Siivouskaveria!!?? :)
Pitäisikö sinunkin siivota, eikä hotsita? Siivotaan "yhdessä!" Määrätään aina huone, mitä lähdetään siivoamaan ja päivitetään tänne, kun homma tehty.. Ketään...?
Kommentit (43)
no mä just siivosin pakolliset :) kämppä kyllä rempallaan mutta ei mahdoton... voisin mä jotain siivota....
Noniin :) Hyvä! Itse ajattelin aloittaa kodinhoitohuoneesta!
ap
Mä voisin lähteä mukaan. Mulla ei tosin ole kodinhoitohuonetta... :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:56"]
Mä voisin lähteä mukaan. Mulla ei tosin ole kodinhoitohuonetta... :)
[/quote]
Aloitan sitten vaikka vessasta.
Mä juuri siivosin yksiöni, tuuletin matot ja pyyhin lattiat. Kylppärin pesin tiistaina.
Siivoan kerran viikossa, tykkään siisteydestä ja puhtaudesta. Myös pyykit on pihalla kuivumassa :)
Ei haittaa, vaikka ei ole kodinhoitohuonetta :) Aloita jostain toisesta huoneesta!
ap
Plaah, lähteeks joku repii ruusupensaan juuria etupihalta... :( Pihatien reunakivetkin ovat uponneet maahan. Kaivan ne ylös ja nakkaan jorpakkoon, sekä juuret että kivet! Nyt menen! Terve!
Mä meen nyt kodinhoitohuoneeseen siivoomaan! Siinä menee kyllä aika kauan...
Hih kiva idea ja lähtisin mukaan mutta nyt arvostan omaa aikaa kun vauva nukkuu ja luen av:ta sohvalla. ;)
Kodinhoitohuone täällä siivottu (paitsi lattiat imuroin ja pesen sitten kerralla koko kämpästä).
Taidan mennä seuraavaksi pikku wc:n kimppuun..
Ap
Ap täällä :)
Minäkin jatkan huomenna varaston siivouksella. Palaillaan siis huomenna asiaan siivoojat :)
Eikö mukava olisi siivota oikeasti yhdessä? Siis yhtenä päivänä yhden koti, toisena toisen koti.
Itse siivoan mieheni kanssa yhdessä, mutta jos olisi sellainen elämänvaihe, ettei mies ehdi tai pysty siivoamaan kanssani, niin voisin tehdä sen myös jonkun kaverin kanssa!
Hei, sinä vantaalainen äiti! Voisin mielelläni auttaa sua, jos oikeasti tarvitsit niin ilmoita vaikka meiliosote tai jokin niin puhutaan lisää. T. Espoolainen 24v nuori nainen :)
Voi, se olisikin ihanaa, kun saisi tänne jonkun kaverin ihan paikanpäälle siivouskaveriksi. Valitettavasti mies ja kaikki kaveritkin on töissä :( Itse siivoaisin mielelläni jonkun muun asuntoa :) Se on paljon mukavampaa kuin oman siivous..
No, pikku wc täällä siisti, joten taida siirtyä keittiön kimppuun..Mites muilla edistyy??
Ap
Myöhästyin päivän siivoushommista koska huomasin vasta nyt koko keskustelun, mutta aloittajalle paljon kehuja: Pitkästä aikaa oikeasti loistava keksintö ja hauska keskustelunaihe! Olisin mukana ihan kärppänä, vaikka heti huomenna jos laps antaa mun hetken puuhata omiani ja suostuu leikkimään keskenään. Olisko vähän supermuija olo jos kerrankin käyttäisin vapaa-ajan siivoten enkä surffaten. Tai siis että yhdistäisin nämä kaksi. Surf ja puts huomiseen! Eiks ennenvanhaan ollut sellainen pesuainekin kuin surf?
Nimim. Innokas surffailija
Auto pitäisi siivota myös :) T: 7
Eikun autoa siivoamaan :D
Keittiö nyt siisti. Ihan pikku breikki ja sitten olohuoneen kimppuun!
Ap
Vitonen täällä.
Mulla menee aikaa, kun olen niin laiska siivoamaan ja siivoan sitten kerralla kunnolla. :D
Vessa on nyt siivottu ja pyykit koneessa. Aloitin eteisen siivouksen. Nyt sitä jatkamaan.
Ja mustakin olis kivaa, jos olis siivouskaveri. :D Mut en kehtais varmaan ketään pyytää tähän kaaokseen. :)
7
Höh, eikö ketään?? No täytyy aloittaa sitten yksin.
ap