Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi joku nainen on kehunut ulkonäköäsi, nainen?

Vierailija
25.06.2014 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kuukausi sitten. aamulla erään kerrostalon pihassa nuori nainen pysäytti minut ja sanoi: "Sulla on ihanat hiukset ja muutenkin olet tosi kaunis. " Tuli hyvä mieli! :) Vastasin kiitos samoin.

Vierailija
2/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini kehui mun hiuksia muutama päivä sitten. Eikä normaalisti kyllä kommentoi yhtään mitään ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään yksi kiva työkaveri kehui ulkonäköäni :-). Miehet sen sijaan ei koskaan kehu, naiset kyllä toisiaan. Aviopuoliso kehuu joskus harvoin...

Vierailija
4/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä satuin baarissa tuntemattoman naisen kanssa samaa pöytään katsomaan illan esitystä. Juttelimme kaikenlaista ja lopulta puhe kääntyi ikääni. Nainen ei millään uskonut, että olen näin vanha ja sanoi ammattinsa puolesta tunnistavan ihmisten iät hyvin. Sanoi sitten minulle kauniisti, että nauti ulkonäöstäsi.

Lämmitti kyllä.

Vierailija
5/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole koskaan muut kuin naiset kehuneetkaan. Miehiltä en ole kuullut sanaakaan. Naisilta sitäkin enemmän.

Vierailija
6/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Siskoni sanoi minua "hyvännäköiseksi mammaksi". Olen 29 ja otin tämän kohteliaisuutena :D.

Vierailija
7/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, joka olisi voinut olla lapseni, sanoi minulle: voi, kuinka kaunis nainen.

Kiitin.  Muutama viikki aikaa.

Vierailija
8/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi baarissa käydessäni tuntematon nainen sanoi vartaloani kauniiksi.

Vierailija
9/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa luettavaa, naiset.

Vierailija
10/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen, mutta tyttölapsi, noin neljä-viisi-vuotias, huusi kaupassa kun pakkasin ostoksiani; "Onpas siinä komia tyttö!"

Voi että hymyilytti kauan. :)

Vierailija
11/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vappuna, sen muistan. Itsekin kehun kauniita naisia, viimeksi eräs keski-ikäinen nainen sai melkein kyyneleet silmiin kehuistani koska itsetuntonsa on kuulemma huono - onneksi kehuin :)

Vierailija
12/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla pääsiäisen aikoihin. Epäilen hyvin vahvasti että kyseessä oli lesbo. Sanoi minulle että oletpas hyvännäköinen nainen. Olin valitettavasti tuiskeessa etten tajunnut sano mitään, yleensä kiitän. (Olen ilmeisesti lesbojen mieleen, en ole kaunis enkä hyvä vartaloinen, mutta ennenkin lesbot ovat vähän" koitelleet" minua) Kukaan mies ei ole sanonut pitkään aikaan mitään.

Vierailija
13/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minä itse.

Vierailija
14/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naiset eivät paljon kehu. Kavereiden kehuja en laske, ne ovat isolta osin vain asiaankuuluvia kehuja. Sukulaisiakaan en laske. Hiuksista ehkä on viimeksi joku puolituttu kehunut. Miehet kehuvat enemmän.

Vierailija
15/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin saan naisilta kehuja. Ehkä viimeksi n. vuosi sitten eräs tuttu nainen sanoi humalassa minulle, että olen ihan mielettömän ärsyttävä kun olen fiksu ja sen lisäksi vielä niin kaunis :D

Vierailija
16/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin mua sanallisesti kehutaan. Facebookis jos laittaa hyvän kuvan mut ei sitä varmaa lasketa, kuka nyt huonon kuvan faceen laittaa :D

Yleensä miehet käy suoraan asiaan jos tykkäävät, ilman kaunopuheita. Minun kohdallani siis :)

Vierailija
17/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 15:49"]Ainakin vappuna, sen muistan. Itsekin kehun kauniita naisia, viimeksi eräs keski-ikäinen nainen sai melkein kyyneleet silmiin kehuistani koska itsetuntonsa on kuulemma huono - onneksi kehuin :)

[/quote]

Minä teen samaa. Tulee itsellekin hyvä mieli. Ja kyllä itsekin lämmittää kehut. Ihanat naiset!

Vierailija
18/18 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ja myös ex-mies kehuvat minua usein kauniiksi ja seksikkääksi, mikä lämmittää kyllä mieltä koska en todellakaan ole mikään missi runsaine muotoineni. Naisilta en kuule kehuja juuri koskaan, paitsi yksi puolituttu huokasi tässä taannoin että sinä näytät aina niin tyylikkäältä ja huolitellulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan