Vein lapset mummolaan ja juon siideriä
Mies on työmatkalla... Voisin sanoa olevani paska mutsi. Pitäisiköhän tänään lähteä vielä paikalliseenkin, hmmm... No katsotaan josko nämä kotona olevat siiderit riittää. Muita paskoja mutseja liikkeellä?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:50"]
Nauti! :)
[/quote] Kiitos, aivan taatusti teen niin! :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:51"]Siis ihsn tosissanne tuomitsette äidin kun nauttii yksin olemisesta ja juo siideriä?? Olen yksin n.kerran kuukaudessa ja taatusti rentoudun muutaman siiderin kanssa ja katselen leffaa tms. Ja kamalaa mutta olen joskus mennyt kavereiden kanssa kaupunkiin n.3 kertaa vuodessa.
Ettekö te tuomitsijat osaa enää rentoutua ja olette kateellisia vsi mikä syy??
Hyvä ap kun osaat rentoutua!!
[/quote] Hiphei ! Koko ajan alkkikset lisääntyy av-palstalla
Lapset varmaan tykkää olla välillä mummolassa passattavana.
Minä olen yksin kotona ja suihkun jälkeen juon tässä koneella yhden kylmän oluen nautinnolla enkä tunne olevani paska mutsi. Lapset on molemmat jo isoja ja toisella on harkat ja toisella peli ja isi kuskaa ym.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:51"]
Siis ihsn tosissanne tuomitsette äidin kun nauttii yksin olemisesta ja juo siideriä?? Olen yksin n.kerran kuukaudessa ja taatusti rentoudun muutaman siiderin kanssa ja katselen leffaa tms. Ja kamalaa mutta olen joskus mennyt kavereiden kanssa kaupunkiin n.3 kertaa vuodessa.
[/quote] Kiitos :)... Olen vuosien varrella tullut siihen tulokseen että vaikka kuinka rakastaisia lapsiaan niin jokainen äiti ja isä tarvitsee myös sitä omaa aikaa. Itsekkin juon aika tarkkaan kerran kuukaudessa alkoholia. "Ulkona" käyn muutaman kerran vuodessa, mutta sekin on kai sitten liikaa :D. Joka tapauksessa suosittelen jokaiselle sitä oman ajan ottamista sillon tällöin, silläkin uhalla että saa paskamutsi tittelin ;).
Voisin itsekin juoda tai tulla seuraksi :)
En tosin ole av/wt -mamma vaan ihan miespuolinen otus. Mutta ei tuo siis kovin pahalta kuullosta.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:52"]
Miksi vastaat meidän älyttömiin kysymyksiin ?
[/quote] Koska kysytte älyttömiä kysymyksiä :D.
Siis olenko alkkis jos 1 kerran kuukaudessa juon n.3 siiderä?? Täytyy varmaan hwti huomenna mennä työterveyteen pyytämään apua :(
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:55"]
Lapset varmaan tykkää olla välillä mummolassa passattavana.
Minä olen yksin kotona ja suihkun jälkeen juon tässä koneella yhden kylmän oluen nautinnolla enkä tunne olevani paska mutsi. Lapset on molemmat jo isoja ja toisella on harkat ja toisella peli ja isi kuskaa ym.
[/quote] Joo, meidän lapset ovat aivan haltioissaan kun pääsevät mummolaan :). Nautihan kylmästä oluestasi!
Hienoa ja vastuullista :)!
Kritisoisin sitten jos olisit kertonut lasten olevan kotona ja harkitsisit humpalle lähtöä. Sehän se ongelma on että juot siideriä...jos kertoisit nauttivasi ystävien kanssa viiniä ja illalla menisitte mahdollisesti ulos tanssimaan, se olisi aivan eri juttu;).
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:51"]
Siis ihsn tosissanne tuomitsette äidin kun nauttii yksin olemisesta ja juo siideriä?? Olen yksin n.kerran kuukaudessa ja taatusti rentoudun muutaman siiderin kanssa ja katselen leffaa tms. Ja kamalaa mutta olen joskus mennyt kavereiden kanssa kaupunkiin n.3 kertaa vuodessa.
[/quote] Kiitos :)... Olen vuosien varrella tullut siihen tulokseen että vaikka kuinka rakastaisia lapsiaan niin jokainen äiti ja isä tarvitsee myös sitä omaa aikaa. Itsekkin juon aika tarkkaan kerran kuukaudessa alkoholia. "Ulkona" käyn muutaman kerran vuodessa, mutta sekin on kai sitten liikaa :D. Joka tapauksessa suosittelen jokaiselle sitä oman ajan ottamista sillon tällöin, silläkin uhalla että saa paskamutsi tittelin ;).
[/quote]
samaa mieltä! Se on todella rentouttavaa olla yksin joskus harvoin!
40
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:58"]
Voisin itsekin juoda tai tulla seuraksi :)
En tosin ole av/wt -mamma vaan ihan miespuolinen otus. Mutta ei tuo siis kovin pahalta kuullosta.
-mies-
[/quote] Ai ai, se on vähän huonompi juttu josset ole wt. Voi nimittäin olla että palstalla pidetään sinua turhan sivistyneenä tähän taloon ;D.
Vaikka joisin siideriä keskellä viikkoa ja keskellä päivää niin tuskin se olisi merkki alkoholismista tai wt.
Kai sitä joku pahe saa aikuisella ihmisellä olla vaikka olisi äiti-ihminen?
Juu ja ei ole tatuointia, ei värjättyä tukkaa, en polta, sama mies jo 22 vuotta eli lapsetkin jo isoja ja sama isä, ei eletä soskantuilla ym ja mielenterveyskin ok :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:59"]
Siis olenko alkkis jos 1 kerran kuukaudessa juon n.3 siiderä?? Täytyy varmaan hwti huomenna mennä työterveyteen pyytämään apua :(
[/quote] Juu, av-raati on näin päättänyt joten niin sen täytyy olla. Ei auta muu kuin ottaa asap yhteyttä työterveyteen ja pyytää apua viinapirun kukistamisessa! :D
Jee!
Mä vein esikoisen mummolaan, mutta en kyllä ota nyt mitään, koska mulla on synnytyksestä viikko, eikä tässä vaiheessa kannata vielä nauttia alkoholia. Varsinkaan viiniä, jota tekisi ihan hirveästi mielikin. Se on niin vahvaa, että puolestakin annoksesta tulisin humalaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:01"]
Hienoa ja vastuullista :)!
Kritisoisin sitten jos olisit kertonut lasten olevan kotona ja harkitsisit humpalle lähtöä. Sehän se ongelma on että juot siideriä...jos kertoisit nauttivasi ystävien kanssa viiniä ja illalla menisitte mahdollisesti ulos tanssimaan, se olisi aivan eri juttu;).
[/quote] Juu, olisi varmaan pitänyt "Birgitan" (Av-mamman kesäloma tarinan päähenkilö :D) lailla juoda valkoviinilasista siideriä ja sanoa että olen menossa paikallisen sijaan viinikerhon kokoontumiseen ;).
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:03"]
Vaikka joisin siideriä keskellä viikkoa ja keskellä päivää niin tuskin se olisi merkki alkoholismista tai wt.
Kai sitä joku pahe saa aikuisella ihmisellä olla vaikka olisi äiti-ihminen?
Juu ja ei ole tatuointia, ei värjättyä tukkaa, en polta, sama mies jo 22 vuotta eli lapsetkin jo isoja ja sama isä, ei eletä soskantuilla ym ja mielenterveyskin ok :)
[/quote] Puhut asiaa, mutta av:lla asiat on toisin :D. Yksikin siideri ja olet siideriä lipittävä wt-mutsi jonka kananperse tukka sojottaa ympäri av-mammojen silmiä ;).
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:07"]
Jee!
Mä vein esikoisen mummolaan, mutta en kyllä ota nyt mitään, koska mulla on synnytyksestä viikko, eikä tässä vaiheessa kannata vielä nauttia alkoholia. Varsinkaan viiniä, jota tekisi ihan hirveästi mielikin. Se on niin vahvaa, että puolestakin annoksesta tulisin humalaan.
[/quote] Oi, kuulostaa hyvältä :). Nauti ajastasi kuopuksen kanssa <3. Viiniä ehdit vielä juomaan, vaikka ei sillä, uskon että varmasti tekisi mieli ottaa pieni tilkka pitkästä aikaa! :D
Tunnustan, ajattelin tämän keskustelun otsikon nähtyäni että noniin, taas joku wt-mutsi vauhdissa mutta luettuani keskustelun alusta loppuun tulin toisiin ajatuksiin. Aloittaja vaikuttaa vastuulliselta perheenäidiltä joka näyttäisi olevan korkeastikoulutettukin, joskaan sillä nyt ei ole mitään väliä mutta tällä palstalla se tuntuu olevan kaiken a ja o. Nauti ap omasta ajastasi ja alkaneesta kesälomastasi!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 20:16"]
Tunnustan, ajattelin tämän keskustelun otsikon nähtyäni että noniin, taas joku wt-mutsi vauhdissa mutta luettuani keskustelun alusta loppuun tulin toisiin ajatuksiin. Aloittaja vaikuttaa vastuulliselta perheenäidiltä joka näyttäisi olevan korkeastikoulutettukin, joskaan sillä nyt ei ole mitään väliä mutta tällä palstalla se tuntuu olevan kaiken a ja o. Nauti ap omasta ajastasi ja alkaneesta kesälomastasi!
[/quote] Kiitos mukavista sanoista :). Ihanaa kesää myös sinulle!
Miksi vastaat meidän älyttömiin kysymyksiin ?