Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä kiukutteli koko juhannuksen

Vierailija
27.06.2021 |

Joka päivä yritin monta kertaa tiedustella, mikä hänellä on ja onko ylipäänsä mitään ongelmaa. Nainen vain pitää mykkäkoulua ja on ärsyyntyneenä. Ei kuitenkaan osaa kommunikoida ongelmiaan, vaikka yritän tiedustella. Sellainen juhannus tänä vuonna.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nasutar!

Vierailija
22/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pms aiheuttaa tuommoisen muutaman päivän kestävän kestov*tutuksen. Todella ärsyttävää ja raskasta ihan omastakin mielestä, yritän kyllä olla mahdollisimman siedettävä ja järjestää tekemiset niin, että saan olla mahdollisimman paljon yksin/jotain riittävän mukavaa ja yksinkertaista puuhaa niille päiville, että fiilis olisi edes kohtalainen. Mutta ei aina onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu. Mä olen ollut naama kyvänvitulla koko juhannuksen. Edelleenkään en tiedä mikä vatuttaa, vatuttaa vaan silti. Myhästynyt puberteetti vissiinkin. :)

Vierailija
24/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka vaihtoon. Eihän tuollaisia jaksa katsella.

Vierailija
25/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa syy miksi olet lapsen tasolle jääneen naisen kanssa? Aikuiset KESKUSTELEE. Mulla veli saattoi pitää tyttöystävälleen kahden viikon mykkiksiä , tyttöystävä ei ymmärtänyt että se on henkistä väkivaltaa. Voi hyvän tähden teidän lasten kanssa.

Itse olet keskenkasvuinen kakara, kun käyttäydyt noin lapsellisesti.

Ap

Puhuu täyttä asiaa. Jos ei osaa keskustella ei pidä myöskään olla missään suhteessa kenenkään kanssa. Ei edes kavereita kannata omata.

Vierailija
26/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juhlapyhiin liittyy tiettyjä odotuksia ja paineita, ja sitten jos kaikki ei olekaan niin ihanaa auvoa ja iskee pms oireet tai joku muu päälle samalla, niin armoton ketutus ja kiukuttelu siitä sitten seuraa. Ei kovin kypsää käytöstä tietenkään kiukutella kertomatta syytä, mutta varmaan hän ei itsekään tiedosta sitä.

Vierailija
27/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelmana? Tuohan on ihan normaalia naisen käyttäytymistä.Totut kyllä siihen. Älä välitä!

Vierailija
28/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset!

Vierailija
29/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyytymättömyys johonkin?

Yleisesti draamojen/riitojen pohjasyynä voi olla epävarmuus siitä, välittääkö ja rakastaako toinen oikeasti ja hylkäämisen pelko.

Kun niistä pääsee yli ja opitaan kommunikoimaan keskenään, yhteiselämä auvoistuu. Valitettavan moni pari ei siihen asti pääse, kun eroa pidetään patenttiratkaisuna, tälläkin palstalla.

Sitten ne samat asiat ovat edessä uudessa suhteessa (+mahdollisesti käsittelemätön edellinen suhde).

Vierailija
30/30 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko menkat?