Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, koetteko ahdistavana jos mies tulee esim. lenkkipolulla tai kaupassa tekemään tuttavuutta?

Vierailija
27.06.2021 |

Oon pohdiskellu tätä asiaa ja en oo uskaltanu mennä puhuu naisille jos asia on näin. Terv. 24v mies

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmphmmmh

Vierailija
22/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä lenkkipolulla! Kauppa olis minulle ok..

Saisiko plussa-korttiin match-sovelluksen, kiitos. Samassa kaupassa asioivat samantyyppisistä ruuista pitävien sinkkujen puhelimet voisivat plimpottaa, kun osuvat kauppaan samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa haluan tasan tarkkaan tehdä ostokseni ja häipyä, enkä kaipaa huomiota. Lenkkipoulla iskisi turvallisuussyistä paniikki jos joku mies lähetyisi.

Vierailija
24/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, koska olen etäsuhteessa

Vierailija
25/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi mukavaa, jos joku hikinen ukko tulisi kommentoimaan sun rintoja lenkkipolulla

Me timmit lenkkeilijät saatamme harrastaa esim. potkunyrkkeilyä ym. mukavaa. Mieti tarkoin ennen kuin häiritset ja ahdistelet.

Vierailija
26/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, antaa tulla vaan!

Vierailija
27/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En myös tajua miksi niin moni mies ei osaa lukea kehonkieltä ja poistua takavasemmalle huomatessaan että käyttäytyy ehkä toisen mielestä tunkeilevasti tai ahdistavasti. Lenkkipolulla tai muulla syrjäisellä paikalla varsinkin erittäin ahdistavaa jos joku tuntematon mies lähestyy.

Vierailija
28/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi fiksu ja selvinpäin ja tajuaisi myös perääntyä jos kohteliaasti sanotaan, niin ilman muuta. N37

Vierailija
29/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koen. En halua mitään huomiota missään.

Valitettavasti tällaiset naiset ovat huomattavasti lisääntyneet viime vuosina, eikä se ole sinunlaisesi miehen vika, ap. Heidät on pelästyttäneet ihan toiset miehet. Tämä on surullinen tosiasia.

Sinä kuulostat hyväntahtoiselta ihmiseltä, mutta tänä päivänä täytyy olla todella tarkkana, missä ja miten lähestyy, jos ollenkaan. Jos nainen näyttää hyvin nyrpeältä tai pelästyneeltä, on fiksuinta kääntyä samantien kannoillaan.

En ole tuo jolle vastaat, mutta ei kukaan ole ventovieraalle ihmiselle huomiotaan velkaa mistään syystä, oli kyseessä sitten kuinka kiva mies vaan.

Vierailija
30/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lenkkipolulla lähesty.

Vierailija
31/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi fiksu ja selvinpäin ja tajuaisi myös perääntyä jos kohteliaasti sanotaan, niin ilman muuta. N37

Siis tarkoitin että ilman muuta voi lähestyä.

Vierailija
32/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi mukavaa, jos joku hikinen ukko tulisi kommentoimaan sun rintoja lenkkipolulla

Puuskuttava äijä alkaa juosta naista kiinni...

Läääh... käy... t ... sä... u... lää... useinhhh... täällähhh... huoh... läähh...

Vierailija
33/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, molemmissa olen antanut pakit. Varsinkaan lenkkipolulla en tykkäisi, kun on itse ihan punainen ja hikinen. Ei kiva, että joku änkee siihen sitten tekemään tuttavuutta ihan turhan päiten. Enkä muutenkaan tykkää, että lenkillä tulee yhtään ketään lähistölle, haluan silloin olla rauhassa. Yksin.

Vierailija
34/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
35/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tällä hetkellä miestä, joten olisi toivottavaakin, että mies lähestyisi. Kunhan ikä, lähestymistapa ja kohteliaisuus olisi mieleeni. Eli ei todellakaan mitään limaisia tai ylimielisiä kommentteja itseäni huomattavasti vanhemmalta mieheltä! Mutta muuten kyllä saa tulla tutustumaan.

Vierailija
36/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tässä on tulos kun Suomesta on lähes kokonaan kadonneet rennot lähestymiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen tarkoitetut paikat ja tilaisuudet. Siis esim tanssiravintolat, tanssilavat, naapurustopubit joissa seurustellaan muittenkin kuin oman pöydän tyyppien kanssa. Niissä oli porukkaa laidasta laitaan: pariskuntia tanssimassa, sinkkuja kokeilemassa onneaan, kaveriporukoita muuten vaan viettämässä iltaa. Ei ole enää paljon luontevia tapaamispaikkoja joissa on ihan normaalia jutella hetki tuntemattoman kanssa ja päästä jopa lähikontaktiin parin valssin ajaksi ilman että herää epäilys henkilön tarkoitusperistä. Enää on jäljellä lähinnä Tinderin lihatiski ja satunnaiset kohtaamiset harrastuksissa ja mahdolliset työpaikkaromanssit. Epätoivoiset ihmiset sitten miettivät että olisiko sosiaalisesti hyväksyttyä aloittaa jutustelu ruokakaupassa tai lenkkipolulla.

Tuokaa nyt tanssilavat ja -ravintolat takaisin että ihmiset pääsevät taas lähikontaktiin ja juttelemaan kasvotusten.

Vierailija
37/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin pakoon, jos lenkkipolulla alkaisit huudella perään. Kerran olen niin tehnytkin (lähestyjä oli kännissä). Julkinen paikka kuten kauppa ok.

Vierailija
38/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti ei tule baareissa käytyä ja näinä aikoina oikein muuallakaan, kuin kaupassa ja lenkkipolulla. Työpaikkaromanssi olisi kiusallista, koska kaikki päättyy kuitenkin aikanaan. Tinderistä kuullut vain kauhutarinoita. Eli enpä naisena keksi mistä muualta voisin jollain lottovoiton todennäköisyydellä miehen löytää, kuin kaupasta tai lenkkipolulta. Harmi vain, että molemmissa olen aina ihan väsyneen ja räjähtäneen näköinen. :D

Vierailija
39/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla Tinderissä ja Facen datingissä ominaisuus, että se ilmoittaa heti jos sopiva ehdokas on ihan lähellä. Tämä tietysti olisi vain halutessa aktiivisena. Esim. samassa kaupassa tai ulkoilupaikassa tietäisi olevan tyypin, jolla on oikeasti haku päällä. Olisi paljon pienempi kynnys mennä sanomaan jotain, kun tietää varmasti, että vastapuoli on sinkku ja etsii seuraa samoilla alustoilla kuin itse.

Vierailija
40/57 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin lenkkipolulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi