Mitä 20-24-vuotiaat tytöt oikein tekevät vauva palstalla?
Nauttikaa nuoruudestanne, ei teidän aika ole vielä lapsia tehdä. Olette muutenkin liian nuoria tälle palstalle.
Kommentit (39)
Sain ensimmäisen vauvan, kun olin 20-vuotias. Olin kyllä nuori, mutta siksi törmäsin tähän palstaan. Olen edelleenkin täällä.
Oon yhtä katkeroitunu ku perus av-mamma niin miks en sopis tänne :)
huvitan itseäni. ootte parasta viihdettä ;-)
Olen juurikin 24vuotias, pian kahden lapsen äiti. Kauhistelen niitä, jotka vääntävät pentuja 35-40 vuotiaana. Hyvä kun tällainen "nuori kroppa" kestää synnytyksen ym. Lasten saamiseen liittyvät rasitukset, miten kävisi 10 vuoden pääsyä selällenI Saati jalkovälille... Olen matkustellut runsaasti enkä koe menettäneeni mitään. Päin vastoin. Kun täytän 40, ensimmäinen lapseni täyttää 18 vuotta. Voin sitten tilata sen oma aika lehden paljon ennen kuin jään eläkkeelle.
Olen juurikin 24vuotias, pian kahden lapsen äiti. Kauhistelen niitä, jotka vääntävät pentuja 35-40 vuotiaana. Hyvä kun tällainen "nuori kroppa" kestää synnytyksen ym. Lasten saamiseen liittyvät rasitukset, miten kävisi 10 vuoden pääsyä selällenI Saati jalkovälille... Olen matkustellut runsaasti enkä koe menettäneeni mitään. Päin vastoin. Kun täytän 40, ensimmäinen lapseni täyttää 18 vuotta. Voin sitten tilata sen oma aika lehden paljon ennen kuin jään eläkkeelle.
En ole vielä edes kahdeksaatoista, mutta käyn silti täällä vähä väliä :D On huvittavaa seurata miten katkeroituneet mammat valittaa kaikesta ja kaikista. Niin ja lasta en oo hankkimassa vielä kymmeneen vuoteen, jos sillonkaan :)
22v ja luen hormoonisikojen hassuja oivalluksia :-)
Nauran jutuille ja mua kiinnostaa lapset. Opiskelen lastentarhaopeksi ja siskontyttöjä ja -poikia löytyy. Täältä saa ihan hyviä uusia näkökulmia välillä omaankin ajatteluun. Ja onhan täällä paljon muitakin juttuja, kuin lapsi aiheisia.
Oon 20 v mut tääl on joskus nii mielenkiintosia aiheita.. Toista,ku demi.fissä eikä niu paljo paskaa ku suomi24.ssa, jote..
Oon 20 v mut tääl on joskus nii mielenkiintosia aiheita.. Toista,ku demi.fissä eikä niu paljo paskaa ku suomi24.ssa, jote..
Täältä saa hyviä vinkkejä omiin parisuhteisiin ja välillä on ihan asiallisiakin vastauksia. Ihmiset voisivat olla myös livenä näin hauskoja. Hyvät naurut täältä saa monesti :-)
T: Nainen 23 vuotta, ei lapsia.
Haen viihdettä tylsiin päiviin. Aika vähän täällä mielestäni kuitenkin vauvoista keskustellaan Aihe vapaa -alueella.
-20
Mä selailin aluks tuota raskauslaskuria yms alkuraskaudesta ja sitten jotenkin eksyin AV: seen.. Ja oon koukussa :(
T: N20 rv 33+2
Nauran mammojen parisuhdejutuille.
Mää löysin av - palstan vuos sitten ja oon siitä lähtien ollu koukussa. Tääl on vaan vuorotellen niin hauskoja kuin outoja keskusteluja et ei voi olla käymättä päivittäin kattomas parhaat alotukset ja provot:D t18
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:02"]Olen juurikin 24vuotias, pian kahden lapsen äiti. Kauhistelen niitä, jotka vääntävät pentuja 35-40 vuotiaana. Hyvä kun tällainen "nuori kroppa" kestää synnytyksen ym. Lasten saamiseen liittyvät rasitukset, miten kävisi 10 vuoden pääsyä selällenI Saati jalkovälille... Olen matkustellut runsaasti enkä koe menettäneeni mitään. Päin vastoin. Kun täytän 40, ensimmäinen lapseni täyttää 18 vuotta. Voin sitten tilata sen oma aika lehden paljon ennen kuin jään eläkkeelle.
[/quote]buahahaa!! Mikä ammatti ja paljon palkka? Mulle tärkeetä oli kunnon ammatti, josta jäädä äitiyslomalle korkeammalla rahalla kuin minimiäitiyspäiväraha! 28 olin kun suntyi eka ja 31 kun syntyi toinen, nyt oli työoaikka jonne palata ja oma asunto yms.
Tulen tänne aina nauramaan näitä juttuja, kun on tylsää :)