Naiset, koetteko ahdistavana jos mies tulee esim. lenkkipolulla tai kaupassa tekemään tuttavuutta?
Oon pohdiskellu tätä asiaa ja en oo uskaltanu mennä puhuu naisille jos asia on näin. Terv. 24v mies
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä lenkkipolulla! Kauppa olis minulle ok..
Saisiko plussa-korttiin match-sovelluksen, kiitos. Samassa kaupassa asioivat samantyyppisistä ruuista pitävien sinkkujen puhelimet voisivat plimpottaa, kun osuvat kauppaan samaan aikaan.
Kaupassa haluan tasan tarkkaan tehdä ostokseni ja häipyä, enkä kaipaa huomiota. Lenkkipoulla iskisi turvallisuussyistä paniikki jos joku mies lähetyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi mukavaa, jos joku hikinen ukko tulisi kommentoimaan sun rintoja lenkkipolulla
Me timmit lenkkeilijät saatamme harrastaa esim. potkunyrkkeilyä ym. mukavaa. Mieti tarkoin ennen kuin häiritset ja ahdistelet.
Joo. En myös tajua miksi niin moni mies ei osaa lukea kehonkieltä ja poistua takavasemmalle huomatessaan että käyttäytyy ehkä toisen mielestä tunkeilevasti tai ahdistavasti. Lenkkipolulla tai muulla syrjäisellä paikalla varsinkin erittäin ahdistavaa jos joku tuntematon mies lähestyy.
Jos olisi fiksu ja selvinpäin ja tajuaisi myös perääntyä jos kohteliaasti sanotaan, niin ilman muuta. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koen. En halua mitään huomiota missään.
Valitettavasti tällaiset naiset ovat huomattavasti lisääntyneet viime vuosina, eikä se ole sinunlaisesi miehen vika, ap. Heidät on pelästyttäneet ihan toiset miehet. Tämä on surullinen tosiasia.
Sinä kuulostat hyväntahtoiselta ihmiseltä, mutta tänä päivänä täytyy olla todella tarkkana, missä ja miten lähestyy, jos ollenkaan. Jos nainen näyttää hyvin nyrpeältä tai pelästyneeltä, on fiksuinta kääntyä samantien kannoillaan.
En ole tuo jolle vastaat, mutta ei kukaan ole ventovieraalle ihmiselle huomiotaan velkaa mistään syystä, oli kyseessä sitten kuinka kiva mies vaan.
Älä ainakaan lenkkipolulla lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi fiksu ja selvinpäin ja tajuaisi myös perääntyä jos kohteliaasti sanotaan, niin ilman muuta. N37
Siis tarkoitin että ilman muuta voi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi mukavaa, jos joku hikinen ukko tulisi kommentoimaan sun rintoja lenkkipolulla
Puuskuttava äijä alkaa juosta naista kiinni...
Läääh... käy... t ... sä... u... lää... useinhhh... täällähhh... huoh... läähh...
Kyllä, molemmissa olen antanut pakit. Varsinkaan lenkkipolulla en tykkäisi, kun on itse ihan punainen ja hikinen. Ei kiva, että joku änkee siihen sitten tekemään tuttavuutta ihan turhan päiten. Enkä muutenkaan tykkää, että lenkillä tulee yhtään ketään lähistölle, haluan silloin olla rauhassa. Yksin.
Etsin tällä hetkellä miestä, joten olisi toivottavaakin, että mies lähestyisi. Kunhan ikä, lähestymistapa ja kohteliaisuus olisi mieleeni. Eli ei todellakaan mitään limaisia tai ylimielisiä kommentteja itseäni huomattavasti vanhemmalta mieheltä! Mutta muuten kyllä saa tulla tutustumaan.
No niin, tässä on tulos kun Suomesta on lähes kokonaan kadonneet rennot lähestymiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen tarkoitetut paikat ja tilaisuudet. Siis esim tanssiravintolat, tanssilavat, naapurustopubit joissa seurustellaan muittenkin kuin oman pöydän tyyppien kanssa. Niissä oli porukkaa laidasta laitaan: pariskuntia tanssimassa, sinkkuja kokeilemassa onneaan, kaveriporukoita muuten vaan viettämässä iltaa. Ei ole enää paljon luontevia tapaamispaikkoja joissa on ihan normaalia jutella hetki tuntemattoman kanssa ja päästä jopa lähikontaktiin parin valssin ajaksi ilman että herää epäilys henkilön tarkoitusperistä. Enää on jäljellä lähinnä Tinderin lihatiski ja satunnaiset kohtaamiset harrastuksissa ja mahdolliset työpaikkaromanssit. Epätoivoiset ihmiset sitten miettivät että olisiko sosiaalisesti hyväksyttyä aloittaa jutustelu ruokakaupassa tai lenkkipolulla.
Tuokaa nyt tanssilavat ja -ravintolat takaisin että ihmiset pääsevät taas lähikontaktiin ja juttelemaan kasvotusten.
Juoksisin pakoon, jos lenkkipolulla alkaisit huudella perään. Kerran olen niin tehnytkin (lähestyjä oli kännissä). Julkinen paikka kuten kauppa ok.
Kauheasti ei tule baareissa käytyä ja näinä aikoina oikein muuallakaan, kuin kaupassa ja lenkkipolulla. Työpaikkaromanssi olisi kiusallista, koska kaikki päättyy kuitenkin aikanaan. Tinderistä kuullut vain kauhutarinoita. Eli enpä naisena keksi mistä muualta voisin jollain lottovoiton todennäköisyydellä miehen löytää, kuin kaupasta tai lenkkipolulta. Harmi vain, että molemmissa olen aina ihan väsyneen ja räjähtäneen näköinen. :D
Pitäisi olla Tinderissä ja Facen datingissä ominaisuus, että se ilmoittaa heti jos sopiva ehdokas on ihan lähellä. Tämä tietysti olisi vain halutessa aktiivisena. Esim. samassa kaupassa tai ulkoilupaikassa tietäisi olevan tyypin, jolla on oikeasti haku päällä. Olisi paljon pienempi kynnys mennä sanomaan jotain, kun tietää varmasti, että vastapuoli on sinkku ja etsii seuraa samoilla alustoilla kuin itse.
hmmphmmmh