Mistä sairaudesta voi johtua nilkat, jotka ovat lähestulkoon yhtä paksut kuin pohkeet
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii näyttää lääkärille. Nesteenpoistolääke käyttöön. Vähennä suolaa ja salmiakkia.
Itselläni oli syy oli korkea verenpaine ja nesteen kertyminen elimistöön salmikin takia. Vuoden kuluttua tuli aivoverenvuoto, kun en ottanut vakavasti...
Jotkut jatkaa salmiakin syöntiä vaikka olisivat sairastuneet vakavasti :(
No ku on himo salmiakkiin.
Mulla melkein kaikkeen ruokaan. Ihana, miltä kaikki maistuu mutta oonkin aika possu ;)
Joillakin normaalipainoisilla terveillä ihmisilläkin on vaan tasapaksut sääret nilkkaan asti. Pikkuveljen tyttöystävällä ihmettelin tätä ilmiötä aikoinaan, nuori tyttö, normaalipainoinen ja terve, mutta jalat oli jotenkin hassun näköiset kun ei ollut muotoa. Minä olen lihava ja silti minulla on selkeä muoto jaloissa, tosin olen aika pitkä että sekin kai vaikuttaa ettei ole mikään persjalkainen.
hoitamaton kuppa tekee ensin turvotusta sitten puhkeaa visvaa vuotavia paiseita.
Kiva, siellä on taas joku töllistelijä nähnyt mielestään jotain eriskummallista muiden ihmisten kropassa.
Valitettavasti joillain nyt vaan sattuu olemaan paksut nilkat, varsinkin lyhytsäärisillä tätä esiintyy.
On myös olemassa lymfadema ja lipodema sairaudet, joissa nestettä ja rasvasoluja kertyy mm säärien alaosiin, mutta myös koko alavartaloon.
Kesä on monille erilaisista sairauksista ja jollain lailla poikkeavasta ruumiinrakenteesta kärsiville haastavaa aikaa. Kiitos, kun et tuijota.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin normaalipainoisilla terveillä ihmisilläkin on vaan tasapaksut sääret nilkkaan asti. Pikkuveljen tyttöystävällä ihmettelin tätä ilmiötä aikoinaan, nuori tyttö, normaalipainoinen ja terve, mutta jalat oli jotenkin hassun näköiset kun ei ollut muotoa. Minä olen lihava ja silti minulla on selkeä muoto jaloissa, tosin olen aika pitkä että sekin kai vaikuttaa ettei ole mikään persjalkainen.
Voi olla että oli jotain mitä ei ole diagnosoitu, daiju. Jos oireet ovat lähinnä esteettiset niin lääkäri sanoo vaan jaa.
No ku on himo salmiakkiin.