Sairas kolmiodraama!! Apua tarvitaan
Olen seurustellut parin viikon ajan minua hieman vanhemman miehen kanssa. Kuitenkin vasta viime viikolla esittelin hänet äidilleni. Ja kuinka ollakkaan, mieheni paljastui äitini exäksi! Mies ei ole isäni, vaan äitini joku "säätö". Nyt kun aloin muistella, saattaa olla että juuri minun mieheni on syy vanhempien eroon. Isä nimittäin kertoi eron johtuvan pettämisestä, enkä silloin pahemmin kysellyt miehestä enkä koko asiasta mitään.
Mies ja äiti vakuuttivat minulle ettei heillä ole mitään tunteita enää toisiaan kohtaan. Koko juttu kuitenkin ahdistaa ja olen nähnyt kuinka äitini joskus flirttailee miehelleni! Heillä siis on jotain sutinaa. Onko ainoa ratkaisu erota miehestäni vai pitäisikö katkaista välit äitiini?
Kommentit (18)
Huomenna ap esittelee miehen omalle mummulleen. Ja arvatkaas mitä. Mies on puksutellut mummuakin.
Jaa, taas tämä provo kehissä. Johan siitä edellisestä muutama viikko menikin.
Kaksi viikkoa olet seurustellut, vasta viime viikolla olet esitellyt miehen äidillesi ja jo nyt olet nähnyt, kuinka äitisi flirttailee tuolle miehelle aina joskus, ymmärsinkö oikein???
Kuvottavaa. En voisi sietää tuollaista miestä.
Porvoossa sitä sattuu ja tapahtuu, kun on niin pienet piirit. Laita ap se Kaunarit kiinni ja lähde lenkille!
Jätä miehesi. Jos flirttailee äidillesi, niin tuskin on suhun rakastunut v
Viikon provopähkinä heitetty av-mammojen pureskeltaviksi.
Niin provo kuin olla voi. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä Kuin keksiä tälläistä sontaa?
Sehän voisi olla isäsi, mietipä sitä.
Tiesitkö että ehkä äitisi oli palstalla jo aiemmin, eli tiesimme jo tästä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3994909/ketju/painajaismainen_tilanne_enka_voi_kertoa_kenellekaan
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 10:54"]
Kaksi viikkoa olet seurustellut, vasta viime viikolla olet esitellyt miehen äidillesi ja jo nyt olet nähnyt, kuinka äitisi flirttailee tuolle miehelle aina joskus, ymmärsinkö oikein???
[/quote]
jotkut on vaan käänteissään nopeampia kuin toiset.
Kohta kuvioihin ilmestyy varmaan "pikkuveli" jonka äiti kerkesi salassa synnyttämään tälle miehelle ja antamaan adoptioon. Ehkä ap ja veljensä tapaavat tietämättä toisistaan ja rakastuvat. Saadaan vähän lisäjännitteitä! :D
Voitte pitää miehen yhteisenä leluna.
Ap, en usko että tuo suhde toimii...
Ap voisi vaikka tästä järkyttyneenä katkaista välit niin äitiin kuin miesystävään. Lähteä baariin hukuttamaan suruaan ja tavata siellä komean nuoren miehen johon rakastuu. Heti suhteen alkuviikoilla mies kertoo olevansa adoptiolapsi ja haluavansa selvittää biologiset vanhempansa. Ap tukee häntä tässä ja järkyttyy uudestaan kun selviää että uusi miesystävä onkin äidin ja tämän rakastajan, ap:n ex-miesystävän poika. Samalla selviää että äidin ja tämän ex-rakastajan suhde on lämmennyt uudestaan ja he asuvat nyt yhdessä ja ovat kihloissa.
Kaiken keskellä ap huomaa olevansa raskaana eikä nyt tiedä odottaako lasta isäpuolelleen vai velipuolelleen. Hän tulee siis kyselemään täältä pitäisikö hänen tehdä abortti vai ei...