Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä lihottamiseen?

Vierailija
27.06.2021 |

Oon liian laiha

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhene. Syö pizzaa ja juo olutta.

Vierailija
2/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea näitä. Oon edelleen laiha

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea näitä. Oon edelleen laiha

ap

Miten paljon olet vanhennut?

Vierailija
4/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ongelma. kaikki mun tuntemat ihmiset yrittää laihduttaa. Ehkä sulla on joku sairaus?

Vierailija
5/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ongelma. kaikki mun tuntemat ihmiset yrittää laihduttaa. Ehkä sulla on joku sairaus?

Mulla on sama ongelma, olen liian laiha.

Vierailija
6/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin alkaa käymään salilla ja syödä paljon RAVINTORIKASTA ruokaa ja esim. proteiinijuomia.

Vierailija
7/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 8-pack olutta, niin alkaa nousemaan. Kiloja tulee niin ettet edes huomaa. Kaikkein hauskinta on se, että sulla vielä itselläs on hauskaa niitä oluita hörppiessä.

Vierailija
8/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermakakkuja.

Vierailija
9/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda jatkuvasti limppareita ja mehuja.

Vierailija
10/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä 8-pack olutta, niin alkaa nousemaan. Kiloja tulee niin ettet edes huomaa. Kaikkein hauskinta on se, että sulla vielä itselläs on hauskaa niitä oluita hörppiessä.

Kaljankittaajat on tosi usein laihoja ja kuihtuneita, kun oluen lisäksi ei maistu oikein muu.

Kunnon ruokaa, pähkinöitä, öljyä, rasvaista lihaa, hedelmiä, marjoja, suklaata ja riittävän monta kertaa päivässä. Lisäksi punttitreeniä.

Vierailija
11/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt parin tunnin välein mahdollisimman paljon hiilareita ja rasvaa sisältäviä ruokia. Jokaisen ruokailukerran aikana juot ehdottomasti alkoholia, mitä makeampi ja vahvempi, sen parempi (kun sun elimistössä on alkoholia, se keskittyy polttamaan sitä pois ja kaikki mitä syöt samaan aikaan, varastoituu rasvaksi, sillä elimistö ei pysty polttamaan samanaikaisesti mitään muuta). Lupaan, että läskiä alkaa kertymään vaikka oisit minkälainen luuviulu tahansa. 

Vierailija
12/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet fineli.fi ja etsit ruokia ja raaka-aineita, joissa on mahdollisimman paljon kaloreita. Kannattaa välttää kuituja, koska ne auttavat ruokaa kulkemaan nopeammin ruoansulatuskanavan läpi. Finelissä voit ruokapäiväkirjassa suunnitella koko päivän aterian, ja varmistaa, että saat liikaa kaloreita.

Käytännössä sinun on pakko syödä paljon rasvaa. Sokeria sisältävät herkut on myös hyvä, jos pystyt tankkamaan esim keksejä tuhansien kilokalorien edestä yhdellä istumalta, kuten minä. Ruokajuomaksi aina vahvaa sokeripitoista alkoholia, esim puoli pulloa makeaa viiniä.

Vierailija
13/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pähkinöitä, juustoa, riisiä, pastaa, kanamunia, lohta ja tee kastikkeet kermaan.

Vierailija
14/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö pähkinöitä, juustoa, riisiä, pastaa, kanamunia, lohta ja tee kastikkeet kermaan.

Kananmunat, riisi ja pasta eivät ihan hirveästi sisällä kaloreita. Pasta toki voidaan uittaa oliiviöljyssä ja syödä esim lohen kanssa. Tärkeintä, että laskee kokonaiskalorit

Vierailija
15/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakointi. Mulle tuli puolessa vuodessa +12kg, vaikka sitä ennen ei tarvinnut syömisiä miettiä.

Vierailija
17/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lihoa? Oletko sairaallollisen laiha? Oletko käynyt lääkärissä? Kilpirauhasen liikatoiminta, suolistosairaudet ym voi aiheuttaa ongelmia ylläpitää painoa.

Vierailija
18/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa stressiä.

Syö vähemmän niin meet säästöliekille ja lihot.

Vierailija
19/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa saa lisää naurettavan helposti, mikäli OIKEASTI haluaa. Ei riitä, että syöt pitsaa, vaan sun  pitää syödä pitsan lisäksi muuta saman päivän aikana - ja paljon.

Esimerkki: 

Aamupala: 

2dl muro-mysliä tai granolaa ja päälle 2dl jogurttia, kaksi palaa leipää, joiden päällä voita, juustoa ja tomaattia.

Välipala: 

Banaani ja kourallinen pähkinöitä ja rahka. 

Lounas: 

Esim. 2-3dl perunamuussia + 200g lohta tai kaksi uunimakkaraa tai kermaista jauhelikastiketta,

hedelmäistä salaattia johon lisäät 1rkl öljyistä salaatinkastiketta. 

Jälkkäriksi iso jäätelö tai lettuja+hilloa ja kermavaahtoa.

Välipalaksi vaikka korvapuusti ja iso lasi kaakaota.

Päivällinen esim. 400g maksalaatikkoa tai makaroonilaatikkoa jonka paistat voissa pannulla + pari palaa leipää.  TAI SITTEN SE PITSA

Iltapalaksi vaikka lämpimät voileivät uunissa ja itse tehtyä kermarahkaa jossa marjoja. 

Vierailija
20/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sulla sama ongelma kuin mulla, että painoa on liian vähän (itselläni bmi merkittävän alipainon puolella), mutta enemmän syömisestä tulee fyysisesti paha olo. Kaikki riisi/makaronimätöt jolla saisi kalorit helposi plussalle aiheuttavat järkyttävän väsymyksen ja sydämen pamppailua. Jos alan näyttää liian luisevalta niin otan kermaa/öljyshotteja/pähkinöitä. Nuo eivät aiheuta koomaoloa ja saan aikaa myöten painoa vähän ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi