Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräillessäni en voi sietää ohittelevia sähköpotkulautoja

Vierailija
27.06.2021 |

Ajattelen aina että siinä ne laiskimukset! Pelkällä sähköllä ohittavat ilman fyysista voimaa!! Seisomalaudalla kuin pikkulapset

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset ja tulevat läskit ajelee sähköpotkulaudoilla. Miksi nimessä on potku? Ei kuluta yhtään potkuvoimaa.

Naurettavia tyyppejä.

koska ne ovat potkulautoja

Vierailija
42/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpotkuilijan keskinäinen  tervehdys: "HUSissa tavataan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset ja tulevat läskit ajelee sähköpotkulaudoilla. Miksi nimessä on potku? Ei kuluta yhtään potkuvoimaa.

Naurettavia tyyppejä.

Niin, mutta missä ne potkut on?

Vierailija
44/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it tai polje läski kovempaa vai etkö kykene?

Vierailija
45/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia tyyppejä.

Niin, mutta missä ne potkut on?

katso tarkemmin ympäristöäsi niin näet heidänkin välillä potkivan vauhtia esim. ylämäissä

Vierailija
46/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopeta pyöräily ja ala itsekin ajaa sähköpotkulaudalla. paljon kätevämpi.

Ja poista ne nopeusrajoittimet.

Vierailija
47/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia tyyppejä.

Eipä se ihan hirveästi poweria vaadi ohittaa kaupungin keskusta pyörälläkään. Tietty rapakuntoiselta se on ponnistus.

Vierailija
48/52 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpotkuilijan keskinäinen  tervehdys: "HUSissa tavataan."

Ja siellähän ne pyöräilevät kaverit jo on.

On hyvä, että joudutaan vähän tarkkailemaan käytöstä kevyenliikenteenväylilläkin.

Vierailija
49/52 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on villiä, ja koska lautayhtiöt eivät itse tee tarpeeksi toimia, kaupunkien on tehtävä.

Laudan saa vuokrattua vaikka ei tiedä mitään liikennesäännöistä. Eilenkin kaksi karvaperseäijää huristeli kävelijöiden kaistalla surutta Tampereen Puutarhakadulla, vaikka vieressä on hyvin selkeästi merkitty pyörätie, jossa on kaistat molempiin suuntiin.

Nämä lautailijat jättävät lautansa kuin paskan perseestään keskelle jalkakäytävää, vaikka jalkakäytävällä ei saa ajaa. Ei reunaan, vaan keskelle. Siirrän näitä aina kun tulee vastaan, vaikka laudat on tosi painavia ja hankalia siirtää.

Miten voi olla ajoneuvon kuljettaja tuntematta liikennesääntöjä? Monesti näkee, miten huristellaan mielellään täryyttävällä nupukivellä, vaikka vieressä olisi sileä asvaltti pyöräilijöille. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
50/52 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan aina lihaspolkupyörällä eli sähköttömällä peruspyörällä ja olen keski-ikää lähestyvä. Monesti mietin että nuoremmat jotka ajavat näillä sähkövärkeillä joka paikkaan ja liikunta ehkä muutenkin nollissa tulee olemaan minun ikäisenä aivan paskassa fyysisessä kunnossa. Käteviä välineitä toki liikkumiseen mutta ylipainoisille ja huonokuntoisille teineille ei kovin hyvä terveyden kannalta.

Vierailija
51/52 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tuottanut itselleni vaaratilanteita ja kovaa niillä kulkevat ja niistä ei kuulu minkäänlaista ääntä. Vieläpä kulkevat miten sattuu kadulla. Eräs jopa katsoi minua syyllistävästi, kun lähellä oli törmäys. Ohitti vieläpä mut itseni oikealta puolelta, kun tuli vastaan. Mutta erityisesti heidän nopeus on kyseenalaista kaduilla.

En puutu noihin väärinajamisiin, mutta jokainen pyöräilijä voi nyt kokea miltä äänetön ja nopea liikenneväline tuntuu kävelijöistä.

Vierailija
52/52 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on tuottanut itselleni vaaratilanteita ja kovaa niillä kulkevat ja niistä ei kuulu minkäänlaista ääntä. Vieläpä kulkevat miten sattuu kadulla. Eräs jopa katsoi minua syyllistävästi, kun lähellä oli törmäys. Ohitti vieläpä mut itseni oikealta puolelta, kun tuli vastaan. Mutta erityisesti heidän nopeus on kyseenalaista kaduilla.

En puutu noihin väärinajamisiin, mutta jokainen pyöräilijä voi nyt kokea miltä äänetön ja nopea liikenneväline tuntuu kävelijöistä.

Olen se jolle kommentoit ja itse en kuulu niihin huristelijoihin. Osaan todella hyvin muutenkin kuvitella miltä kävelijöistä tuntuu pikapyöräilijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi