Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, koetteko ahdistavana jos mies tulee esim. lenkkipolulla tai kaupassa tekemään tuttavuutta?

Vierailija
27.06.2021 |

Oon pohdiskellu tätä asiaa ja en oo uskaltanu mennä puhuu naisille jos asia on näin. Terv. 24v mies

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne haluaa. Jollei halua nii ei tarvi välittää.

Vierailija
42/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ahdistavana jos olet terve päästäsi ja et ihan sysimustan metsikön keskellä tuu hupparin huppu päässä juttelee. Mieluiten niin, että on ns. avara tila

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkipolulla toimiva repliikki on tykkäätkö eläimistä? Naiset herää tällä aina. Jos vielä kertoo harrastavansa kameleita niin latu on auki!

Kaupassa voi naiselta kysyä, mitä kondomia suosittelisi kun tarve on ekstrasuuresta. Naisilla herää uteliaisuus ja alitajuntaiset vietit !

No hyi hele. Toi jälkimmäinen on varmin tapa saada naiset juoksemaan karkuun, koska ei vaan kiinnosta tollaset miehet yhtään. Olkoon miten iso tahansa.

Vierailija
44/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkipolulla toimiva repliikki on tykkäätkö eläimistä? Naiset herää tällä aina. Jos vielä kertoo harrastavansa kameleita niin latu on auki!

Kaupassa voi naiselta kysyä, mitä kondomia suosittelisi kun tarve on ekstrasuuresta. Naisilla herää uteliaisuus ja alitajuntaiset vietit !

No hyi hele. Toi jälkimmäinen on varmin tapa saada naiset juoksemaan karkuun, koska ei vaan kiinnosta tollaset miehet yhtään. Olkoon miten iso tahansa.

Jotenkin olin haitsevinani ironiaa alkuperäisessä kommentissa, johon vastasit.

Vierailija
45/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi ahdistavana, jos ihan asiallisesti joku mies lähestyisi lenkkipolulla tai kaupassa tai muualla yleisillä paikoilla. Vähän jopa toivon, että näin joku päivä tapahtuisi, kun tässä sinkkuna ollut jo kymmeniä vuosia, mutta tästä päästäänkin siihen asiaan, että en ehkä enää ole sellainen kohde jota miehet haluaisivat lähestyä, iän ja ulkoisen olemuksen takia. Kohdallani juna meni jo ja lenkkeillä (=kävellä) saan yksin jatkossakin. 

(p.s. deittisovelluksia kokeillut, eikä sielläkään onnistuneita kokemuksia, Nainen 47-vuotias)

Vierailija
46/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä pitääkin ahdistua. En todellakaan kokisi ahdistavana. Toki kieltäytyisin kun olen naimisissa, mutta saahan sitä nyt kysyä.

En kyllä ihmettele jos ap tai muut ei uskalla naisia lähestyä kun tämänkin ketjun kommentteja katsoo 😶

Vierailija
47/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lenkkipolulla tuttavuuden tekeminen tarkoittaa tässä kontekstissa?

Jotain kevyttä juttelua leuanvetopaikalla vai jonkun toisen juoksijan seuraan lyöttäytymistä?

Vierailija
48/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän lenkkipolulla tuttavuuden tekeminen tarkoittaa tässä kontekstissa?

Jotain kevyttä juttelua leuanvetopaikalla vai jonkun toisen juoksijan seuraan lyöttäytymistä?

Tyyliin:

M: Aika korkea toi leuanvetotanko.

N: ?

M: Kivaa tää kuntoilu.

N: ??

M: Pitäisköhän juosta vai vetää leukoja?

N: ??? <poistuu paikalta>

Vierailija
49/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhu. Ihanko oikeasti kysyt, että onko ok, että lenkkipolulla tullaan häiritsemään!!!!! Miettisin myös kaupassa.

Vierailija
50/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhu. Ihanko oikeasti kysyt, että onko ok, että lenkkipolulla tullaan häiritsemään!!!!! Miettisin myös kaupassa.

Etkö muka pitäisi kaupassa, jos tulisin takaviistosta aivan kylkeesi kiinni ja sanoisin matalalla ja hieman kiihtyneellä äänelläni: "Aika paksu tämä kurkku, mmmh", ja iskisin silmää sinulle?

Vierailija
51/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ok, lenkkipolulla olisi jopa minulle ahdistavaa (toivoisin että joku mies joskus tekisi aloitteen).

Vierailija
52/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella taidan jättää naiset kokonaan rauhaan... en kyllä tajua miten ihmiset nykyään pariutuvat kun hyväntahtoinen jutustelukaan ei oo ok

Ap

Vierailija
53/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aina. Joskus vähemmän, joskus enemmän. Joskus turvallisuuden kannalta, joskus ihan vaan oman rauhan pilaantumisen takia. Ahdistaa vähemmän jos on ihmisiä ympärillä, päivänvaloa, joutilaisuutta. Enemmän ahdistaa jos ei muita ihmisiä näkö- ja kuuloetäisyydellä, hämärää/pimeää ja joku "homma" kesken, esim. ruokaostosten kanssa liikkeellä, kuulokkeet korvilla lukemassa, töitä näpyttelemässsä läppärillä, lenkkikuteet päällä hölkkäämässä.

Asiaan toki vaikuttaa myös se, että ennen naimisiinmenoa tuli ns. normaaleja miehiäkin jutteleen. Nyt kun on sormus kädessä, ainoat jotka enää lähestyy on feissareita tai sekavia päihdesankareita.

Poikkeuksena siedän jos keskustelunavaus on puhtaan asiapitoinen, tyyliin "hei sulta putos lompakko" tai "multa tais murtua jalka, voitko soittaa apua"

Vakava asia mutta tämä sai jotenkin hymähtämään :D

Vierailija
54/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ovat yleensä ostokset mielessä. Minä nyt olen sellainen, etten mene huvikseni kauppaan.

Vierailija
55/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen nykyään. Nuorempaa en olisi kokenut tietenkään jos mies olisi ollut kaikin puolin mieleeni.

Niimpä jos mies on komea ei haittaa, jos ruma niin ahdistelua.

Vierailija
56/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa ovat yleensä ostokset mielessä. Minä nyt olen sellainen, etten mene huvikseni kauppaan.

Minä aina hengailen siellä ja moikkailen tuntemattomia. Leipähyllyjen äärellä on mukavinta viettää päivää.

Vierailija
57/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella taidan jättää naiset kokonaan rauhaan... en kyllä tajua miten ihmiset nykyään pariutuvat kun hyväntahtoinen jutustelukaan ei oo ok

Ap

Hyväntahtoinen jutustelu on hyväntahtoista jutustelua. Iskemisyritykset ei oo sitä, sullahan on seksuaalisia taka-ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän