Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tinder ja miehen käytös?

Vierailija
25.06.2014 |

Painoin sydäntä erään miehen kohdalla ja meistä tuli pari eli hän oli jo aiemmin painanut kohdallani sydäntä.

No, meni pari päivää eikä kuulunut mitään joten päätin laittaa viestin ja mies vastasikin parin minuutin kuluttua. Vaihdettiin siinä muutama viesti. Sitten hiljeni.

Kirjoitin kahden päivän päästä uudelleen ja mies vastasi kyllä ja taas muutamat viestit vaihettiin. Tänään ei sitten taas mitään. :/

Päätin kyllä etten enää kolmatta kertaa tee aloitetta.

Mitä tästä voi päätellä? Onko mies vain ujo/arka? Vai eikö kuitenkaan ole kiinnostunut vaikka kohteliaasti vastaa? Hän ei ole kysynyt minulta kertaakaan mitään, vastaa vaan kun laitan viestin.

Niinpä, kerrankin kun olisi ollut mieleeni ulkonäöllisestikin. Huoh..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja.. aika kiirettä varmaan pitäis jos kaikkien kanssa pitäis jutella?

-Nainen 19v-

Vierailija
2/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinpä, kerrankin kun olisi ollut mieleeni ulkonäöllisestikin. Huoh.."

En nyt ihan ymmärrä. Et ole jutellut miehen kanssa oikeastaan mitään, ja kerrankin löysit miehen joka olisi mieleesi myös ulkonäöllisesti. Mitä muuta tiedät miehestä kuin sen ulkonäön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että varattu. Kokeile onnea kesäterasseilla.

Vierailija
4/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu.

Vierailija
5/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tinderissä vajaa 300 paria, ja mielestäni kaikki miellyttävät silmääni että että... 2 kanssa olen treffaillut. Toinen johti romanssiin, toinen on meneillään... Turpaani sain ensimmäisestä, ihastuin mieheen ja vietimme aikaa mutta käski hankkia uuden... Mutta kysymykseesi, unohda koko juttu

Vierailija
6/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tinder?

Vierailija
7/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kymmenen muutakin muijaa, tulee kalliiksi viestitellä monen kanssa

Vierailija
8/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 00:01"]"Niinpä, kerrankin kun olisi ollut mieleeni ulkonäöllisestikin. Huoh.."

En nyt ihan ymmärrä. Et ole jutellut miehen kanssa oikeastaan mitään, ja kerrankin löysit miehen joka olisi mieleesi myös ulkonäöllisesti. Mitä muuta tiedät miehestä kuin sen ulkonäön?

[/quote]

No ehkä hieman huonosti muotoiltu, en tunne miestä ennestään. Ihan tarkoitin että miellytti silmää, kovin montaa sellaista ei vastaan tullut.

Vierailija
9/18 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 04:56"]Mulla on Tinderissä vajaa 300 paria, ja mielestäni kaikki miellyttävät silmääni että että... 2 kanssa olen treffaillut. Toinen johti romanssiin, toinen on meneillään... Turpaani sain ensimmäisestä, ihastuin mieheen ja vietimme aikaa mutta käski hankkia uuden... Mutta kysymykseesi, unohda koko juttu

[/quote]

No joo, poistin koko tilin :) Ap

Vierailija
10/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä sä kysyit siltä?  

kysy lähteekö treffeille...    

Vierailija
11/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu?

Vierailija
12/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille se on vain ajanvietettä (esim. minulle). Tykkään vain kerätä pareja ja joskus harvoin jaksan mitään jutella... En pidä sitä minään treffipaikkana. Tosin joskus kävi hauskasti, kun olin toisessa kaupungissa ja rajasin hakuehdot sinne ja yksi tuttu tyyppi tuli vastaan, niin kyllä sitten tuli juteltua ja treffattiinkin ;)

Vierailija
13/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ajankohta ei just nyt ole hänelle sopivin. Voi olla työ- tai lomakiireitä esimerkiksi.

Vierailija
14/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta, jos olisi niin varmasti olisi omatoimisesti yhteydessä. Nelosen kaltaisten ihmisten vuoksi en edes vaivaude katsomaan mitään Tindereita enkä vastaavia, näitä kyyliä riittää joka paikassa, vitun ärsyttäviä ikitreffipalstojen ilmoittajia, mihinkään ei riitä rohkeus, kunhan kytätään miä mahdolliset tut tekee jne.

Vierailija
15/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko Tinderissä omalla nimellä?

Vierailija
16/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:18"]Ei ole kiinnostunut sinusta, jos olisi niin varmasti olisi omatoimisesti yhteydessä. Nelosen kaltaisten ihmisten vuoksi en edes vaivaude katsomaan mitään Tindereita enkä vastaavia, näitä kyyliä riittää joka paikassa, vitun ärsyttäviä ikitreffipalstojen ilmoittajia, mihinkään ei riitä rohkeus, kunhan kytätään miä mahdolliset tut tekee jne.

[/quote]

Niin mitä? En minä ketään kyttää. Tykkäilen ihan muuten vaan hyvännäköisten kuvista ja se on kiva, jos tuo hottis on myös tykännyt minusta. Ihan viatonta vain... En oikeasti tunne yhtäkään, joka ottaisi tuon pelin ihan tosissaan. Kyllä minä lähden treffeille, kun tullaan kysymään ihan irl, jos kiinnostaa.

Vierailija
17/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:22"]

Ollaanko Tinderissä omalla nimellä?

[/quote]

Ollaan. Etunimellä vaan. Ja kuvalla. 

Vierailija
18/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö jotkut vaan tykkää vaikka kenen profiileista ja katso, tykkääkö joku takaisin. Sellainen itsetuntobuusti jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan