Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä homoudessa pelottaa?

Vierailija
25.06.2014 |

Haluaisin nuulla homofoobikoilta oikean, rehellisenvastauksen miksi homous pelottaa teitä. Koska kysehän on pelosta. Vastaukseksi ei riitä klassikkovastaus, että se on luonnotonta. Kertokaa siis mitä pelkäätte.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on niin kuin kaikki tabut. tabu on jonkin sellaisen kulttuurisen rajapyykin suoja, joka erottaa "meidät" "muista" ja kulttuurin luonnosta, yhteiskunnan kaaoksesta jne. Maantieteellisesti rajalyykin ovat tabuja, uskonnollisesti pyhät paikat, temppelit jne erottavat tämän ja tuonpuoleisen, mutta kultuurisesti kukin kulttuuri luo tabunsa itse. Länsimaiselle patriarkaaliselle yhteiskunnalle ydinperherakenne edustaa eddelleen yhteiskunnan järjestystä: joka perheessä ja yhteikunnassa kuuluu olla isäkuningas, tätä avustava äitihallitus ja joukko lapsia ja palvelijoita alamaisina. Jos ois kakdi kuningasta tai kaksi presidenttiä tai kaksi miestä perheessä, tulee meille syvään iskostetun uskomuksen mukaan ennen pitkää isoja ongelmia. (Mitä nykyinen presidentti-pääministeri- dilemma eu-politiikassa vähän osoittaakin)

Mä en ole homofoobikko, mutta ymmärrän pelkoja ja tabuja historiantutkjana. Tässä sulle selitys.

Vierailija
2/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole homofoobikko, vaan mielestäni homous on sairautta tai jotain viallisuutta ihmisessä. Miksi pitää sanoa sitä fobiaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua homot häiritse mutta lesbot voi ahdistaa. Lesbot on kun kiimasimpia miehiä ja ne yrittää pokata ja jutut on härskejä.

Vierailija
4/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyn tällä palstalla agressiivisesti vuorotellen homojen oikeuksia puolustavana ja vuoroin vastustavana. Todellisuudessa minulle on ihan sama, saavatko he mennä naimisiin vai ei. On vain kiva ärsyttää ihmisiä. :D

Vierailija
5/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on persepanijoille katkera paikka näköjään, kun persepanoaloite ei menestynyt eduskunnassa. Vielä on viisautta päättäjissä, sillä miehen nussiminen toista miestä perseeseen on sairaus. Luonnonlain vastaista. Tiesittekö persepanijat tämän?

T. PERUSSUOMALAINEN

Vierailija
6/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus.

Vierailija
7/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:44"]En ole homofoobikko, vaan mielestäni homous on sairautta tai jotain viallisuutta ihmisessä. Miksi pitää sanoa sitä fobiaksi?

[/quote]

En ole homojen puolella, enkä heitä vastaan, mutta kysyn sinulta jotain. Miten se, että he rakastuvat saman sukupuolen edustajiin, on sairautta? Miten siihen sairastuu ja miten voi parantua (kyseessähän on sairaus)? Onko se perinnöllistä? Ja mitä tekisit jos (kuviteellinen) lapsesi tulisi kertomaan sinulle, että on homo?

Vierailija
8/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:44"]En ole homofoobikko, vaan mielestäni homous on sairautta tai jotain viallisuutta ihmisessä. Miksi pitää sanoa sitä fobiaksi?

[/quote]

En ole homojen puolella, enkä heitä vastaan, mutta kysyn sinulta jotain. Miten se, että he rakastuvat saman sukupuolen edustajiin, on sairautta? Miten siihen sairastuu ja miten voi parantua (kyseessähän on sairaus)? Onko se perinnöllistä? Ja mitä tekisit jos (kuviteellinen) lapsesi tulisi kertomaan sinulle, että on homo?

[/quote]

Aina on ihmisillä ollut kaikenlaisia mielen/aivojen häiriöitä, onhan saatu lukea uutisia ihmisistä jotka ovat rakastuneet uimaleluista lähtien lähes mihin tahansa..

Tarpeeksi kun itselleen hokee että rakastan, rakastan, rakastan niin johan sitä rakastuu, olipa rakkauden kohde mikä tahansa.

Ei homous ole sairautta. Mitä se on niin eikai sitä kukaan osaa selittää. Maailmassa on paljon asioita joille ei ole mitään selitystä.

Homouden harjoittaminen on mielestäni väärin. Ei siihen tarvita mitään perusteluja. Se on mun mielipide ja vastoin mun moraalia.

Vierailija
9/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe sitä pelottavana vaan mua ärsyttää se homojen meuhkaus omasta homoudestaan. Itse he nostavat siitä hirvittävän suuren metelin tilanteessa kuin tilanteessa ja sitten syyttävät muita (heteroita) siitä että homoudesta tehdään numero ja ainoa piirre mikä heitä määrittää.

Vierailija
10/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:35"]

En mä koe sitä pelottavana vaan mua ärsyttää se homojen meuhkaus omasta homoudestaan. Itse he nostavat siitä hirvittävän suuren metelin tilanteessa kuin tilanteessa ja sitten syyttävät muita (heteroita) siitä että homoudesta tehdään numero ja ainoa piirre mikä heitä määrittää.

[/quote]

Mänttejä on tietenkin joka ryhmässä, mutten kyllä muista missään koskaan törmänneeni siihen, että homot nostavat metelin homoudestaan tilanteessa kuin tilanteessa..kyllä se on enemmän niin päin, että homot eivät todellakaan pidä meteliä.

Vierailija
11/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään. se on todennäköisesti geeneistä kiinni mikä sukupuoli kiinnostaa... mies saa 'naisen aivot' suuntauksen ja kiinnostuu siksi miehistä. muutenkin kiinnostuksen kohteen kuin naisella. 

on ollut tutkimuksia missä on todettu että erittäin hedelmällisillä naisilla on enemmän homopoikia. voi olla että heidän kroppansa kehittää niin paljon naishormoneja että poikalapsi kohdussa kehittyy naismaiseen suuntaan.  näiden naisten tyttölapset ovat myös hedelmällisiä, joten tämä geeni jatkuu hyvin eteenpäin.   

uskon että geenit ovat homouden takana, koska kaikki homot sanovat että se on luontaista eikä sitä voi ns. eheyttää. niinkuin ymmärtämättömät haluavat uskoa. toiset taas sotkevat homouteen moraalin ja paheksuvat uskonnon perusteella... tämäkin on varsin hedelmätöntä jos ja kun homous tulee geeneistä. 

t. perussuomalainen mies 

Vierailija
12/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paimentolaisten 2000-vuottan vanhassa aavikko-oppaassa kerrotaan, että homous on synti. Siellä tosin kerrotaan monen muunkin asian olevan synti, mutta tähän takerrutaan.

Vierailija
13/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:35"]

[/quote]

Mänttejä on tietenkin joka ryhmässä, mutten kyllä muista missään koskaan törmänneeni siihen, että homot nostavat metelin homoudestaan tilanteessa kuin tilanteessa..kyllä se on enemmän niin päin, että homot eivät todellakaan pidä meteliä.

[/quote]

No esim tämä yksi kansanedustajahan esittää asian kuin asian nimenomaan homona. "Näin homona olen sitä mieltä..." on aikalailla ainoa lauserakenne oli kyse ihan mistä hyvänsä. Ihan itsehän se itsensä ja mielipiteensä määrittelee vain homona ja sen homouden kautta. Silti se ei sitten ole kuitenkaan hyvä että kohdellaan homona. Ihme marttyyri-asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi