Käyn kakalla vähintään 10 kertaa päivässä. Kysyttävää?
Olen täysi paska. :D
Kommentit (56)
Onko sulla ärtynyt paksusuoli, laktoosi-intoleranssi, keliakia, Crohnin tauti, colitis ulcerosa vai mikä?
No melkoinen paskatorvi oot sitten. Mä käyn ehkä pari kertaa viikkoon, joskus täytyy useammin päivässäkin sitten vääntää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:23"]Mikä suolistosairaus sulla on? Crohn? Eikö lääkitys toimi?
[/quote]
Eipä ole koskaan diagnosoitu asiaa. En syö lääkkeitä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:24"]Onko sulla ärtynyt paksusuoli, laktoosi-intoleranssi, keliakia, Crohnin tauti, colitis ulcerosa vai mikä?
[/quote]
En tiedä, olen aina käynyt kakalla useita kertoja päivässä ja nykyään se tuntuu vain kiihtyvän.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:25"]No melkoinen paskatorvi oot sitten. Mä käyn ehkä pari kertaa viikkoon, joskus täytyy useammin päivässäkin sitten vääntää.
[/quote]
Pari kertaa viikossa tuntuu järjettömältä. Syötkö yhtään mitään? Kunnon ummetussuoli siellä, olet siis käytännössä puoli viikkoa täynnä paskaa. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:26"]Luulis että tulee anemia kun ruoka ei kerkee imeytymään
[/quote]
Vaikea sanoa, veriarvot ovat aina olleet hyvät, eikä anemiasta ole koskaan ollut häivähdystäkään.
Olisin huolestunut. Hoitamattomat suolistosairaudet voi kehkeytyä vaarallisiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:28"]Ei ole normaalia ! hopi hopi tähystykseen
[/quote]
No en varmasti käy tähystyksessä. Ennemmin kuolen. Tosin tuskin kuolen, ei tämä uusi vauva ole. Aina pitää olla selvillä missä lähin vessa on. Se on tietenkin rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:29"]Olisin huolestunut. Hoitamattomat suolistosairaudet voi kehkeytyä vaarallisiksi.
[/quote]
Jos tätä on jatkunut teini-iästä saakka, voiko tämä olla suolistosairaus? Mitä siitä voi seurata?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:30"]Sulla on löysä perseen lihaksisto kun tollein paskaa tulloo
[/quote]
Vai niin. Pitäisiköhän sinun lukea anatomian oppikirjaa joskus?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:28"]Ei ole normaalia ! hopi hopi tähystykseen
[/quote]
No en varmasti käy tähystyksessä. Ennemmin kuolen. Tosin tuskin kuolen, ei tämä uusi vauva ole. Aina pitää olla selvillä missä lähin vessa on. Se on tietenkin rasittavaa.
[/quote]Sinuna kyllä menisin tutkimuksiin.
Miten voi paskoa enemmän kuin on aterioita vuorokaudessa ? Itselle riittää kerta päivässä
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:29"]Olisin huolestunut. Hoitamattomat suolistosairaudet voi kehkeytyä vaarallisiksi.
[/quote]
Jos tätä on jatkunut teini-iästä saakka, voiko tämä olla suolistosairaus? Mitä siitä voi seurata?
[/quote]
Ulostaminen on yksilöllistä. Muutokset kakkaustavoissa on ne jotka ovat hälyyttäviä. Jos mikään ei ole muuttunut, ei syytä huoleen. Syötkö paljon hedelmiä? Mulla sama juttu, mutta käyn vain 5 kertaa päivässä. Eihän sullakaan ole ripulia? Aina luulla, että on ripuli kun kakkaa usein.
mikä on sun kuppikoko?