Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa avopuolisolle etten rakasta häntä?

Vierailija
25.06.2014 |

Surkea tilanne :(

8 vuotta suhdetta takana enkä vieläkään ole oppinut rakastamaan miestäni. Meillä sujuu arki kohtalaisesti, mutta koko ajan ahdistun enemmän ja enemmän siitä etten tunne miestä kohtaan oikeastaan toveruutta kummempaa. Seksi olisi ok jos haluaisin sitä, mutta kun en halua :(

Luulin, että ajan myötä tunteita tulisi, olin väärässä. Alun alkaenkaan ei ollut kuin mukavaa seuraa tämä mieheni.

"Kiva" vetäistä pohja toisen elämältä. Romahdan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:11"]

Älä sano, ettet koskaan ole rakastanut. Tämä veisi miehen hyvät muistot kahdeksalta vuodelta. 

Sano, ettet rakasta nyt/ niin paljoa, että haluaisit jatkaa. 

[/quote]

Kannatan myös tätä näkökantaa. Ei ole tarpeen olla yltiörehellinen tässä tilanteessa. Kaiken lisäksi rakkaus on niin vaikea määritellä, että voihan ajatella sitä jonkin verran olleenkin, muistaako sitä itsekään kaikkea.

Vierailija
22/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedät ettei rakastamaan opita jos kemiaa ei vaan ole. Sen tietää alle kahessa sekunnissa kun tapaa ihmisen ekaa kertaa joten aika kauan olet sitä odottanut. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, rakastaako mies sua? Jotenkin sun kertoman perusteella vaikuttaa siltä, että eipä juuri. Tuskin se siis edes olettaa suurta rakkautta sunkaan puolelta.

Vierailija
24/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jatkaa yhteiseloa, mutta saisin vapautettua miehen etsimään ehkä uutta kumppania. En tiedä todellakaan... Olen niin loppu, että ajatuskin erosta ja muutosta uuvuttaa. Olisin valmis elämään kämppiksinä.

Kiitos asiallisista näkökulmista. En täräytä, ettei rakkautta koskaan ollutkaan.

Mies haluaa lapsen, joten on hänenkin etu kuulla tilanteen laita. ap

Vierailija
25/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis haluutko vaan rehellisyyden nimissä kertoa miehellesi, että se on vaan mukavaa seuraa? mutta että elätte yhdessä edelleen? vai tarkoitatko että aiot erota ja sille eroamiselle pitää sanoa joku syy? jos jälkimmäinen, niin mitä suotta mennä mitään sanomaan.

Vierailija
26/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti haluaisin rehellisyyden nimissä kertoa tilanteen laidan. Mies voisi sitten päättää mitä haluaa. ap

Vierailija
27/31 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla olisi ollut tilaisuus kertoa, mutta jäädyin. ap

Vierailija
28/31 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä. Etkö ole edes kiintynyt mieheen? Minäkin välillä mietin, että rakastanko ja mitä on rakkaus. Ajatus, että mies ei olis mun elämässä kuitenkin ahdistaa enemmän ja huomaan usein toteavani, että pitääpä kertoa joku juttu miehelle yms. Se rakkaus tulee mulla esiin tällasissa pienissä jutuissa.

Vietättekö yhdessä aikaa?

Vierailija
29/31 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tee yhdessä juuri mitään. Miehellä harrastukset joihin joskus osallistun (pitkin hampain).

Toveruutta, sympatiaa... Nämä on mun tunteet miestä kohtaan. Rakkauden puuttumisesta kertoo sekin, ettei salasuhde hetkauttanut. Tais ottaa kovemmin mieheen itseensä.

Vierailija
30/31 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö nyt oikein, että sulle on samantekevää, jäädäkö vai lähteä? Etkö itse haluaisi lähteä pois, joko elämään omaa itsenäistä elämääsi tai sitten mahdollisesti etsimään sellaista miestä, jota ihan rakastaisit?

Vierailija
31/31 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun ikinä tee mieli halata miestä tai pussata? Keskusteletteko koskaan syvällisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme