Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jumalan kutsuun on niin vaikea vastata?

Vierailija
25.06.2014 |

Voisiko joku uskossa oleva kertoa. Miksi en "tule" uskoon, vaikka elämäni on vaikeaa ja kaikki korret on käytetty ja olen aivan valmis siihen, että voisin elää uskossa, luottavaisena tulevaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään jumalaa ei ole. Täten ei ole mitään "kutsua" mihin vastata. Yksinkertaisin selitys on yleensä oikea, sanotaan. 

Vierailija
2/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile ääneen näin:

Rakas Jeesus, tule sydämeeni asumaan. Anna anteeksi kaikki syntini. Tahdon puhdistua ja vapautua syntikahleista.
Jeesus, kiitos että kuolit puolestani ristillä! Uskon, että nousit ylös kuolleista ja tulet pian takaisin hakemaan meidät Taivaan kotiin.
Jeesus, Ainoa Pelastajani, täytä minut Pyhällä Hengellä!
Anna minulle rohkeus kertoa sinusta niille, jotka eivät vielä tunne sinua.
Olen nyt pelastunut! Olen uudestisyntynyt! Olen saanut syntini anteeksi, ja olen nyt matkalla taivaaseen, koska sinä Jeesus asut sydämessäni!
Kiitos Herrani Jeesus! Aamen.

Jos rukoilit äskeisen ääneen ja todellisesti sitä tarkoittaen, on syntisi todellakin nyt annettu anteeksi!

Jumala rakastaa sinua ja Hänellä on suurenmoinen suunnitelma elämääsi varten.
ONNEA JA SIUNAUSTA SINULLE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:42"]

Rukoile ääneen näin:

Rakas Jeesus, tule sydämeeni asumaan. Anna anteeksi kaikki syntini. Tahdon puhdistua ja vapautua syntikahleista.
Jeesus, kiitos että kuolit puolestani ristillä! Uskon, että nousit ylös kuolleista ja tulet pian takaisin hakemaan meidät Taivaan kotiin.
Jeesus, Ainoa Pelastajani, täytä minut Pyhällä Hengellä!
Anna minulle rohkeus kertoa sinusta niille, jotka eivät vielä tunne sinua.
Olen nyt pelastunut! Olen uudestisyntynyt! Olen saanut syntini anteeksi, ja olen nyt matkalla taivaaseen, koska sinä Jeesus asut sydämessäni!
Kiitos Herrani Jeesus! Aamen.

Jos rukoilit äskeisen ääneen ja todellisesti sitä tarkoittaen, on syntisi todellakin nyt annettu anteeksi!

Jumala rakastaa sinua ja Hänellä on suurenmoinen suunnitelma elämääsi varten.
ONNEA JA SIUNAUSTA SINULLE!

[/quote]

Just... Voitko vähän avata tota suurenmoista suunnitelmaa?

Vierailija
4/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on juuri tuo, että yrität tulla uskoon. Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.Se ei ole uskottelua ja itse yrittämistä, vaan se on luottamista. Luet Raamatusta Joh.3:16 ja sä luotat siihen.

Tärkeää ei ole se, miltä susta tuntuu, vaan että sä hyväksyt, että asia on niin, koska Sana sanoo niin, tuntui miltä tuntui. Ja sitten otat tämän kaiken kiitoksella vastaan.

Alappa rukoillessasi kiittämään. Kiitä uskosta ja pelastuksesta ja syntien anteeksiannosta joka päivä ja sä tulet huomaamaan, että sulle tulee myös sisäine rauha ja lepo.

J-P

Vierailija
5/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla meidän Pelastajailtaan Lietekorven rukoushuoneelle. Kokoonnumme joka torstai kello 19 alkaen wt-salissa. Moni on löytänyt uskon ja pelastuksen kanssamme. Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja toiminta rahoitetaan seurakuntalaisten lahjoitusvaroilla.

Vierailija
6/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovan elämä on jatkuvaa kasvua, oppimista, kompurointia ja parannuksen tekoa. Se on monivaiheinen prosessi kuin saviastian valmistus, jokaisella omanlaisensa. Tärkeintä on tehdä oikea päätös ja vastata Jumalan kutsuun myöntävästi. Sen jälkeen Jumala alkaa muovaamaan sinua kuin saviastiaa, jos vain suostut siihen ja olet mukana prosessissa tehden oman osasi. Omassa voimassaan kukaan ei pysty uskomaan ja pelastumaan. Mutta Jumala pitää huolen omasta lapsestaan.

Vierailija
7/15 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kristinusko on väärä usko sulle? Kokeile jotain muuta uskontoa.

Vierailija
8/15 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te uskossa olevat kerrotte näitä uskon asioita kuin suurina totuuksina? "Jos vain uskot, niin Jumala tekee sitä, tätä ja tota!" Mistä te voitte tietää, mitä Jumala tekee tai ajattelee? Mihin lähteisiin juttunne perustuvat? Raamattu se ei voi olla, koska se on ihmisten kirjoittama tarinakokoelma.

Vierailija
9/15 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös vastauksen tähän, kiitos ap avauksesta.

Miksi jotkut tulevat uskoon, mutta toisille ei pimeimmilläkään hetkillä tarjota tätä lohtua?

Olen ollut avoin luojan kutsulle jo useamman vuoden ajan eikä mitään apua kuulu. Alan olla epätoivoinen, eikä tilannetta auta etten tunnu kelpaavan edes jumalalle.

Vierailija
10/15 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat samanarvoisia Jumalan kasvojen edessä, joten myös te kelpaatte juuri tuollaisina, sillä paikalla kuin olette. Usko ei ole aina 100% iloa ja toivoa vaan meitä kaikkiakoetellaan. Pysykää vahvoina, tämä on kenties se teidän polkunne haastavin kohta ? Käyttekö kirkossa tai jonkun liikkeen/seurakunnan kokouksissa/seuroissa tms. ? Monet löytävät sieltä Jumalan sanan.

Vierailija
11/15 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät paremmin kun unohdat tuon humpuukin ja luotat ittees. Sussa on voimaa joka kantaa paljon pidemmälle kun yksikään niistä pölyisistä ja homeisista tarinoista muinaisista jumalista.

Vierailija
12/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile ja pyydä, että saisit selvennystä asioihin ja apua uskoon "tuloon". Itsekin pähkäilin asian kanssa että kuinka uskoon "tullaan", minulla se ei ollut mikään erityinen kokemus, mutta vasta nyt jälkeenpäin olen huomannut että asiat vain loksahtivat kohdilleen. Elämä on jatkunut oikeastaan samanlaisena, mutta on turvallisempaa kun saa uskoa ja luottaa Jumalaan. Moni pelkää uskoontuloa, että mistä kaikesta joutuu luopumaan, muutos on kuitenkin luonnollinen eikä sitä vanhaa juttua enää kaipaakaan.

Vierailija
13/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on mielikuvitusta. Siksi ei mitään kuulu. Ratkaisut on tehtävä itse, tässä ja nyt se elämä on.

Vierailija
14/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsullasi ei taida olla vastaanottajaa....

Vierailija
15/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jumala ei halua sinua bileisiinsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän