Miten SINUA kosittiin?
Kommentit (28)
Pariisissa kirkon portailla. Tuli aivan yllätyksenä mutta jotain myöntävää sain änkytettyä ja sormus pujotettiin sormeeni. Se piti kyllä vaihtaa peukalooni, koska oli niin iso :) Mies oli yrittänyt ostaa pienen sormuksen, mutta oli silti mennyt arviointi hieman vikaan. Suomessa sitten pienennettiin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:22"]Pariisissa kirkon portailla. Tuli aivan yllätyksenä mutta jotain myöntävää sain änkytettyä ja sormus pujotettiin sormeeni. Se piti kyllä vaihtaa peukalooni, koska oli niin iso :) Mies oli yrittänyt ostaa pienen sormuksen, mutta oli silti mennyt arviointi hieman vikaan. Suomessa sitten pienennettiin.
[/quote]Ja siis polvistuen ja hymyillen kosi, kädet hieman jännityksestä täristen :) Ei oltu puhuttu avioliitosta tai kihloista vielä sanallakaan kun pari vuotta seurustelua oli takana, eli siitä "järkytykseni" :D Olin kylläkin miettinyt itsekseni, että jos mies kosisi joskus niin toki myöntyisin. Avioliittoa kymmenisen vuotta takana.
Välimeren rannalla täysikuun aikaan romanttisen illallisen jälkeen mies kysyi, josko haluan mennä naimisiin. En puitteista huolimatta ymmärtänyt kosinnaksi vaan vastasin, ettei mulla siihen mitään pakkomiellettä ole (miehellä oli vaikeahko avioero takana). Mies sai onneksi sanottua, että hän haluaisi - johon minäkin sitten tajusin vastata, että kyllä minäkin tietysti haluan. :)
Pariisissa Sacre coeurin portailla. Istuttiin siellä katselemassa maisemia. Ja tuli aika yllättäen, en osannut ollenkaan arvata etukäteen :) Mies oli suunnitellut tuon paikan etukäteen, hän kun oli käynyt Pariisissa ennenkin mutta minä en. Oli reissulla jo monena iltana puhunut että mennään käymään sielllä ja joka kerta olin nurissut vastaan että mennään vasta huomenna kun nyt sataa/jalkoja särkee/vessahätä. Mies oli jo tehnyt varasuunnitelman, että jos ei saa raahattua minua sinne koko reissun aikana, niin viskaa mua sit vaan viimeisenä aamuna sormuksella kun istun hotellin vessassa.
Mies polvistui eteeni naturistirannalla ja kosi
Mies polvistui eteeni naturistirannalla ja kosi
Mieheni polvistui eteeni Pietarissa, pienen joen sillalla. Paikka oli mieheni lempikalastuspaikka pienenä ja siksi erityinen. Vastasin kyyneleet silmissä kyllä, olin jo niin kauan sitä odottanut, mutta tuli silti täytenä yllätyksenä! Menimme sen jälkeen ravintolaan ja hän tilasi meille shampanjaa. Siitä jo 7 vuotta))
Mun mies tuli töistä ja anto mulle jonku hopeisen kaulakorun. Sano sit et pue jotain nätti ja lähettiin keskustaan päin. Hän vei mut syömään. Sit kysy et tiädätkö mikä sopis tuon korun kans. Olin aika hämillään sit hän sano että anna kätesi ja laitto mulle sormuksen ja kysy että suostunko ja sanoin tietenkin että kyllä. Ei mikään super romanttinen mutta ihanaa silti