Ootteko joutunut tehdä outoja viritelmiä vuokra-kämpissä?
minulla on pistrasia oudoissa paikoissa niin olen joutunut vähän viritellä,olisi kyllä pitänyt katsoa paremmin kun muutin tänne. Lisäksi pesukoneliitäntä tosi oudoossa paikassa
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä opiskelija-asunnossa täytyi pirilabra kasata kylpyhuoneeseen, ja sitten kävinkin pasuunalla ja suihkussa uimahallissa puoli vuotta.
Toki 50 000 dublonia käteisenä hieman kompensoivat tätä.
Mikä on pirilabra?
Olet joutunut tekemään, olet joutunut virittelemään. Et ole joutunut tehdä, etkä ole joutunut viritellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä opiskelija-asunnossa täytyi pirilabra kasata kylpyhuoneeseen, ja sitten kävinkin pasuunalla ja suihkussa uimahallissa puoli vuotta.
Mikä on pirilabra?
That’s for me to know n u to find out!
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppinen homma, mutta ite vuokrasin kokonaista alakoulua keskisuuren kaupungin keskustasta, asuin opettajanhuoneessa ja käytävät plus luokkahuoneet toimivat oopiumpeltona.
Siinä sai kyllä viritellä voimavirran ja sulakkeiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Olet joutunut tekemään, olet joutunut virittelemään. Et ole joutunut tehdä, etkä ole joutunut viritellä.
Tämä. Päähän sattuu kun ihmiset puhuu/kirjoittaa noin.
Ihan omistusasunnossa tuli katsottua nämä asiat näytössä huonosti. Ei ole yhtäkään sellaista pistorasiaa, että hiuksia saisi kuivattua katsoen peiliin samalla. Vessassa peilikaapissa, samoin kylppärissä - meillä on vessa ja kylppäri erikseen - ja sieltä pitää ottaa tavarat pois jos niitä käyttää. Eteisessä ei ole yhtään niin, että peilille yltäisi. Imurille kyllä on riittävästi, mutta eteiseen laittaisin yhden ja kylppäriin ja vessaan eri tavalla.
Mielestäni jokainen, joka kutsuu kotiaan kämpäksi, ei sen parempaa ansaitsekaan kuin jonkun luukun.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokainen, joka kutsuu kotiaan kämpäksi, ei sen parempaa ansaitsekaan kuin jonkun luukun.
Ja kuitenkin Helsingissä kerrotaan käynnistä kaupungin hienoimmassa ravintolassa "Kävin Kämpillä".
"Joutunut tekemään" Opettele taivuttamaan äidinkieltäsi tollo
Vierailija kirjoitti:
"Joutunut tekemään" Opettele taivuttamaan äidinkieltäsi tollo
Joutunut tehdä -rakenne on kyllä ärsyttävä minustakin, mutta mistä tiedät, mikä on ap:n äidinkieli?
Nämä virittelijät tekevät seiniin reikiä ja jättävät sähköjohdot päät paljaksi.
Mun vuokraisäntä käy imettämässä itseään kerran viikossa mun luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppinen homma, mutta ite vuokrasin kokonaista alakoulua keskisuuren kaupungin keskustasta, asuin opettajanhuoneessa ja käytävät plus luokkahuoneet toimivat oopiumpeltona.
Siinä sai kyllä viritellä voimavirran ja sulakkeiden kanssa!
Joo, noh, pakko sanoa että vaikka aikamoinen setti sulla ollut, niin kelaapa tätä:
Otin vuokralle vanhan vesitornin, ja valmistin JÄÄTÄVÄN MÄÄRÄN kotipolttoista, jota annostelin varaverkon kautta tiettyihin osoitteisiin.
Se jos mikä vaati ”muutaman” virityksen!
Vierailija kirjoitti:
Mun vuokraisäntä käy imettämässä itseään kerran viikossa mun luona.
Taisin tosiaan lukea muutama vuosi sitten, että mies synnytti. Se on siis vuokraisäntäsi?
Vierailija kirjoitti:
Nämä virittelijät tekevät seiniin reikiä ja jättävät sähköjohdot päät paljaksi.
Mä ja mun kamut ei kyllä ikinä jätetä paljaaksi, vaan aina kietaistaan sulttaani letkun päähän.
Luulin että on ihan perusjuttu?