Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä h... ti teillä kaupunkilaisilla on kun pitää tulla maalle mölyämään?

Vierailija
27.06.2021 |

Asutaan pienen järven läheisyydessä, rannassa sauna, jonka terassilla aattona istuskeltiin, naapuri 500m päässä näytti myös olevan omalla saunalla. Hiljaista, kurjet huusivat välillä suolla toisella puolen järven.
Kolmas rantanaapuri kuoli pari vuotta sitten, nyt perikunta on käynyt talolla harvakseltaan, tänä juhannuksena oli nuoriso-osaston vuoro, kahdeksan ajoissa kun vetäydyimme saunalta talon pihalle syömään alkoi basson jytke ja kiljunta, joka jatkui aamuun, aamupäivän oli hiljaista, kunnes eilen löysivät jonkun helvetin koneen, jolla päristelevät ympäri tonttia, välillä huudetaan toisille ilmeisesti talolta saunalle, jonne on matkaa muutama kymmenen metriä niinkuin meillä muillakin. Eipä ole tullut koskaan mieleen huutaa tuota matkaa, TUO MULLE PYYHE, meillä maalla kun on kännykät.
Nyt tuntuu väki lähtevän ja rauha maahan. Miksi ihmeessä pitää mekkaloida kun tulee hiljaisuuteen, ahdistaako se vai eivätkö ymmärrä miten ääni hiljaisuudessa kuuluu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alat mölyämään heti kun ne siellä lopettaa. mies menee vaikka moottorisahaa huudattamaan. Loppuu se idylli. XD

Vierailija
22/22 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä täällä etelässä nuo junantuomat landet on ihan samanlaisia huutajia. Minulla asuu jostain pohjanmaalta tullut eukko lapsiensa kanssa vierisessä talossa, eikä sitä kimitystä kestä kukaan kun tuolla pihallansa niille huutaa. Itse stadilaisena soisin kunnoittavan naapurinkin rauhaa..

Joo, meilläkin asuu jostain rovaniemeltä isolle kirkolle muuttanut tuossa alhaalla. Ai hemmetti sitä mölyä. Kaikki pitää huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla