katseltiin tähtiä ja syötiin makkaraa. Mies muuten muisti väärin missä istuin ekoilla treffeillä! :D

Vierailija
15/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakävelyllä, mentiin rantaan jossa odotti kynttilöitä yhdessä paikassa... En edes heti tajunnut että meitä varten!! Sitten mies meni polvilleen, puhui kuinka minua rakastaa ja kuinka olen hänen suurin onnensa. Sitten avasi rasian jossa oli maailman kaunein timanttisormus... Aivan ihana ilta!

Vierailija
16/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kosi mua 4krt,vikalla kerralla suostuin

Vierailija
18/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähetti kirjekosinnan punamulkun matkassa.

Vierailija
19/28 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi Kreikassa, tosi kauniissa paikassa , meni yllättäen polville ja laittoi timanttisormuksen sormeeni .

Vierailija
20/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kosin mun miestä, karkauspäivänä vartin yhen kahdentoista, oltiin tultu baarista ja röhnöteltiin kotona. Ihan kysyin vaan, että pitäskö mennä naimisiin.

Oltiin toki puhuttu aiemmin jo, että mennään. 

Nyt naimisissa 6 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan