Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies onko fantasiasi/haaveesi olla kahden naisen kanssa?

Vierailija
26.06.2014 |

Mahdollisesti lesbojen tai bi naisten kanssa? Oletko päässyt toteuttamaan haaveesi? Mitä kaverit sanoivat? Kerroitko?

Voisitko pitää kahdesta naisesta yhtäaikaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa aina joskus on tuo kuvio 2n+m. Kuvitelmissani toinen olisi oma vaimoni ja sitten lisäksi joku muu.

Kuvitelmaksihan tuo jää, koska vaimoni ei tietääkseni ole bi eikä kiinnostunut naisista. Samoin epäilen omaa kykyäni kahta naista tasapuolisesti tyydyttää. Mutta haaveissahan tuo käy! Voisihan tuo reaalimailmassakin toteutua jollain tasolla, jos kaikki olisivat sopivasti päissään tai muissa pöllyissä... Jälkiselvittelyt voisivat olla kuitenkin kiusallisia.

Vierailija
2/45 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:48"]

Mahdollisesti lesbojen tai bi naisten kanssa? Oletko päässyt toteuttamaan haaveesi? Mitä kaverit sanoivat? Kerroitko?

[/quote]

Kyllä ja pitkähiuksista blondeista ainakin aahhhhhhh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä...kunhan aikaa riittävästi ensiksi hoidella suulla ja sormilla naisia...

itse haluaisin kokea kun kaksi naista sitoisi kiinni ja raiskaisi minut...vaikka kuinka pyristelisi vastaan niin eikun suihin ja uudestaan ratsaille

tai kaksi tai kolme naista sitoisi ja leikkisi kalullani kuka mitenkin

Vierailija
4/45 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:31"]

löytyykö tällaisia miehiä? joilla on niin hyvä itsetunto että lähtee mukaan siihen että naisilla on kiihkeä suhde ja mies on siinä kolmantena? Ymmärrän tuon 36 kuvion täysin, mutta naisparin on vaikea saada miestä tuohon joka ymmärtää tuon ja pystyy olemaan mukana...

Mutta ehkä se on vähän liikaakin :) ydessä naisessa taitaa olla tarpeeksi ajateltavaa yhdelle miehelle...

ap

[/quote]

Et voi löytää, koska ajattelet että kaikki miehet on samanlaisia.   Tyhmiä putkiaivoja kyllä löydät, koska sellaisia etsit alitajuisesti.  Tyhmät eivät alkuun tajua pelin henkeä, ja sitten alkavat kärtyämään kun juoni paljastuu.      Älykkäät eivät lähde mukaan kun huomaavat asenteesi, vaan väistävät jollakin tekosyyllä.

Kysymys onkin, voitko löytää ja kohdata itsesikanssa samalla  älykkyystasolla olevan miehen, joka on asiasta kiinnostunut.  

Sellaisia varmasti löytyisi, jos on malttia itsellä.  Yleinen korkea (terve) itsetunto ei kuitenkaan takaa sitä että se toimisi ks. seksin alalla. 

Vierailija
5/45 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40..Haave on toteutettu nykyisen naiseni kanssa..useasti.. ensimmäinen oli 19v suomalais-aasialainen tyttö..vähän liian jurrissa olin..mutta aamupano krapulassa olikin sitten elämäni paras..heräsin tyttöjen keskeltä..katselin kaunista naistani ja tämä havahtui unesta..suuteli minua ja hymyili vinosti..kuiskasi korvaan pane J...ä..mä tahdon nähdä..samalla otti kädestäni kiinni ja vei sen nukkuvan tytön lantiolle..sivelin tytön vatsaa hetken..suuteli  kaulaa..näykin korvaa .. kaluni läjähti hirmuiseen seisokkiin hänen takamustaan vasten..hän painoi pyllyään vasten kaluani..tästä      

rohkaistuneena käänsin hänet hellästi selälleen..suutelin..samalla käteni eksyi pikkareihin..vataan tuli turvonnut klitoris ja todella märkä pimppi..

Vierailija
6/45 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseen asti ei menty mutta sormitin kaverin kaveria eräänä bileiltana mökin makuuhuoneessa. Samaan paikkaan saapui yhtäkkiä myös kaverini joka katsoi eka hämmästyneenä touhujamme mutta sitten alkoikin avata vyötäni housuista ja tuumasi että haluaa ottaa suihin. Minähän olin suoraan ihmeissäni ja yhtä innoissani tyttö  imi kulliani loppuun asti ja nieli kaiken samalla kun sormitin hänen kaveriaan.

Vierailija
7/45 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi kahden naisen kanssa on yksi mun fantasioista. Olen sen kerran toteuttanutkin...tosin olivat maksullisia tyttöjä, thaihieronnassa pyysin kerran toista tyttöä katsomaan kun nain toisen kanssa...lopulta saivat kullia molemmat! Ihan kivaa se oli mutta ei ihan kai voi laskea kun oli ostettua seksiä

Vierailija
8/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:48"]

[/quote]

Voisin kyllä pitää hauskaa teidän kanssa. Osaan tyydyttämisen taidon, eli jos olisi kaksi naista niin eivät he ilman orgasmia jäisi. Mutta minulla olisi aika kovat vaatimukset seksissä, myös ulkonäkö olisi plussa. AP minkä ikäisiä olette?. T. Pervo.

Vierailija
9/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ole tässä tarjoamassa mitään vaan kysyn ihan yleisesti... asia tullut omassa elämässä vastaan ja sen vuoksi ihmettelen :)

ap

Vierailija
10/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pääsin kokeilemaan. Meni jännityksen takia ihan höpsis. Jälkipeleissä mieletöntä mustasukkaisuusdraamaa ja erohan siitä tuli.

M42

Vierailija
11/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:34"]

Kerran pääsin kokeilemaan. Meni jännityksen takia ihan höpsis. Jälkipeleissä mieletöntä mustasukkaisuusdraamaa ja erohan siitä tuli.

M42

[/quote]

Minulla vähän eriasia. Kirjoitin aijemmin en pidä pettämisestä, minulla ei jäänyt vaan pelkkään eroon, vaan rankaisin myös.

Vierailija
12/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankaisit kun vaimosi kävi panemassa naista?!?!?! lukekaa aloitus jooko!

ap

Vierailija
13/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:45"]

rankaisit kun vaimosi kävi panemassa naista?!?!?! lukekaa aloitus jooko!

ap

[/quote]Eihän tuohon voi järkevästi vastata. Eksäni ei ollut lesbo, järkeile siinä sitten. PA

Vierailija
14/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kimpasta puhutaan, niin kaksinaista ja minä - ei huono fantasia, mutta kyllä isommat ajatuskiksit saan mielikuvitusleikistä jossa vaimoni saa hoitoa kahdelta mieheltä. Ajatus päästä toisenmiehen liukkaille on todella kiihottava

Vierailija
15/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais 2 miestä, vaikka kolmekin, samaan aikaan... =P

Mutta en ikinä kehtais ehdottaa, ja kunhan nyt edes yhden joskus saisin, niin olisi siinäkin!

Kaksi naista ja yksi mies... Voi olla ehkä miehelle kiva, mutta ei siitä muuten hyvää seuraa, kun naisia on liikaa. Eikö olisi parempi hoitaa ne vaan erikseen?

Vierailija
16/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, tykkään olla se aktiivisempi osapuoli ja jos olisi kaksi naista niin pitäisi ehtiä huolehtia molemmista ja keskittyminen hajoaa.

Eli mieluummin olen intensiivisesti yhden naisen mies.

T: m40+

Vierailija
17/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia

Vierailija
18/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia

Vierailija
19/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut haaveena ja taitaa jäädäkkin haaveeksi,mutta ajatuskin kahden bi naisen kanssa rakastelusta on!!!!!!!!!!!!!! T.Olli

Vierailija
20/45 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2n+minä on mun huippu fantasia. Koskaan en muista herkkua ole saanut kokea ja varmaan sellaiseksi jääkin. Pariin otteeseen on ollut tuohon suuntaan viritystä. Ekalla kertaa jänistin minä. Toisella kertaa homma kaatui toisen naisen mustasukkaisuuteen ja/tai alemmuudentunteeseen ja naiset ajautuivat keskenään riitaan kun asia tuli puheeksi... 

En koskaan pystyisi jakamaan naista(ni) toisen miehen kanssa saati että työntäisin vehkeeni naisen pimpsaan jossa on valmiina toisen miehen lasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi