Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fakta: mies ei lähde liitosta

Vierailija
25.06.2014 |

ilman, että on toinen nainen jo katsottuna.

Miehet eivät ylipäätänsä useimmiten halua erota. Naiset tekevät ne ratkaisut, ellei sitten miehellä ole toista naista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
2/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:11"]Höpöhöpö

[/quote]

Höpöhöpö itsellesi. Niin se menee. Itse en tunne ainuttakaan miestä, joka olisi vaan kyllästynyt vaimoonsa ja lähtenyt lätkimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei hylkää vakipillua, kodinhoitajaa, kokkia, pyykkäriä ja siivoojaa ennenkuin uusi on etsitty. Jos jää yksin niin vaimo jätti tai se uusi ei jaksanutkaan passata ja palvella 24/7.

Vierailija
4/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aika sit julkaistiin tutkimus jossa korostettiin et yli 70% eroista on tapahtunut naisen alotteesta. Siinä puhuttiin kuin miehet olis jotain uhreja. Ihan lopussa luki sivulauseessa et yli 90% niistä 70% mies oli mm. pettänyt ja siitä syystä nainen haki eroa.

Vähän nauratti se kun siihen oli kommentoinut kaikki Laasasen aisankannattajat haukkuen naisia. Eivät reppanat osanneet yhdistää tekoja ja seurauksia. 

Vierailija
5/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:11"]Höpöhöpö

[/quote]

Höpöhöpö itsellesi. Niin se menee. Itse en tunne ainuttakaan miestä, joka olisi vaan kyllästynyt vaimoonsa ja lähtenyt lätkimään.

[/quote]

Höpöhöpö

Vierailija
6/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:17"]

Vähän aika sit julkaistiin tutkimus jossa korostettiin et yli 70% eroista on tapahtunut naisen alotteesta. Siinä puhuttiin kuin miehet olis jotain uhreja. Ihan lopussa luki sivulauseessa et yli 90% niistä 70% mies oli mm. pettänyt ja siitä syystä nainen haki eroa.

Vähän nauratti se kun siihen oli kommentoinut kaikki Laasasen aisankannattajat haukkuen naisia. Eivät reppanat osanneet yhdistää tekoja ja seurauksia. 

[/quote]

Linkki?

Vierailija
7/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuulostaakin aika sovinistiselta, niin pakko myöntää että pätee kaikissa tuntemissani erotapauksissa. Mies ei tyhjän päälle lähde.

Vierailija
8/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:13"]

[/quote]

[/quote]

Minä tunnen, mutta syynä ei ollut kyllästyminen vaan kasvaminen eri suuntiin ja ongelmien kertyminen. Perheessä oli lapsiakin ja nykyään heillä yhteishuoltajuus. 

Vierailija
9/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:17"]

[/quote]

Linkki?

[/quote]

Niin, missä se linkki on?

Vierailija
10/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mun veli erosi, koska sen vaimo löysi uuden miehen. Vaimo olis ollut valmis jatkamaan kulissiavioliittoa, jos olis saanut samalla pitää tän toisen miehen rakastajana, mutta veljeni ei suostunut, joten hän (siis veljeni) lähti. Setäni puolestaan älysi viimein yli 20 v:n avioliittovuoden jälkeen jättää väkivaltaisen vaimonsa, ei ollut uutta näköpiirissä.

Vierailija
11/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En keksi yhtään miestä, joka olisi eronnut siksi, että homma ei vain toimi. Aina on mies alkanut ensin pettää, lyödä tai juoda (alkoholismiin asti) ja sitten nainen joutuu sen virallisen eropäätöksen tekemään.

Vierailija
12/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat havainnot. Nainen antaa anteeksi sen enemmän miehelle mitä rikkaampi hän on. Miehet eroaa vain jos nainen pettää.

Vierailija
13/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, näinhän se on jos susta siltä tuntuu. Naapurissa asuu mies joka jätti vaimonsa, kun tämä joi liikaa. Siitä on jo monta vuotta, eikä mies ole vieläkään uutta löytänyt. Pöljä mies sinänsä, että jätti lapsen naiselle, josta ei kyllä juuri äidiksi ole. Mies olisi varmasti saanut huoltajuuden, sen verran juoppo se äiti.

Vierailija
14/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nainen saa aina uuden miehen. Mies voi joutua oikeasti yksin.

Vierailija
15/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:13"]

[/quote]

[/quote]

Mä tiedän yhden. Sukulainen.

Vierailija
16/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aloitus on niiiiiin totta ja olen ihmetellyt asiaa koko ikäni. Miehet pysyy parisuhteessa hamaan loppuun, ellei sitten jotain äkkirakastumista toiseen naiseen tule, eikä aina silloinkaan suostu lähtemään tutusta ja turvallisesta suhteesta. Jos miehellä ei ole jo toista naista valmiiksi katsottuna, niin hyvin usein se on mies, joka eron jälkeen pariutuu hyvi nopeasti uudestaan. Jopa viikossa! :D Ja tämä hämmentää kovasta meitä naisia. Oeln nähnyt sen kuvion niin monesti.

Ja jos nainen ei jätä, niin mies ei lähde. En ole koskaan nähnyt moista ihmetta, ellei sitten ole toinen nainen jo valmiina.

Vierailija
17/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, nyt kun alan miettimään niin kaikki kaveripiirissä olleet erot ovat naisten aloitteesta :D

Vierailija
18/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja eronnut ihan ilman toisen naisen läsnäoloa tai vaikutusta. En jaksanut enää pyörittää perheen arkea ja samalla kuulla kuraa siitä, miten en tee tarpeeksi. Toki tällaisesta julkeudesta sitten maksoin kolme kuukautta ilman tapaamisoikeutta lapseeni. Voisikohan tässä olla se syy miksi niin harva mies lähtee parisuhteesta?

Vierailija
19/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:12"]Toki tällaisesta julkeudesta sitten maksoin kolme kuukautta ilman tapaamisoikeutta lapseeni. Voisikohan tässä olla se syy miksi niin harva mies lähtee parisuhteesta?

[/quote]

Näinkin. Nainen kostaa lähtevälle miehelle usein lasten kautta. Sosiaalibyrokraatitkin ovat ystävällisesti lähes aina naisen puolella, kun päätetään huoltajuus- ja tapaamisoikeusasioista.

Vierailija
20/23 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoo naisten käyttäytymistä pariutumismarkkinoilla niin ei ihme että mies ei ole lähdössä.  

mies tekee aina aloitteet, sirkustemput, viihdytykset ja naaraat patsastelee antamassa pisteitä 1/10 jne... naarashan sen valinnan tekee, ja miehellä ei ole muuta sijaa kuin odottaa että hyväksyykö naaras vai ei.  (poislukien komeimmat urokset joiden perässä on lauma naaraita, heillä toki on helpompaa)

miksi kukaan mies lähtisi parisuhteesta noin keskimäärin kun uuden kumppanin löytyminen on yleensä vuosien työn edessä. 

melko usein mies on tienannut enemmän ja menettää enemmän erossa. plus menettää enemmän yhteyttä lapsiin ja saa elarit maksettavakseen. 

miettikää nyt hyvät naiset vielä miksi mies lähtisi suhteesta noin keskimäärin ensimmäisenä, ilman painavia syitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan