Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Seksin ja läheisyyden puute

Vierailija
25.06.2014 |

Olemme olleet jo pitkään mieheni kanssa naimisissa ja pari lastakin on. Miehellä on stressaava työ joka vie häneltä energiaa ja sitä ennen opiskelu oli hänelle raskasta eli toisin sanoen vuosia kulunut jo niin, että mies valittanut olevansa ihan loppu. Luultavasti tämä on vienyt häneltä halut makuuhuoneen puolella. Sanoo, ettei tee mieli ketään muutakaan.

Mies todella harvoin haluaa seksiä tai edes osoittaa hellyyttä. Tämä on nyt johtanut siihen, että olen todella hellyydenkipeä ja kaipaan seksiä ja nimenomaan kiihkeää rakastelua. Minulla alkaa todella syödä itsetuntoa, ettei mies osoita mitään kiinnostusta minua kohtaan. Tuntuu, että minulla on aivan valtava tarve saada huomiota (ja jotain muutakin) vierailta miehiltä! Tunnen itseni todella kelpaamattomaksi. Olen kertonut miehelle kiinnostuksestani toisia miehiä kohtaan ja luonnollisesti hän on loukkaantunut, mutta en vain voi sille mitään. Haluaisin oikeasti saada niin paljon rakkautta ja ihanaa seksiä! Niin ja olen alkanut kuntoilemaankin ja ostellut uusia vaatteita, että näyttäisin hyvältä vaikka en mitenkään huonolta ole muutenkaan näyttänyt. Tuntuu vain, etten mitenkään riitä kenellekään :( vaikka olen kyllä huomannut miesten kiinnostuneet katseet. Sekin riipii sydäntä kun huomaa jonkun miehen kiinnostuksen eikä siliti voi saada häntä (tyhmää, tiedän). Minun sydän huutaa: rakastakaa ja rakastelkaa minua!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille muillekin jotka olette samassa asemassa! Tiedän, ettei minussa ole mitään vikaa, ettei minua voisi haluta, mutta väistämättäkin tilanteen jatkuessa pidempään alkaa tuntemaan ettei ole tarpeeksi haluttava. Välillä masentaa ja välillä innostun taas tsemppaamaan. Nyt en jaksa edes yrittää houkutella miestä seksiin. Jos en häntä jaksa kiinnostaa niin ei sitten, muut kyllä kiinnostuvat. Kiitos tuosta linkistä, voisi ehdottaa miehelle, että kokeiltaisiin sitä yhdessä.

ap

Vierailija
2/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvailit juuri minun tilanteen, paitsi minä olen mies. Seksiä kerran pari vuodessa vaimon kanssa eikä minkäänlainen läheisyys tunnu häntä kiinnostavan. Jipii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva" kuulla, että on kohtalotovereita. Miten sinä mies olet ottanut tämän asian, tai miten reagoinut? Onko toiset naiset alkaneet kiinnostaa? Oletko alkanut epäillä omaa haluttavuuttasi? Itselle kun annoin luvan alkaa katsella muita miehiä, minun silmäni oikein avautuivat. Olen ihmetellyt mitkä laput silmillä olen elänyt kaikki nämä yli 10 vuotta!

ap

Vierailija
4/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa vain vertaistukea 13 vuoden kokemuksella..tänään taas mietin, että ehdotan miehelle avointa avioliittoa kunnes nuorimmainen täyttää 18 vuotta..sitten tekee erotaan jos siltä tuntuu.

Joka kesä tämä onhenkisesti pahinta kun lapset ovat pari viikkoa mummolassa ja "rata olisi vapa"..eikä mitään. Sisko ja sen mies ovat kuin kanit heti kun ovi kolahtaa kiinni lasten perässä ja ovat olleet kauemmin yhdessä..

Vierailija
5/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen itsetunto on ainakin kohtalaisen murskana. En koe itseäni enää haluttavaksi lainkaan. En haikaile muiden naisten perään, tätä on jatkunut kuitenkin lähes kymmenen vuotta ja olen selvästi jollain tasolla tottunut tilanteeseen. Seksihalut ovat vähentyneet minulla vaikka eivät kokonaan poissa. Minkäs näille mahtaa, ei ketään voi pakottaa haluamaan.

- 12

Vierailija
6/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskaasi. Meillä on muuten sama tilanne, paitsi vaimo ei edes halua keskustella haluttomuudestaan. Olen huomannut itsessäni ton sama huomion ja hellyyden kipeyden mistä puhut. Valvon usein öisin ja mietin mitä voisin tehdä. Pettämistä en hyväksy, mutta ei tätäkään enää kauaa kestä. Tuntuu vaan niin yksinäiseltä jos toiselta ei edes halia saa.

Vierailija
7/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tyhmä ettei tajua jotta syrjähypyt keksitty, niin saa aivan keskenään kärsiä.

Mies on sen jo ymmärtänyt ja käy paremmilla apajilla.

Vierailija
8/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on tuo, niin tuskin tosiaan kannattaa kärsiä huonoa omaatuntoa vaikka kävisikin vieraissa. Toisaalta ehkä voisit määrätä omankin miehesi johonkin terapiaan tai vaan uhata erolla.

Vierailija
9/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käy paremmilla apajilla. Hän on moneen kertaan sanonut, että häntä ei yksinkertaisesti haluta. Ei halua vaikka minkälainen nainen tulisi ehdottelemaan. Ja on tullutkin, oikein kerjännyt. Luotan mieheni sanaan 100%. Itse mietin, että mitä mahdollisuuksia minulla edes olsi pettää kun en käy baareissa. Todella kiinnostunut olen ollut useistakin miehistä johin arkena törmään silloin tällöin, mutta eihän sitä voi mennä täräyttämään, että moi tuossa on numeroni, otapa yhteyttä jos yhteinen hausta kiinnostaa :D

ap

ap

Vierailija
10/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan juuri nyt terapiassa. On juuri saamassa orgasmia rintavan ja iloisen terapeutin päällä.

Vierailija
12/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän miehesi, kuinka vakava asia tuo on? Että ajan myötä saatat jopa lähteä, koska et voi/halua elää loputtomiin ilman seksiä ja läheisyyttä? Jos ei tiedä, tee se miehelle selväksi. Ja jos mikään ei koskaan muutu, jos mies ei yritä tehdä sille haluttomuutta aiheuttavalle stressilleen mitään, niin sitten ei ole kuin 2 vaihtoehtoa: joko jäädä suhteeseen ja hoitaa pahin seksintarve masturboimalla, tai lähteä ja etsiä seksuaalisesti halukkaampi mies.

Vierailija
13/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän liitto olisi vielä pelastettavissa... Miehellä on varmaan masennus ja uupumus, pitäisi käydä lääkärissä ja saada lääkkeet. Käyttääkö alkoholia? Alkoholi pois. Lisää liikuntaa, se vähentää masennusta.

Teidän pitäisi sitten käydä pariterapiassa ja tehdä töitä.

Sopia että joka aamu ja ilta halaatte ja suutelette ja sanotte nätisti hyvää huomenta ja hyvää yötä.

Ehdottomasti ei uskottomuutta. Sitten on peli menetetty.

On mahdollista jopa rakastua uudestaan toisiinsa mutta ei se ilmaiseksi tule.

Sanon nämä sillä että näillä eväillä olisi meidän avioliitto ollut vielä pelastettavissa. Mutta ne pitää tehdä ajoissa, ei sitten kun toinen on jo päättänyt olla enää yrittämättä. On turhaa kieltäytyä yrittämästä sanomalla että toisessa on se vika. Yrittäminen täytyy kuitenkin tehdä yhdessä.

Me ollaan nyt erottu kun kaikki nuo jäi tekemättä liian pitkäksi aikaa mutta älkää päästäkö samaan jamaan.

Vierailija
14/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama tilanne. Olen kertonut miehelle, että tarvitsen hänen kosketustaan, haluan hänet lähelle, tarvitsen läheisyyttä, haluan seksiä, haluan tuntea oloni halutuksi. Meillä on ollut hyvää seksiä, mutta aika harvoin, ja nyt minä tarvitsen sitä enemmän. Tarvitsen kaikkea enemmän. Ehdotin seksilelujen ostamista, mistä mies innostuikin, ostettiin muutamia leluja, joita olemme pariin otteeseen käyttäneetkin yhdessä. Olen ensimmäistä kertaa rohkaistunut tyydyttämään itseäni miehen läsnäollessa, hän sanoi sen olevan todella kiihottavaa. Ongelma on se, että minun pitää aina tehdä aloite. Mies sanoo, että hän on aina valmiina, hän ei koskaan sano ei. Mutta mä en halua aina olla se, joka tekee aloitteen! Nyt en ole pariin viikkoon pyytänyt häntä lähelle, pyytänyt halaamaan, pyytänyt naimaan, pyytänyt suutelemaan, mistä johtuen hän luulee minun olevan suuttunut ja vetäytyy jonnekin. Olen kai onnekas, kun mies sitten pyydettäessä nai, mutta oikeasti, kyllä syö itsetuntoa.

Vierailija
15/15 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista taas nähdään miten tasa-arvoisesti nyky-yhteiskunta toimii.

Kun mies on haluton, naisella on oikeus seksiin ja läheisyyteen vaikka pettämällä.

Kun nainen on haluton, on vika miehessä.

Tässä sinulle vähän ohjeita, miten saa miehen kuntoon:

-lopeta se muiden huomion kalastelu, se loukkaa miestäsi, eikä todellakaan auta tilannetta

-lopeta seksin ja läheisyyden vonkaus, koska se vain lisää hänen stressiään haluta pakolla

-koita lievittää hänen stressiään (auta kotitöissä, puhu hänen kanssaan töiden järjestelystä, tue hänen harrastuksiaan, osta rentoutus CD)

-järjestä pieni yllätysloma ilman painetta romanttisesta/eroottisesta illasta vaan keskittykää rentoutumiseen ja hauskanpitoon

-tee sinä aloitteita läheisyyteen ja hellyyteen ilman, että vihjailet seksistä.

-jonkin ajan kuluttua järjestät romanttisen illan jossa viettelet hänet

Eikä olisi huono asia saada hänet lääkärin puheille ensin stressistä ja sitten haluttomuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi