Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan kaksosia, yksin...

Vierailija
26.06.2014 |

Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta vuoden verran. No, äskettäin sitten tärppäsi, kaksinkerroin. Odotan siis kaksosia. Mies ilmoitti heti ettei hänestä ole kahden vauvan isäksi, sitä paitsi hän kuulemma halusi vain yhden vauvan. Anteeksi mitä?
Nyt mies jauhaa jatkuvasti abortista. Olen tehnyt selväksi etten tule tekemään sitä sillä olen itse halunnut lasta jo niin pitkään ja nyt kun kohdalleni on osunut tuplaonni olisi silkkaa hulluutta edes harkita aborttia. Mies kuitenkin vain jauhaa ja jauhaa siitä abortista, eikä kykene näkemään mitään muitavaihtoehtoja. Oikeastikko joku voi ajatella noin? Mies ei kovin tosissaan tainnut haluta lasta...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli kaksosten yksinhuoltaja :)

Hän pärjäsi ja varmasti sinäkin pärjäät. Jos ei miehen aborttipuheet lopu niin jätä hänet, pärjäät varmasti lastesi kanssa, kun on tukiverkkoakin ympärillä.

Vierailija
2/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia miehelle kannattaa aina painottaa, ettei homma mene kuin saduissa, että saadaan yksi terve lapsi, jolla ei ole koliikkia eikä muitakaan vaivoja, ja äiti ei repeä synnytyksyssä perseeseen asti ja haluaa siis seksiä mahdollisimman pian synnytyksestä jne.

Meillä lapsettomuutta takana kaksi vuotta, mutta onpahan ollut aikaa näitä jankata miehelle, niin sittenpähän tietää jos joskus onni meillekin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:49"]Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta vuoden verran. No, äskettäin sitten tärppäsi, kaksinkerroin. Odotan siis kaksosia. Mies ilmoitti heti ettei hänestä ole kahden vauvan isäksi, sitä paitsi hän kuulemma halusi vain yhden vauvan. Anteeksi mitä?
Nyt mies jauhaa jatkuvasti abortista. Olen tehnyt selväksi etten tule tekemään sitä sillä olen itse halunnut lasta jo niin pitkään ja nyt kun kohdalleni on osunut tuplaonni olisi silkkaa hulluutta edes harkita aborttia. Mies kuitenkin vain jauhaa ja jauhaa siitä abortista, eikä kykene näkemään mitään muitavaihtoehtoja. Oikeastikko joku voi ajatella noin? Mies ei kovin tosissaan tainnut haluta lasta...

[/quote]

Jätät sen miehen. Älä ikinä tee aborttia toisen painostuksesta sillä varmasti kadut sitä!. Onko sulla tukiverkostoa joka vois auttaa lasten kanssa esim äiti ?

Vierailija
4/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että miehesi meni vain paniikkiin kuullessaan kaksosuutisen. Kyllä se siitä rauhoittuu.

Vierailija
5/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:49"]Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta vuoden verran. No, äskettäin sitten tärppäsi, kaksinkerroin. Odotan siis kaksosia. Mies ilmoitti heti ettei hänestä ole kahden vauvan isäksi, sitä paitsi hän kuulemma halusi vain yhden vauvan. Anteeksi mitä?

[/quote]

Jätät sen miehen. Älä ikinä tee aborttia toisen painostuksesta sillä varmasti kadut sitä!. Onko sulla tukiverkostoa joka vois auttaa lasten kanssa esim äiti ?

[/quote] Joo, ei ole käynyt se abortti kyllä mielessäkään. Mies saa jauhaa aivan itsekkseen siitä, minä en päätöstäni pyörrä. Tukiverkosto on ihan kohdillaan. Minulla on paljon ystäviä, lisäksi olen todella läheinen niin perheeni kuin sukulaistenikin kanssa. Kaikki ovat olleet alusta asti hienosti tukenani ja uskon/luotan heidän tukeensa myös jatkossa.

Vierailija
6/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:51"]

Epäilen että miehesi meni vain paniikkiin kuullessaan kaksosuutisen. Kyllä se siitä rauhoittuu.

[/quote] Olisikin näin... Miehen aborttipuheet vain pahenee. Kun lopetin kuuntelemisen alkoi hän linkitellä minulle FACEBOOKISSA (inboxiin) abortti aiheisia juttuja.

Vierailija
7/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun tai miehesi suvussa kaksosia?

Vierailija
8/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote] Joo, ei ole käynyt se abortti kyllä mielessäkään. Mies saa jauhaa aivan itsekkseen siitä, minä en päätöstäni pyörrä. Tukiverkosto on ihan kohdillaan. Minulla on paljon ystäviä, lisäksi olen todella läheinen niin perheeni kuin sukulaistenikin kanssa. Kaikki ovat olleet alusta asti hienosti tukenani ja uskon/luotan heidän tukeensa myös jatkossa.

[/quote]

Hyvä homma! No sitten sää vaan sanot sille miehelle et jos oikeesti sua rakastaa niin ei pakota aborttiin ja on isänä lapsille. Jos ei niin anna sen lähtee kävelee. Huomaa jossain vaiheessa elämää millaisen virheen teki. Kyllä sitä yksinhuoltajanakin pärjää jos tukea ympärillä. Tsemppiä sulle

Vierailija
9/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Lujaa! Hullu äijä tuo miehesi...

Vierailija
10/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:56"]

Onko sinun tai miehesi suvussa kaksosia?

[/quote] On. Minun suvussa on yhdet kaksoset ja miehen suvussa kahdet. Sanoinkin kerran miehelle että on ihan mahdollista että me saadaan kaksoset. Mies vain naurahti ja totesi jotain että eikös se nyt ole aika epätodennäköistä. No ei tosiaan ole jos molempien suvuista löytyy kaksosia. Siinä vasta välkky kaveri.

Vierailija
11/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi kaksosten yksihuoltajaa. Molemmilla menee yllättävän hyvin. Kaksoset ovat erityisen hyvin käyttäytyviä. Molemmat sanovat, että pakko olla tiukat rutiinit ja säännöt. Toinen on ollut yksinhuoltaja alusta alkaen, toinen taaperoiästä. Eli Kaksosten kanssa voi selvitä yksinkin. 

En tosiaan tekisi aborttia painostuksesta. Pitäisikö sitten taas yrittää uutta raskautta? Entä jos sekin olisi kaksosraskaus? Uskon miehen tottuvan kahteen lapseen yhden sijasta. Varmasti jokaista pelottaa kahden kanssa selviäminen, kun yhdessäkin on tekemistä. 

Vierailija
12/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele sille et kaksoset on hyviä kavereita keskenään ja sitten ei tarvitse enää tehdä lapsia, kun on jo kaksi. Kaksi vauvaa hoidetaan samalla kertaa ja sitten ei tule enää vauva-aikaa. Ehkä se noilla perusteilla rauhoittuisi.

Vierailija
13/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä homma! No sitten sää vaan sanot sille miehelle et jos oikeesti sua rakastaa niin ei pakota aborttiin ja on isänä lapsille. Jos ei niin anna sen lähtee kävelee. Huomaa jossain vaiheessa elämää millaisen virheen teki. Kyllä sitä yksinhuoltajanakin pärjää jos tukea ympärillä. Tsemppiä sulle

[/quote] Kiitos! En epäile yhtään etteikö yksinhuoltajanakin pärjäisi, pakkohan se on jos toisesta ei ole vanhemmaksi. Ei se silti varmasti helppoa tule olemaan, mutta ei kukaan niin väittänytkään. Kaikesta huolimatta olen enemmän kuin onnellinen, vaikka mies nyt on mitä on.

Vierailija
14/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:58"]

Tunnen kaksi kaksosten yksihuoltajaa. Molemmilla menee yllättävän hyvin. Kaksoset ovat erityisen hyvin käyttäytyviä. Molemmat sanovat, että pakko olla tiukat rutiinit ja säännöt. Toinen on ollut yksinhuoltaja alusta alkaen, toinen taaperoiästä. Eli Kaksosten kanssa voi selvitä yksinkin. 

En tosiaan tekisi aborttia painostuksesta. Pitäisikö sitten taas yrittää uutta raskautta? Entä jos sekin olisi kaksosraskaus? Uskon miehen tottuvan kahteen lapseen yhden sijasta. Varmasti jokaista pelottaa kahden kanssa selviäminen, kun yhdessäkin on tekemistä. 

[/quote] Kiitos kun kerroit kokemuksistasi, lämmitti mieltäni!
En tiedä mitä miehen päässä liikkuu kun hän tosissaan ajattelee että vuoden yrittämisen jälkeen pitäisi tehdä abortti kun vauvoja tuleekin kaksi yhden sijaan. Varmaan pitäisi tehdä se abortti ja yrittää sitten uudestaan sitä yhtä vauvaa. Ei kuuna päivänä!

Vierailija
15/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:59"]

Perustele sille et kaksoset on hyviä kavereita keskenään ja sitten ei tarvitse enää tehdä lapsia, kun on jo kaksi. Kaksi vauvaa hoidetaan samalla kertaa ja sitten ei tule enää vauva-aikaa. Ehkä se noilla perusteilla rauhoittuisi.

[/quote] Niinhän sitä luulisi mutta ei. Olen yrittänyt vaikka ja mitä, silti aina lopputulos on se että mies alkaa jauhaa abortista.

Vierailija
16/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
17/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:04"]

Minkä ikäisiä olette?

[/quote] Minä olen 27-vuotias, mies 29-vuotias. Vaikka miehestä ei kyllä ihan heti uskoisikaan tuon käytöksen perusteella...

Vierailija
18/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies ihan sekaisin? Ensin yrittää vuoden lasta tietäen että kaksosmahdollisuus on olemassa ja sitten kun kaksoset ovat tuloillaan niin ei halua kun yhden vauvan joten aborttiin vaan ja yhtä vauvaa yrittämään.

Vierailija
19/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu mies säikähtää kun tajusin että se lapsi tuleekin. Ehkä ei alunperin halunnut lapsia ollenkaan. Ei uskoisi tuon ikäiseks puheitten perusteella. Tyhymäkin tietää että sieltä voi joskus pamahtaa vaikka ne kaksosetkin !

Vierailija
20/30 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:07"]

Onko se mies ihan sekaisin? Ensin yrittää vuoden lasta tietäen että kaksosmahdollisuus on olemassa ja sitten kun kaksoset ovat tuloillaan niin ei halua kun yhden vauvan joten aborttiin vaan ja yhtä vauvaa yrittämään.

[/quote] Kyllä se melko sekaisin taitaa olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi