Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalat kipeytyivät kävelystä- v******a

Vierailija
28.06.2021 |

Aiemmin oli jo ongelmia viime vuonna kipuilun kanssa. Tänä vuonna kun kilojen kertyminen alkoi ärsyttää aloitin taas kävelyt. Ensin tunnin reippaita lenkkejä ja sen jälkeen kahden tunnin lenkkejä silloin tällöin. Koin ensin jalkojen kestävän ja vielä mitä!

Ovat TAAS kipeät. Oikeasta jalasta akillesjänne taas kipeytyi ja vasemmasta jalasta polvi! Pidin nyt noin viikon tauon kokonaan ja kun eilen kävin lenkillä niin lihakset kipeänä ja taas tuo akillesjänne ja koko nilkka.

Pyörää en osaa huoltaa ja ei ole varaa. Voi varmaan unohtaa painonhallinnan kun paikat menevät vain kipeäksi. Ei tällainen säälittävä luuseri missään onnistu, vanha urheilija huonossa kunnossa, typerä läski ämmä :( todettu jo ultraäänessä viime vuonna tuo paska nilkka.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka 1h lenkkejä tekisit, ei niitä 2h.

Vierailija
22/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kengät.

Ostin itse juuri ihan juoksulenkkarit ja on parhaimmat kengät jotka mulla on ikinä ollut, no hintaakin oli toista sataa että sietää ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kengät.

Ostin itse juuri ihan juoksulenkkarit ja on parhaimmat kengät jotka mulla on ikinä ollut, no hintaakin oli toista sataa että sietää ollakin.

Minulla on aina ollut juoksulenkkareita. Silloinkin kun juoksin vielä.

Vierailija
24/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kengät.

Minulla on aina ollut juoksulenkkareita. Silloinkin kun juoksin vielä.

En siis juokse (vielä) vaan olen aika lailla samassa tilanteessa kuin ap eli kävellen menee nyt 1-2 tunnin lenkkejä muutaman kerran viikossa. Kyllä se vaan hyvältä tuntuu kun eilenkin olin pitkällä lenkillä ja nyt aamulla huomaan että takamuksessa ja vyötäröllä tuntuu että jotain on tehty. Tuota nivelongelmaa oli ennen itselläkin ja ne on poissa kenkien vaihtamisen myötä. 

Vierailija
25/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä ihmeestä tulee luulo, että olen YLIPAINOINEN???? En syö kuin sika kuten useimmat! En ole tätä ansainnut!!!!!

Jos olet ap niin mainitsit itse olevasi läski.

Paino nyt vain näkyy minussa vaikkei olisi ylipainoa.

Vierailija
26/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää vaan vähentää rasitusta, koska jos kipua jo tuntuu, niin ei se lähde sillä pois, että hulluna vaan lenkkeilee. Pois asfaltilta ja lyhyempiä ei niin rasittavia lenkkejä. Jos rääkkäät itseäsi liikaa, niin voi tulla eteen tilanne, että ei voi tehdä yhtään mitään vähään aikaan, joten kevyempää treeniä nyt.

Vierailija
27/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile auttaisiko kinesioteippaus niihin jalkoihin. Mun tyttärellä on jos jonkilaista juoksukipua mutta kunnon teippaus tuntuu auttavan. Tämä siis jos kyse on esim. virheasennon aiheuttamasta kivusta, mihin polvikipukin ehkä viittaisi.

Vierailija
28/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hieman leppoisampi vauhti parempi ainakin alkuun? Sauvoistakin voisi olla apua.

Vierailija
29/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole mikään ”vanha urheilija”, jos tulee yllätyksenä että runsaan äkillisen liikunnan lisäämisen vuoksi kroppa prakaa.

Vierailija
30/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos painoindeksi 19 on teistä läski niin ihana sama. Sitten olen läski.

Vierailija
31/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan ole mikään ”vanha urheilija”, jos tulee yllätyksenä että runsaan äkillisen liikunnan lisäämisen vuoksi kroppa prakaa.

35 v vanha juoksija/pyöräilijä/kuntosalilla viihtynyt nainen joka on ollut 35 vuotta liikunnallinen ei ole vanha urheilija? Takuulla olen treenannut enemmän kuin sinä ikinä!

Vierailija
32/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hieman leppoisampi vauhti parempi ainakin alkuun? Sauvoistakin voisi olla apua.

Kaalimadosta saa hyviä sauvoja.

Vierailija
33/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä me voidaan olettaa kun haukut itse aloitusviestissä itseäsi läskiksi ja valitat kilojen kertymisestä? Et kertonut paljonko painat ja mikä painoindeksisi on. Kai tääkin oli sitten Porvoosta peräisin.

Vierailija
34/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkareista menee aika nopsaan vaimennokset, vaikka kalliitkin ostaa. Ylipaino kuluttaa ne vielä nopeammin.

Vierailija
35/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä me voidaan olettaa kun haukut itse aloitusviestissä itseäsi läskiksi ja valitat kilojen kertymisestä? Et kertonut paljonko painat ja mikä painoindeksisi on. Kai tääkin oli sitten Porvoosta peräisin.

Tuo oli jonkun muun kirjoittama provoviesti. Ehkä jopa sinun.

Vierailija
36/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaahan se jos ennen on ollut hyvässä kunnossa ja sitten tulee kipuja ja takapakkia. Ymmärrän aloittajaa.

Vierailija
37/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli jonkun muun kirjoittama provoviesti. Ehkä jopa sinun.

Aloitusviesti oli jonkun muun kirjoittama?

Vierailija
38/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla kullinpuutteessa kun kiukuttelee :)

Vierailija
39/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kengät.

Raha ei ratkaise laatua. Itsellä jalkaongelmia johtuen selästä. Olen ostanut parinsadan kenkiä komeroon koristeeksi. Nyt viimeisimmät ovat juoksukengät 35€ ja parhaimmat pitkään aikaan.

Vierailija
40/44 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla kullinpuutteessa kun kiukuttelee :)

Suattaspa sullakii männä hymy persijeeseen jos sattus omalle kohdalle. Virnuile vuan niin tulen ja tirvasen lärviin.