Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin jäämää hotelliin Tukholmassa kun taas niin huimasi.

Vierailija
25.06.2014 |

Eilen kävin miehen ja pojan kanssa Gröna Lundissa mutta en taas tänään meinannut edes aamupalalle päästä niin mies ja poika lähtivät kaksin Kålmordeniin. Harmittaa mutta ei voi mitään.t.ammattivalittaja                        

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit sentäs Tukholmaan asti ja ukkoskin on vapailla ja kerrankin muksun kanssa. Nauti reissusta äläkä rutise.

Vierailija
2/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua joskus pahoinpidelty? Mistä huimaus aiheutuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi vettä? Niskat jumissa? Ei sun hotellissa tarvi olla, mene lyhyelle kävelylle, puistoon tai kahvilaan istuskelemaan.

Vierailija
4/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa huonepalvelusta jotain hyvää ruokaa ja juomaa. Kerrankin miehesi hoitaa poikaa, joten nauti oikein kunnolla :)

Vierailija
5/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epäilty menierin tautia ja sjögrenin syndrooma mulla on ja siihen voi kuulemma huimaus kuulus. Lisäksi mulla on rytmihäiriöitä eli nekin voi aiheuttaa huimausta. Juon vettä tarpeeksi ja on mua joskus ex ukko pahoinpidelly ja siitä jotain muutoksia aivoihin jäänyt mutta tuskin ne enää näin pitkän ajan jälkeen vaikuttaa. Mä en nyt uskalla kun huoneessa olla kun hyvä että pystyssä pysyn ja vessaan pääsen.

Vierailija
6/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko rolla tai pyörätuoli tarpeen tuommoisten päivien varalle?

t. Toinen jonka kunto vaihtelee päivästä riippuen

Vierailija
7/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:46"]

Olisko rolla tai pyörätuoli tarpeen tuommoisten päivien varalle?

t. Toinen jonka kunto vaihtelee päivästä riippuen

[/quote]

Mulla on rollaattori ja eilen ihan hyvin sen kanssa liikuin mutta tänään olo meni taas tämmöiseksi.

Vierailija
8/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on käyttörahaa säästöissä. Ja kyllä tuolla kunnolla saa eläkettä. Sen takia nämä jutut ovatkin niin epäuskottavia.

Vierailija
9/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:58"]

Se kirjoitetaan Kolmården.

[/quote]

Ja sinne on Tukholmasta kahden tunnin automatka. Ei ihan päiväkohde todellakaan. Nyt alkaa todell ahaista prvolle koko tämä "oppimisvaikeuksinen". 

Vierailija
10/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:50"]

Sullahan on käyttörahaa säästöissä. Ja kyllä tuolla kunnolla saa eläkettä. Sen takia nämä jutut ovatkin niin epäuskottavia.

[/quote] On säästössä rahaa ja sitä käytänkin. Eläkepaperit on vaan tullut useamman kerran kielteisenä takaisin.

Vierailija
11/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin ja voi voi. Kannatti sitten luovuttaa sen suhteen ja suunnitella yrittäjyyttä ja ärräuraa ja koulutusta. Porvoostako ne eläkepaperit tuli takaisin?

Vierailija
12/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:54"]

Niin niin ja voi voi. Kannatti sitten luovuttaa sen suhteen ja suunnitella yrittäjyyttä ja ärräuraa ja koulutusta. Porvoostako ne eläkepaperit tuli takaisin?

[/quote] Ei ole Porvoolla mitään tekemistä tämän asian kanssa ja fyysisten sairauksien takia on suomessa todella vaikea päästä eläkkeelle.

Vierailija
13/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hotellissa ootte?

Vierailija
14/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos on oikeasti siinä kunnossa, että ei voi MITÄÄN tehdä ja arkipäiväinenkin elämä on yhtä taistelua. Kyllä silloin eläkkeelle pääsee.

Vierailija
15/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:02"]

Ei ole, jos on oikeasti siinä kunnossa, että ei voi MITÄÄN tehdä ja arkipäiväinenkin elämä on yhtä taistelua. Kyllä silloin eläkkeelle pääsee.

[/quote]

Mä en ole päässyt vaikka kaiken olen lääkärille kertonut.

Vierailija
16/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tukholmassakin kuomakelit?

Vierailija
17/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:01"]

Missä hotellissa ootte?

[/quote]

Miksi se palstalaisille pitäisi kertoa?

Vierailija
18/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 09:58"]

Se kirjoitetaan Kolmården.

[/quote]

Ja sinne on Tukholmasta kahden tunnin automatka. Ei ihan päiväkohde todellakaan. Nyt alkaa todell ahaista prvolle koko tämä "oppimisvaikeuksinen". 

[/quote] Niin on ja aamulla sinne heti lähtivät ja illalla tulevat takaisin.

Vierailija
19/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ressata tai valittaa vaan sillä mennään mitkä ovat realiteetit.

Isä ja poika viettää mahtavan päivän kahdestaan ja sinä voit relata hotellissa.

Nukut päiväunet, menet suihkuun, juot lasin viiniä minibaarista, kuuntelet musaa ja katselet ulos ikkunasta. Ja heti kun huimaus hellittää niin menet hotellin aulabaariin tai terassille istumaan ja katselemaan ihmisiä ja käyt pienellä kävelyllä ja syöt jossai jotain pikkusuolaista ym ym.

Vierailija
20/30 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:09"]

Turha ressata tai valittaa vaan sillä mennään mitkä ovat realiteetit.

Isä ja poika viettää mahtavan päivän kahdestaan ja sinä voit relata hotellissa.

Nukut päiväunet, menet suihkuun, juot lasin viiniä minibaarista, kuuntelet musaa ja katselet ulos ikkunasta. Ja heti kun huimaus hellittää niin menet hotellin aulabaariin tai terassille istumaan ja katselemaan ihmisiä ja käyt pienellä kävelyllä ja syöt jossai jotain pikkusuolaista ym ym.

[/quote] Näin olen toiminutkin ja toivon että iltaan mennessä olo paranisi ainakin huomiseen mennessä olisi parannuttava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi