Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty elämään terveellisesti!

Vierailija
27.06.2021 |

Olen ihan liian perso kaikille herkuille. Muutaman viikon kerrallaan jaksan syödä hyvin ja terveellisesti ja jossain vaiheessa havahdun siihen, että syön lettuja ja hilloa iltapalaksi ja croissantteja aamiaiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako tutulta?

Vierailija
2/7 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä yksi tai kaksi mässyttelypäivää viikossa ja muina päivinä syöt terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä mitään liiaksi. Terveellisyys ei estä lettuja ja hilloja, niitä ei tarvitse jättää kokonaa pois, mun mielestä on ihan kohtalaista syödä vaikka yks tuollainen makea leivonnainen päivässä. Itse sijoittaisin välipalalle, jolloin aamulla saisi jotain pidempään energiaa antamaan ja yötä vasten jotain kevyttä.

Vierailija
4/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä yksi tai kaksi mässyttelypäivää viikossa ja muina päivinä syöt terveellisesti.

Toimii mulla yhtä hyvin kuin alkoholistilla vain yksi dokauspäivä viikossa. Lähtee käsistä silloinkin.

Ap

Vierailija
5/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin niin, että kun syöt mielestäsi terveellisesti niin syötkin liian vähän? Nälkäisenä on vaikea vastustaa herkkuja. Kokeile syödä ylimääräinen annos tavallista kotiruokaa ja täysjyväruisleipää jos mieli tekee karkkia tms.

Vierailija
6/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstä ne herkut yhtäkkiä ilmestyy siihen pöytään?

Vierailija
7/7 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIstä ne herkut yhtäkkiä ilmestyy siihen pöytään?

Leivon tai ostan lapsille.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi