Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissuttelun lopettamisen vaikutus ulkonäköön?

Vierailija
25.06.2014 |

Tarkoitus on nyt yrittää päästä päivittäisestä tissuttelusta eroobn ainakin kuukaudeksi, ehkä myös pidemmäksi aikaa, katotaan nyt mihin pystyn, kuuakausi kuitenkin minimi mihin pyrin.

Nyt on silmäpussia, pöhötystä naamassa ja punoitusta. Tämä on samalla terveys/kauneuskuuri. Odotan hyviä vaikutuskia ulkonäköön.

Miten teidän ulkonäkönne on parantunut tipattomuuden ansiosta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi juomattomuus näkyä naamasta muutaman kuukauden jälkeen. Lähinnä silmäpussit katosi ja iho kirkastui. En nyt nuoremman näköiseksi väittäisi, mutta onpahan olo raikkaampi. Paino ei pudonnut mullakaan :-(

Vierailija
22/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luulis painon lähtevän herkästi juomisen lopettaessa? Heti täysi ikäistyessään alkaa baari kierrokset ja rentoutus mielessä tissuttelu yms ja varsinkin nais ihmiselle tulee heti ulkonäköön muutoksia. Oliskohan vielä 20v tarpeeksi nuori saamaan helposti viinakilot ja pöhötyksen pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:27"]Tarkoitus on nyt yrittää päästä päivittäisestä tissuttelusta eroobn ainakin kuukaudeksi, ehkä myös pidemmäksi aikaa, katotaan nyt mihin pystyn, kuuakausi kuitenkin minimi mihin pyrin.

Nyt on silmäpussia, pöhötystä naamassa ja punoitusta. Tämä on samalla terveys/kauneuskuuri. Odotan hyviä vaikutuskia ulkonäköön.

Miten teidän ulkonäkönne on parantunut tipattomuuden ansiosta?

[/quote] Jo kolme päivää ilman alkoholia saa katseeni kirkastumaan ja piirteeni esiin.

Tuon siis kuulen ihmisiltä keskiviikkoisin tai torstaisin. Ihmettelevät mitä olen tehnyt iholle/hiuksille.Toki huomaan tuon itsekin.

Niin ja sitten tulee taas viikonloppu. :)

Vierailija
24/42 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä olla esim. kuukausi tissuttelematta. Huomaat kyllä, miten olo ja ulkonäkö kohenee. Itse olen ollut kohta puoli vuotta selvin päin ja olo on paljon parempi. Laskuhumaloita ja krapuloita ei ole ikävä ja rahaakin jää enemmän käytettäväksi johonkin tähdellisenpään.

Vierailija
25/42 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppis lähti pois ja mieliala tasaisempi :) toki iho myös eloisampi. olen luonteeltani ailahteleva niin ei tuo holi oikein sovi.

Vierailija
26/42 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole enää keltainen kun vähensin ryyppäämistä :)

Vierailija
27/42 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja suoli toimii paremmin ja säännöllisemmin!

Vierailija
28/42 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tämmöinen kaljan suurkuluttaja. Joku aika sitten kokeilin olla juomatta yhden viikon ja tulos oli aika ällistyttävä. 2 kg lähti vaikka en edes muuttanut ruokatapoja tai liikkunut ja se turvotus pömppömahassa laski reilusti. Samoin kasvoissa. Harmi kyllä ratkesin sitten taas ja kilot tuli hyvin nopeasti takaisin

Vierailija
29/42 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan katseen kirkastuvan jo viikon lopettamisen jälkeen.

Vierailija
30/42 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on hieno homma erilaisissa tilaisuuksissa, mutta ei sitä niin sanotusti turhaan sais vetää. Tavallinen päivittäinen rentoutuminen olisi parempi toteuttaa jollain muulla tavalla, kuka milläkin tavalla. Helposti tissutteluun vain tottuu, eikä se oikein palvele sitten sen enempää oikein mitään, kunnes huomaa että määrät ovat jo sellaisia että ovat jo ainakin osittain haitallisia. Jos ei harrasta tällaista, tavallaan säännöllistä käyttöä, niin sitten on hienoa vetää ilman oman tunnon tuskia, kun on sopiva tilanne päällä.

Vierailija
31/42 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/42 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Up

Vierailija
33/42 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulkonäköä pirteyttää, ja itsellekin tulee freesimpi olo, mikä näkyy sitten myös päällepäin.

Vierailija
34/42 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kohoaa mieliala kun ei juo. Juodessa

aina seuraavat päivät menee jonkinlaisen alakulon kourissa.

Vierailija
35/42 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tissuttele koskaan, sit jos rupean ottamaan, juopottelen viikon-pari putkeen. Siis ei mitään "muutama kalja päivän mittaan" vaan esim. pari litraa viiniä plus bisset päivässä.

Kyll sen ainakin itse huomaa naamasta ja tuntee selvänä turvotuksena vatsassa. Paino ei kylläkään nouse, päinvastoin; turvottaa niin ettei ole yhtään nälkä.

Mutta; mullakin se häviää ihan älyttömän nopeasti. Kaks-kolme päivää, paljon vettä ja liikuntaa, eikä mistään huomaa mun ryypänneen. Kirkkaat silmät, ei turvotusta eikä punoitusta missään. Ehkä en dokaa tarpeeksi usein, hehe.

Vierailija
36/42 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte naaman punoittamaan juomisella?

Vierailija
37/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koona on pahentanut kotona tissuttelua. Ehkä alkaa vähän tasottua nyt kun paikat alkaa aueta ja pääsee kunnolla liikkumaankin. Olin viime kesänä paljon paremmassa kunnossa kuin nyt. Ehkä nyt vois taas pistää korkin kiinni. Äkkiä ne kilot on sillä ennenkin lähteneet :)

Vierailija
38/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino putosi miehelläni 10 kg kun jätti keskarin juomisen veke. Kaljan kanssa kun tuli syödyks kaikkea pa..kaa perunalastuja ja jne

Itseltäni hävisi veemäinen couperosa kasvoilta kokonaan ja enkä takaisin kaipaile . Tänään otin saunan jälkeen alkoholittoman oluen 🍺 hyvää oli👍

Vierailija
39/42 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut dokaamisen 13 kk sitten, siis kokonaan, vuosikulutus oli noin 400 pulloa viiniä, 25 litraa viskiä ja 300 tuoppia olutta, eli joka päivä ja paljon. Tämä kulutus viimeiset 10 vuotta, dokannut kaikkiaan 30 vuotta. Ravintolalounaat (pitkä kaava) olivat mukana kuvioissa viimeiset 15 vuotta. Olen aina liikkunut kohtalaisesti ja se ehkä pelastanut haudalta. Kun dokaaminen loppui kesti noin seitsemän kuukautta kunnes verenpaine yhtääkkiä laski normaalihkolle tasolle, yli-paino on pysynyt miltei muuttumattomana, välillä olen saanut 8 kg pois päivittäisellä liikunnalla mutta palannut aina samalle tasolle ilman liikuntaa. Olo on nyt erittäin hyvä ja energiaa riittää, nukun nyt noin 7-9 t per yö (cpap kone on ollut käytössä jo viiden vuoden ajan). Ei paluuta / halua palata entiseen, luulen että painonpudotus vaatii pitkäjänteisyyttä eikä ne 3-6 kuukauden ihme tiputukset ole tavikselle mahdollisia. En nykyään syö juurikaan lihaa enkä eineksiä, leipää satunnaisesti. Kesäisin päivittäin salaatteja ja aina mahd paljon hedelmiä, talvisin salaattien sijaan vihanneksia. Nyt 13 kk lopettamisen jälkeen alkaa peilikuva mielestäni hieman muuttua, punoitus kasvoista vähentynyt, ja naamasta läskiä hieman sulanut kuten ehkä niskasta ja kaulalta, en ole käynyt vaalla kolmeen kuukauteen kun turhauduin jämähtäneeseen painoon. Aion jatkaa tätä rataa kunnes paino tippuu tai aika loppuu. dokaamisessa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
40/42 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan